Νέο VW Golf: TSi, TDi, GTi, GTD, GTE, e-Golf...

Νέο VW Golf: TSi, TDi, GTi, GTD, GTE, e-Golf...

Για όλα τα γούστα το νέο Golf: Βενζινοκίνητο, πετρελαιοκίνητο, σε εκδόσεις με κινητήρα φυσικού αερίου, σε μια Plug-In-Hybrid εκδοχή, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. 

Νέο VW Golf: TSi, TDi, GTi, GTD, GTE, e-Golf...
Το Golf θα διατίθεται ακόμα και στη νεότερη εκδοχή του ως ένα από τα λίγα αυτοκίνητα παγκοσμίως που εξοπλίζεται σήμερα με όλους τους διαθέσιμους τύπους κινητήρα: ως βενζινοκίνητο, ως πετρελαιοκίνητο, σε εκδόσεις με κινητήρα φυσικού αερίου, σε μια Plug-In-Hybrid εκδοχή, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Στην τρέχουσα φάση της νέας εισόδου του Golf στις αγορές η Volkswagen
παρουσίασε στα διεθνή μέσα το δημοφιλές μικρομεσαίο μοντέλο, καθώς και τη station εκδοχή Golf Variant, σε επιλεγμένες εκδοχές με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Το «παρών» δίνει και ο νέος 1.5 TSI των 150 PS. Οι πρεμιέρες των e-Golf, Golf GTE, Golf GTI Performance, Golf R, αλλά και του Golf 1.5 TSI BlueMotion (με 130 PS) θα ακολουθήσουν αργότερα σε ξεχωριστές ημερομηνίες.

Νέο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων
Κλείσιμο
Η Volkswagen εξέλιξε ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων ως μία επιλογή ιδιαίτερα αποδοτική, η οποία σε πολλές περιπτώσεις θα αντικαταστήσει το παλαιότερο DSG κιβώτιο των 6 σχέσεων. Με το νέο DSG των 7 σχέσεων οι τιμές της κατανάλωσης θα μειωθούν έως και κατά 0,3 l/100 km.

Οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες (TSI) στις λεπτομέρειες
Όλοι οι βενζινοκινητήρες του Golf εφοδιάζονται με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό καυσίμου (TSI). Με την έναρξη των πωλήσεων οι διαθέσιμοι κινητήρες θα αποδίδουν από 63 kW / 85 PS στο Golf 1.0 TSI έως και 169 kW / 230 PS στο κατά 10 PS πιο ισχυρό Golf GTI. Το -επίσης με αυξημένη ισχύ- Golf GTI Performance (180 kW / 245 PS / συν 15 PS) θα ακολουθήσει αργότερα. Ξεχωριστά θα παρουσιαστεί το επίσης πιο ισχυρό (κατά 10 PS) Golf R, το οποίο θα έχει 228 kW / 310 PS. Με εξαίρεση τον βασικό κινητήρα, οι υπόλοιποι TSI κινητήρες θα διατίθενται στάνταρντ ή προαιρετικά με κιβώτια ταχυτήτων DSG είτε 6 είτε 7 σχέσεων. Ο νέος βασικός κινητήρας, χωρητικότητας 1,0 λίτρου καταναλώνει μόνο 4,8 l/100 km. Αυτή η τιμή αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 της τάξης των 108 g/km. Για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα το Golf των 85 PS (που αποδίδονται μεταξύ 5.000 και 5.500 σ.α.λ.), χρειάζεται 11,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής των 175 Nm εμφανίζεται ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. (έως τις 3.000 σ.α.λ.). Ακόμα πιο ισχυρός και δυναμικός εμφανίζεται ο TSI των 1,4 λίτρων με τα 125 PS (μεταξύ 4.800 και 6.000 σ.α.λ.). Η μέγιστη ροπή των 200 Nm εμφανίζεται σε ένα εκτεταμένο φάσμα στροφών, από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ.

Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 204 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5,2 l/100 km (120 g CO2/km). Τον 1.4 TSI θα διαδεχθεί ο νέος 1.5 TSI με 96 kW / 130 PS. Οι επιδόσεις και οι τιμές κατανάλωσης του Golf Variant 1.4 TSI με 125 PS έχουν ως εξής: 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα, κατανάλωση 5,3 l/100 km (123 g CO2/km). Και ο TSI των 125 PS διατίθεται προαιρετικά με κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων, το οποίο μειώνει περαιτέρω την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.

Στο επόμενο επίπεδο ισχύος η Volkswagen εφοδιάζει το Golf αρχικά με ακόμα έναν TSI 1,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. 150 PS. Αυτός ο βενζινοκινητήρας καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,2 l/100 km (119 g CO2/km). Με τη βοήθεια της μέγιστης ροπής των 250 Nm, που αποδίδονται σταθερά από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ., το Golf 1.4 TSI επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 216 χλμ./ώρα. Οι επιδόσεις και οι τιμές κατανάλωσης του Golf Variant 1.4 TSI με τα 150 PS έχουν ως εξής: 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα, κατανάλωση 5,3 l/100 km (122 g CO2/km).

Όπως και ο «μικρότερος» 1.4 TSI, έτσι και η έκδοση των 150 PS μπορεί να συνδυαστεί με κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων. Και σε αυτήν την περίπτωση μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων με τη βοήθεια του κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Αυτός ο κινητήρας θα αντικατασταθεί από το νέο 1.5 TSI των 110 kW / 150 PS. Στο τετρακίνητο Golf Alltrack θα συνεχίσει να δίνει το «παρών» ο ισχυρός, αλλά και με πολιτισμένη λειτουργία, 1.8 TSI με τα 180 PS (μεταξύ 4.500 και 6.200 σ.α.λ.). Η υψηλότερη τιμή της ροπής των 280 Nm εμφανίζεται από τις 1.300 έως τις 4.500 σ.α.λ.

Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 217 χλμ./ώρα. Το Golf Alltrack 1.8 TSI, που εφοδιάζεται στάνταρντ με κιβώτιο ταχυτήτων DSG 6 σχέσεων, καταναλώνει κατά μέσο όρο 6,7 l/100 km (156 g CO2/km).

 
Ο TSI των 2,0 λίτρων με τα 230 PS θα διατίθεται αποκλειστικά με το Golf GTI. Έτσι, το νέο Golf GTI θα είναι ακριβώς εξίσου ισχυρό με το απερχόμενο Golf GTI Performance. Ο οδηγός του νέου Golf GTI θα είναι σε θέση να το επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα. Από την πλευρά της, η τελική ταχύτητα φτάνει στα 250 χλμ./ώρα (με DSG: 248 χλμ./ώρα). Στην εκδοχή με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ο κινητήρας καταναλώνει 6,4 l/100 km (148 g CO2/km), ενώ με το προαιρετικό κιβώτιο DSG 6 σχέσεων η κατανάλωση μειώνεται στα 6,3 l/100 km (145 g CO2/km).



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης