Στο «μικροσκόπιο» της Ευρωλίγκα τα διαφημιστικά που ευθύνονται για τραυματισμούς
Η Ευρωλίγκα πρόκειται να έχει σύσκεψη μέσα στη μέρα για τα διαφημιστικά στα παρκέ των γηπέδων, που «ευθύνονται» για τραυματισμούς παικτών, με τελευταίο αυτόν του Πρίντεζη
Κάτι πρέπει να γίνει… Έστω και καθυστερημένα, η Ευρωλίγκα πρόκειται να εξετάσει τη σύνδεση των τραυματισμών παικτών με τα διαφημιστικά στα παρκέ των γηπέδων. Η διαφορετική υφή του δαπέδου σε αρκετά σημεία χρεώνεται πλέον ανοιχτά (ακόμη και από τους ίδιους τους παίκτες) για τους τραυματισμούς τους.
Ο Τζόρντι Μπερτομέου έχει ενημερωθεί για το τελευταίο «κρούσμα» και σήμερα θα έχει σύσκεψη με τους συνεργάτες του, προκειμένου να γίνει κάτι, ακόμη και πριν τη διπλή αγωνιστική της επόμενης εβδομάδας. Γιατί μπορεί οι χορηγοί να είναι πολύτιμοι σε μια διοργάνωση, αλλά δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την υγεία των αθλητών.