Σύμφωνα με τα λεγόμενά του «η ταινία έχει γίνει με την τεχνική του Rotoscope Animation, όπου η κίνηση των σχεδίων, προκύπτει μετά από επεξεργασία κινηματογραφημένου live action υλικού». Με τον τρόπο αυτό, επέλεξε σκηνές της σειράς που έχουν χαραχθεί στη μνήμη των θεατών, δίνοντάς τους μια νέα κινηματογραφική «ανάγνωση» σε συνδυασμό με το ομώνυμο τραγούδι. Στο δεύτερο μέρος του τραγουδιού, με μια μικρή αλλά καίρια μετατροπή σε δύο στίχους, το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τον περήφανο λόρδο του Castamere -που η αναφορά στο πρόσωπό του λειτουργεί συμβολικά- στον νεαρό λόρδο Tyrion και την καταστροφική σχέση με τον δυνάστη πατέρα του, Τywin. Αυτή η ευρηματική «οπτικοακουστική χορογραφία» εμβληματικών σκηνών της σειράς, συζητήθηκε πολύ σε Ελλάδα και εξωτερικό, βραβεύτηκε ως Video of the Week στη διαδικτυακή πλατφόρμα Awardeo και έφτασε να παρουσιαστεί τον Φεβρουάριο που μας πέρασε στο Animation Magazine, το κορυφαίο αμερικανικό περιοδικό με θεματολογία από τη βιομηχανία και την τέχνη του Animation.
Από αυτή την εβδομάδα, η ταινία συμμετέχει στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα ταινιών μικρού μήκους animation του 11ου Athens Animfest (06-13/04/2016) και θα προβληθεί στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (Ιερά Οδός 48 & Μεγάλου Αλεξάνδρου 134-136) απόψε, Πέμπτη 07/04, στις 20:10, το Σάββατο 09/04 στις 22:10 και την Τρίτη 12/04 στις 18:10.
Ποια ήταν η αφορμή για να δημιουργήσεις την ταινία;
Οδηγός μου για αυτή την ταινία υπήρξε το τραγούδι “The Rains of Castamere”, το οποίο ξεχώρισα από το πρώτο άκουσμα. Επίσης, η ανάγκη να εκφράσω δημιουργικά έντονες σκέψεις και συναισθήματα που μου προκάλεσε η σειρά “Game of Thrones”, σε συνδυασμό με την ανάγκη να πειραματιστώ με προσωπικά μου εκφραστικά μέσα.
Τι σε γοητεύει περισσότερο στο animation;
Η μαγεία του animation βρίσκεται στη δημιουργία μιας φαντασιακής πραγματικότητας, η οποία υπάρχοντας στον χωροχρόνο προβάλλει πρόσωπα, έννοιες, σύμβολα, με τρόπο καθαρόαιμα ποιητικό. Η γοητεία του animation έγκειται στην έκφρασή του ως οπτική ποίηση.
Αν σου δινόταν η δυνατότητα, τι θα άλλαζες στην μέχρι τώρα πορεία σου;
Κάνοντας χιούμορ θα έλεγα: χώρα. Πολλοί, έχοντας κατά νου την ποικιλία εργασιακών θέσεων και το τεράστιο κοινό στη αγορά animation του εξωτερικού, με ρωτάνε πώς και δεν έχω ήδη φύγει. Από την άλλη, δημιουργώντας -με χίλιους κόπους- το έργο που δημιουργώ στην Ελλάδα, αισθάνομαι ότι προσφέρω επί της ουσίας τόσο στην ιστορία όσο και στη θεμελίωση αυτού που λέμε ελληνικό animation με χαρακτήρα και προδιαγραφές εξωτερικού.
Τι βαθμό θα έβαζες στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό όσον αφορά τη γραφιστική και το animation;
Η ποιότητα του σύγχρονου έργου Ελλήνων δημιουργών στον χώρο της γραφιστικής και του animation είναι εντυπωσιακή. Ο καθένας προσθέτει με το ταλέντο και την κατεύθυνσή του, δίνοντας πολλά «δεκάρια» στην Ελλάδα είτε μέσω διεθνών βραβείων και δημοσιεύσεων είτε μέσω δημιουργικών συνεργασιών με το εξωτερικό.
Τι θα έλεγες σε κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με τον χώρο;
Το animation αποδίδεται στα ελληνικά ως τέχνη της εμψύχωσης, μια και ο δημιουργός-animator καλείται να «δώσει ζωή» σε «άψυχα» σχέδια. Θα έλεγα λοιπόν, σε όποιον θέλει να ασχοληθεί με το animation, να το κάνει με την ψυχή του, βάζοντας την ψυχή του.
Που θα ήθελες να φτάσεις και ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;
Συνεχίζοντας την προηγούμενη σκέψη, θα ήθελα σε κάθε σταθμό της δημιουργικής μου διαδρομής στον χώρο του animation, η εκάστοτε προβολή να αποκαλύπτει και μια ψυχική πτυχή μου. Αυτή την περίοδο επιμελούμαι καλλιτεχνικά το λεύκωμα «70 Χρόνια Δημιουργίας Ελληνικών Κινουμένων Σχεδίων», μια σημαντική από άποψης περιεχομένου και εκ των πραγμάτων, ιστορική έκδοση της ASIFA HELLAS σε συνεργασία με το Greekanimation.com, που πραγματοποιείται με δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος».