Συνεργασία ανάμεσα σε φιλανθρωπικές και διάφορες μη κυβερνητικές οργανώσεις και κυκλώματα διακίνησης προσφύγων και μεταναστών έχει διαπιστώσει η Frontex, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Tomes.
Όπως προκύπτει από εσωτερικές εκθέσεις και έγγραφα της ευρωπαϊκής υπηρεσίας προστασίας των συνόρων, υπάρχουν «ξεκάθαρες ενδείξεις» ότι οι διακινητές δίνουν οδηγίες στους πρόσφυγες και μετανάστες για το πώς να φτάσουν στα πλοία διάφορων ΜΚΟ που περιπολούν στη Μεσόγειο – ειδικά στο τμήμα ανάμεσα στη βόρεια Αφρική και την Ιταλία.
Η Frontex υπογραμμίζει επίσης ότι τον Οκτώβριο ο αριθμός των σημάτων κινδύνου που εξέπεμψαν προσφυγικά πλοία μειώθηκε δραματικά σε σχέση με το καλοκαίρι, πτώση που συνέπεσε απόλυτα με την αύξηση των διασώσεων που έγιναν από σκάφη μη κυβερνητικών οργανώσεων – στοιχείο που υποδεικνύει πιθανή σύμπραξη των δύο πλευρών.
Κλείσιμο
Ενδεικτικά, σύμφωνα με τη Frontex, στις αρχές του έτους τα περιπολικά πλοία των ΜΚΟ ήταν υπεύθυνα μόλις για το 5% των διασώσεων, ενώ τον Οκτώβριο το ποσοστό έφτασε το 40%.
Με δηλώσεις τους στους FT, εκπρόσωποι κορυφαίων φιλανθρωπικών οργανώσεων όπως οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, απέρριψαν κατηγορηματικά κάθε καταγγελία περί συνεργασίας με διακινητές.
Ορισμένες οργανώσεις επισήμαναν ότι ο όγκος των προσφυγικών και μεταναστευτικών ροών και ο κίνδυνος να χαθούν ανθρώπινες ζωές τις έχει υποχρεώσει να επιχειρούν πιο κοντά στις λιβυκές ακτές και να αναζητούν πιο ενεργά τα δουλεμπορικά πλοία. Αυτή η στρατηγική αναπόφευκτα οδηγεί σε μεγαλύτερο αριθμό διασώσεων.
Περίπου 4.700 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους φέτος στη Μεσόγειο, αριθμός-ρεκόρ, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονες τριβές ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Ένωσης και ΜΚΟ, οι οποίες κατηγορούν ανοιχτά τις Βρυξέλλες για τη στάση που τηρούν στο προσφυγικό.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.