Βλέπει φαντάσματα ο Ρόσμπεργκ;

Βλέπει φαντάσματα ο Ρόσμπεργκ;

Ο Γερμανός οδηγός της Mercedes έχει χάσει στα ίσα στους τρεις πρώτους αγώνες από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον και αυτό είναι κάτι που σίγουρα δεν του αρέσει καθόλου.

Βλέπει φαντάσματα ο Ρόσμπεργκ;
Πιθανόν αυτό να επηρεάζει και την κρίση του γιατί δε δικαιολογείται αλλιώς η επίθεση που έκανε στο Χάμιλτον χτες στη συνέντευξη Τύπου. Ο Βρετανός δέχτηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα ένα μήνυμα από την ομάδα να κινηθεί πιο γρήγορα. Αυτό ήρθε ως αντίδραση στα παράπονα του Ρόσμπεργκ πως ο Χάμιλτον κινείται αργά. Είναι γεγονός πως ο Βρετανός μετά το πρώτο πιτ στοπ κινούνταν οριακά πιο αργά από τη Ferrari και ο Ρόσμπεργκ που ήταν πίσω του έβλεπε το Φέτελ να γεμίζει τους καθρέπτες του.

Κλείσιμο
Ο Χάμιλτον εξήγησε πως ήλεγχε το ρυθμό και τα ελαστικά καθώς δεν είχε πίεση από το Ρόσμπεργκ αλλά ο Γερμανός του επιτέθηκε: "Χαίρομαι που ακούω από σένα Λιούις να παραδέχεσαι δημόσια ότι σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου και το ρυθμό που θα έχεις οδηγώντας την κούρσα παρότι αυτό οριοθέτησε τον αγώνα μου".

Ο Χάμιλτον δικαίως αντέδρασε δεικτικά: "Δεν είναι δουλειά μου να προσέχω το ρυθμό του Νίκο. Η δουλειά μου είναι να ελέγξω το μονοθέσιο και να τερματίσω όσο πιο γρήγορα γίνεται χωρίς περιττά ρίσκα. Αυτό έκανα δεν ασχολήθηκα να επιβραδύνω κάποιον. Αν ήθελε ας με πέρναγε ο Νίκο, ούτε καν προσπάθησε όμως".
 



Το ύφος του Ρόσμπεργκ στα χθεσινά επινίκια είναι αποκαλυπτικό της ψυχολογίας του μετά το πέσιμο της καρό σημαίας.


Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ
σήμερα παρενέβη για το θέμα σε συνέχεια της απενημέρωσης που έγινε χτες βράδυ στην ομάδα της Mercedes: " Είχαμε μια εποικοδομητική συζήτηση. Ο Λιούις δεν έκανε κάτι επίτηδες, το ξεκαθαρίσαμε αυτό. Δεν είχε σκοπό να οριοθετήσει το ρυθμό του Νίκο προσδοκώντας να τον περάσει ο Φέτελ. Ο Λιούις δεν ήξερε τι διαφορά είχε ο Νίκο με το Φέτελ αυτό που ήξερε και προσπαθούσε ήταν να βγάλει με τη μαλακή γόμα περισσότερους γύρους απ' όσους είχε κάνει στα ελεύθερα. Γι' αυτό έκοψε ταχύτητα.  Εμείς σαν ομάδα κατά τη διάρκεια του αγώνα ανησυχούσαμε πως μ' αυτό τον τρόπο καθώς είχε κόψει ο Χάμιλτον αν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα θα μπορούσαμε ακόμη και να χάσουμε τον αγώνα. Αναρωτιόμαστε αν ήταν η σωστή στρατηγική συζητώντας στα πιτ κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτό ο Νίκο δεν το γνώριζε. Ο Χάμιλτον δεν ήξερε κάτι αλλά του ζητήσαμε ν' ανεβάσει ρυθμό".

Ο ρυθμός του Χάμιλτον είχε ως αποτέλεσμα ο Ρόσμπεργκ να βρεθεί με το Φέτελ πίσω του και όταν η Ferrari κάλεσε νωρίς στα πιτ τον οδηγό της για αλλαγή ελαστικών ο Ρόσμπεργκ αναγκάστηκε να μπει νωρίτερα απ' ότι ήθελε για να καλύψει το Φέτελ και να μη χάσιε τη 2η θέση. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ν' υποχρεωθεί να βάλει περισσότερους γύρους με τη μέση γόμα στο τέλος και να φτάσει στην καρό σημαία σε οριακή κατάσταση. Ευτυχώς για το Ρόσμπεργκ το αυτοκίνητο ασφαλείας στο φινάλε οριοθέτησε το ρυθμό του αγώνα βάζοντας πρόωρο τέλος στην αγωνία του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης