«Να έχεις στήσει παγκόσμια πλεκτάνη με μια πανδημία που θα σκοτώσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη και θα στερήσει την ελευθερία τους. Θα έχεις καταστρέψει οικονομικά εκατομμύρια επιχειρήσεις για να πλουτίσει ένας. Θα έχεις ετοιμάσει το μεγαλύτερο κόλπο με εμβόλια τσιπάκια, που θα αλλάξουν το DNA. Θα είσαι έτοιμος να ολοκληρώσεις το έργο σου και ξαφνικά να σε ανακαλύπτει ο Μπάμπης και η Μαρία από την Άνω Ραχούλα ότι χθες δεν έβαλαν φάρμακο σε ζωντανή σύνδεση στη τηλεόραση αλλά φυσιολογικό ορό. Μη σου τύχει τέτοιο κακό δηλαδή».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.