Ρωσία: Χάκερς έκλεψαν πάνω από 17 εκατ. δολάρια από τράπεζες το 2017
Σύμφωνα με τον υποδιοικητής της κεντρικής τράπεζας, Ντμίτρι Σκομπέλκιν, το 2017 καταγράφηκαν 21 «κύματα επιθέσεων» με χρήση του Cobalt Strike, ένα λογισμικό που στόχο έχει να ελέγχει το επίπεδο ασφαλείας
UPD:
Πάνω από 1 δισεκ. ρούβλια (17 εκατ. δολάρια) έκλεψαν το 2017 χάκερς από ρωσικές τράπεζες, χρησιμοποιώντας το Cobalt Strike, ένα λογισμικό που στόχο έχει να ελέγχει το επίπεδο ασφαλείας, σύμφωνα με αξιωματούχο της κεντρικής τράπεζας.
Η Ρωσία βρίσκεται στο προσκήνιο σε ό,τι αφορά τα κυβερνοεγκλήματα ύστερα από εικασίες ότι χάκερς, με τη στήριξη της Μόσχας, επιτέθηκαν σε στόχους στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, κατηγορίες τις οποίες αρνείται το Κρεμλίνο. Οι ρωσικές αρχές θέλουν τώρα να καταδείξουν ότι και η Ρωσία πέφτει συχνά θύμα κυβερνοεγκλημάτων και ότι καταβάλλουν προσπάθειες να τα αντιμετωπίσουν.
Σε συνέδριο για την ασφάλεια στον τομέα των πληροφοριών στη ρωσική πόλη Μαγκνιτογκόρσκ, ο υποδιοικητής της κεντρικής τράπεζας Ντμίτρι Σκομπέλκιν δήλωσε ότι το 2017 καταγράφηκαν 21 «κύματα επιθέσεων» με χρήση του Cobalt Strike.
«Πάνω από 240 χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί επλήγησαν από τις επιθέσεις, 11 εκ των οποίων ήταν επιτυχημένες. Το ποσό που εκλάπη ξεπέρασε το 1 δισεκ. ρούβλια», δήλωσε.
Κλείσιμο
Το Cobalt Strike είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για να ελέγξει το επίπεδο ηλεκτρονικής ασφάλειας ενός οργανισμού, αλλά έχει επίσης χρησιμοποιηθεί από χάκερ για επιθέσεις σε βάρος τραπεζών στη Ρωσία και την Ευρώπη.
Το 2016 μια ομάδα γνωστή ως Cobalt, λόγω του ότι χρησιμοποιούσαν το συγκεκριμένο λογισμικό, πραγματοποίησε επιθέσεις σε μηχανήματα ανάληψης χρημάτων σε περισσότερες από 12 χώρες.
Ο Σκομπέλκιν δήλωσε ότι η ρωσική κεντρική τράπεζα είχε αποστείλει προειδοποιήσεις σε πάνω από 400 οργανισμούς, που αποτέλεσαν πέρυσι στόχο της ομάδας Cobalt.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.