Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου: Κάθετα αντίθετη σε πόρο υπέρ ΕΔΟΕΑΠ
Σε επιστολή στην υπουργό Εργασίας Εφη Αχτσιόγλου και στον υφυπουργό Κοινωνικής Ασφάλισης, Τάσο Πετρόπουλο, μεταξύ άλλων υπογραμμίζει ότι: «τυχόν επιβολή οποιουδήποτε τέλους ή επιβάρυνσης επί των διαφημιστικών εσόδων θα αποτελέσει αθέμιτη πρακτική εις βάρος των επιχειρήσεων του διαδικτύου και θα προκαλέσει μείζον πρόβλημα βιωσιμότητας τους»
Την κατηγορηματική του αντίθεση εκφράζει το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) στην επιβολή οποιασδήποτε πρόσθετης επιβάρυνσης στα διαφημιστικά έσοδα των εταιρειών υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ.
Σε επιστολή που απέστειλε η ΕΝΕΔ στην υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κυρίαΕφη Αχτσιόγλουκαι στον υφυπουργό Κοινωνικής Ασφάλισης,
Τάσο Πετρόπουλο, μεταξύ άλλων υπογραμμίζει ότι: «τυχόν επιβολή οποιουδήποτε τέλους ή επιβάρυνσης επί των διαφημιστικών εσόδων θα αποτελέσει αθέμιτη πρακτική εις βάρος των επιχειρήσεων του διαδικτύου και θα προκαλέσει μείζον πρόβλημα βιωσιμότητας τους».
Κλείσιμο
Αναλυτικά η επιστολή της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου
Σε συνέχεια της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), θα θέλαμε να σημειώσουμε τα εξής πέντε σημεία:
1. Είναι πάγια και διαρκής θέση μας η ισότιμη αναγνώριση όλου του προσωπικού που εργάζεται στον τομέα του διαδικτύου, ως δημοσιογραφικό εργατικό δυναμικό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
2. Σε περίπτωση μεταφοράς του προσωπικού μας σε όποιο διευρυμένο Ταμείο, θέση μας αποτελεί η μη επιβάρυνση του ταμείου αυτού από παλιές υποχρεώσεις, τουλάχιστον για τα νέα μέλη του κλάδου μας, που θα ενταχθούν σε αυτό.
3. Το συντριπτικό ποσοστό της διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο απορροφάται από εταιρίες της αλλοδαπής, οι οποίες δεν έχουν φορολογική έδρα στην Ελλάδα. Εταιρείες που δεν απασχολούν δημοσιογραφικό προσωπικό στην Ελλάδα ούτε παρέχουν αξιοπρόσεκτες θέσεις εργασίας, εταιρείες οι οποίες δεν υπόκεινται σε κανενός είδους φορολόγηση και προφανώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να αποδοθεί εκ μέρους τους κάποιο ανάλογο τέλος ή ειδικός φόρος.
4. Το εναπομείναν ποσοστό διαφημιστικής δαπάνης που μοιράζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις του διαδικτύου δεν επαρκεί για να καλύψει συνολικά τα κόστη λειτουργίας τους. Επιχειρήσεις που διατηρούν θέσεις εργασίας, πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές, αποδίδουν φόρους κλπ.
Θεωρούμε πως τυχόν επιβολή οποιουδήποτε τέλους ή επιβάρυνσης επί των διαφημιστικών εσόδων θα αποτελέσει αθέμιτη πρακτική εις βάρος των επιχειρήσεων του διαδικτύου και θα προκαλέσει μείζον πρόβλημα βιωσιμότητας τους. Ως αποτέλεσμα, θα χαθούν θέσεις εργασίας καθώς και ακόμα περισσότερα έσοδα για τα ασφαλιστικά ταμεία και το δημόσιο, απ’ όσα επιχειρούνται να εξασφαλισθούν μέσω του προτεινόμενου πόρου.
5. Δεν έχουμε παράσχει την παραμικρή εξουσιοδότηση σε άλλες Ενώσεις, ώστε να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε πρόταση ή συμφωνία εξ’ ονόματος της ΕΝΕΔ. Τυχόν προτάσεις είναι μονομερείς, αυθαίρετες και δεν μας εκφράζουν.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.