Για την Αirbus το Α320 είναι η ραχοκοκαλιά των πωλήσεών της, και η νέα σειρά με τα χαρακτηριστικά «neo» είναι το αεροπλάνο πάνω στο οποίο η εταιρία στηρίζει το μέλλον της για όλη την οικογένεια αυτού του τύπου αεροπλάνων.
Η ένδειξη neo αφορά την εξελιγμένη λειτουργία των κινητήρων του, η οποία εξασφαλίζει μία σημαντική μείωση στην κατανάλωση η οποία μπορεί να φθάσει έως και το 15% σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις, ενώ αργότερα με νέες επεμβάσεις στους κινητήρες θα φθάσει έως και το 20% στα αεροπλάνα που θα βγουν στην παραγωγή το 2020.
Η πρώτη παράδοση έγινε σήμερα στην Lufthansa χωρίς τις γνωστές παράτες και τις εντυπωσιακές εκδηλώσεις, κάτι που σχολιάστηκε μάλλον αρνητικά από τους φίλους της εταιρίας και της αεροπλοΐας γενικότερα.
Κανονικά, το πρώτο αεροπλάνο της νέας σειράς θα έπρεπε να δοθεί στην Qatar, όμως ένα μικρό πρόβλημα που παρουσιάστηκε την τελευταία στιγμή στο λειτουργικό των κινητήρων, έκανε τον πρώτο πελάτη να είναι η Lufthansa.
H εξέλιξη του αεροπλάνου ξεκίνησε το 2010 και ένα σημαντικό του στοιχείο είναι ότι διατηρεί πάνω από το 95% των μερών του πανομοιότυπα με το κανονικό Α320. Είναι επίσης ο μεγάλος ανταγωνιστής του νέου Βoeing 7373MAX, το οποίο είναι και αυτό αντίστοιχης λογικής, και θα ξεκινήσει όμως να διατίθεται μέσα στο 2017.
Πάντως η Αirbus έχει πάρει κεφάλι σ' αυτή την κατηγορία, με 4.471 παραγγελίες από 80 εταιρίες ανά τον κόσμο για τα neo αεροπλανα της σειράς Α320, ενώ η Boeing για το 737ΜΑΧ έχει συγκεντρώσει περίπου 3000 παραγγελίες.