Νέα στοιχεία για το Nissan 400Ζ

Νέα στοιχεία για το Nissan 400Ζ

Νέο κύκλο συζητήσεων σχετικά με την έκδοση παραγωγής του Nissan 400Z ξεκίνησε μια οπτική λεπτομέρεια κατά τη διάρκεια διαδικτυακής παρουσίασης της εταιρίας

Nissan_400Z_concept_teaser__2_
Πριν λίγες ημέρες η Nissan παρουσίασε διαδικτυακά τα νέα Pathfinder και Frontier στο κέντρο σχεδιασμού της εταιρίας Atsugi-Shi στην Kanagawa της Ιαπωνίας με παρουσιαστή τον υπεύθυνο σχεδιασμού Alfonso Albaisa.
Στο τέλος της παρουσίασης ο Albaisa μπήκε μέσα στο πρωτότυπο Z Proto το οποίο θεωρείται ως προάγγελος του επόμενου sportscar της Nissan και συνεχιστή της σειράς Ζ που μάλλον θα έχει την ονομασία 400Ζ. Το κίτρινο πρωτότυπο το οποίο χρησιμοποίησε ο Albaisa έχει εμφανιστεί ήδη σε προηγούμενα teaser της Nissan όμως το ενδιαφέρον των πιο παρατηρητικών που είδαν την παρουσίαση κέντρισε μια άλλη λεπτομέρεια. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες πίσω από το κίτρινο Ζ Proto είναι σταθμευμένο ένα ίδιο αυτοκίνητο που ωστόσο προσφέρει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία. Το πρώτο από αυτά είναι βέβαια και γκρίζα απόχρωση η οποία πιθανά θα είναι μια από αυτές που θα συνοδεύουν το νέο κουπέ της Nissan στο λανσάρισμά του.

Όμως και αισθητικά υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές από το Z Proto όπως για παράδειγμα οι διαφορετικές ζάντες και οι πιο απλές σχεδιαστικά πλαϊνές ποδιές που δεν έχουν μαύρο φινίρισμα. Επιπλέον πιο απλό δείχνει και το μικρό τριγωνικό πλαϊνό πίσω τζάμι ενώ δεν υπάρχει το σήμα Ζ στην πίσω κολώνα. Η φημολογία που φυσικά πυροδοτήθηκε από αυτό υποστηρίζει πως πρόκειται για ένα από τα πρώτα αντίτυπα του μοντέλου παραγωγής χωρίς να λείπουν και αυτοί που πιστεύουν πως πρόκειται για ένα από τα πήλινα σχεδιαστικά πρωτότυπα. Πάντως σε προηγούμενες αναφορές του ο Albaisa έχει υπογραμμίσει πως το 400Ζ παραγωγής δεν θα διαφοροποιείται σχεδιαστικά από το πρωτότυπου Z Proto. Πάντως αντίστοιχο ενδιαφέρον με τις συζητήσεις σχετικά με την εικόνα του 400Ζ έχουν και αυτές για την κινητήρια μονάδα του με τις περισσότερες ενδείξεις να οδηγούν στην υπόθεση πως θα φορά έναν 3λιτρο V6 twin-turbo με 400 ίππους και 475 Nm ροπής και θα έχει ως βασική επιλογή χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης