Σε τέσσερις μόλις μήνες, μια γυναίκα ηλικίας 29 ετών από τον Καναδά που δεν έχει κάνει ποτέ σεξ στη ζωή της, πρόκειται να φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί.
Η 29χρονη παρθένα μίλησε σε δημοσιογράφο του Vice (φυσικά υπό καθεστώς ανωνυμίας) για τους λόγους που την ώθησαν να μείνει έγκυος με τεχνητή γονιμοποίηση, χρησιμοποιώντας το σπέρμα ενός δωρητή.
Όπως εξήγησε στη ρεπόρτερ η «Lauren» - το ψευδώνυμο που χρησιμοποίησε - μεγάλωσε στους κόλπους μιας πολύ θρησκευόμενης οικογένειας στην επαρχία της Μανιτόμπα. Από νωρίς είχε αποφασίσει ότι δεν την ενδιέφερε το σεξ και μάλιστα έβρισκε ακόμα και το φλερτ «ανούσιο».
«Θυμάμαι παλιά είχα φτιάξει ένα προφίλ σε site γνωριμιών και το πρώτο μήνυμα που έλαβα ήταν από έναν άνδρα που ήθελε να "καθίσω πάνω στο πρόσωπό του". Πείτε μου ειλικρινά, υπάρχουν άνθρωποι που φτιάχνονται με αυτόν τον τρόπο;»
Κλείσιμο
, είπε η 29χρονη, εξηγώντας ότι παρά την αδιαφορία της για το σεξ, ήθελε από μικρή να γίνει μητέρα.
Παρά τη θρησκευτική της ανατροφή, δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερο πρόβλημα στη σκέψη να αποκτήσει παιδί εκτός γάμου. «Το επιχείρημα ότι δεν πρέπει μια γυναίκα να κάνει μόνη της παιδί αντιτίθεται στην έννοια της χριστιανικής αγάπης»,
επισημαίνει η ίδια, συμπληρώνοντας ότι περιμένει με ανυπομονησία τη γέννηση του παιδιού της, ώστε να του προσφέρει την τρυφερότητα που έχει μέσα της.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια μιας κλινικής γονιμότητας στον Καναδά, είναι εξαιρετικά σπάνιο για μια γυναίκα που δεν έχει κάνει σεξ να απευθύνεται σε ειδικούς τεχνητής γονιμοποίησης για να κάνει παιδί. Ωστόσο, πολλές παρθένες έχουν πάει στην κλινική της ζητώντας να καταψυχθούν τα ωάριά τους, είτε λόγω κάποιας εκφυλιστικής ασθένειας που βλάπτει το αναπαραγωγικό τους σύστημα είτε απλώς... για σιγουριά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.