Γιώργος Χωραφάς: Πρωταγωνιστής σε σποτ μουσείου

Γιώργος Χωραφάς: Πρωταγωνιστής σε σποτ μουσείου

Με μουστάκι και διαφορετική κουπ πόζαρε στην κάμερα ο διεθνής Ελληνας ηθοποιός όχι για να πρωταγωνιστήσει σε κάποια ταινία, αλλά για να διαφημίσει τον ελληνικό πολιτισμό

Γιώργος Χωραφάς: Πρωταγωνιστής σε σποτ μουσείου
Το Βυζαντινό Μουσείο συμπληρώνει φέτος 100 χρόνια ζωής και το πρόσωπο που κλήθηκε για να πρωταγωνιστήσει στο διαφημιστικό σποτ του δεν είναι άλλο από εκείνο του Γιώργου Χωραφά. Ο δημοφιλής ηθοποιός, που πρωταγωνίστησε φέτος στις ταινίες «Η χαρά και η θλίψη του σώματος» και «Πρόμαχος», μετέχοντας παράλληλα σε μια ιστορική τηλεταινία η οποία αναφέρεται στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και θα προβληθεί από τη γαλλική τηλεόραση, δέχτηκε ευχαρίστως να διαφημίσει την Ελλάδα και τον πολιτισμό της, αφού σε τόσο δύσκολες συγκυρίες, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, πρέπει να προβάλλουμε τα θετικά  στοιχεία της χώρας μας.

 «Κάθε θετική ενέργεια είναι μια ενέργεια. Οφείλουμε όλοι μας να δημιουργήσουμε θετικά κύματα συμπαράστασης σε αυτόν τον τόπο. Εχουμε φάει τόσες πολλές φάπες ως λαός ώστε καθετί που τονώνει την εθνική μας υπερηφάνεια να είναι αναγκαίο», είχε δηλώσει ο ίδιος.

Κλείσιμο


Το διαφημιστικό σποτάκι που θα αρχίσει να προβάλλεται στην ελληνική τηλεόραση από την ερχόμενη εβδομάδα σε πτήσεις αερογραμμών από και προς την Ελλάδα αλλά και στα social media είναι μια πρωτοβουλία της Συμμαχίας για την Ελλάδα, μιας ελληνικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας που έχει ως σκοπό την προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, τουρισμού, αθλητισμού και οποιουδήποτε άλλου τομέα προβάλλει το καλό πρόσωπο της χώρας μας στο εξωτερικό. «Ενας τέτοιου διεθνούς κύρους Ελληνας, όπως ο Γιώργος Χωραφάς, ήταν ο καταλληλότερος για να μιλήσει για έναν τόσο σημαντικό χώρο στον οποίο βρίσκονται μοναδικοί αρχαιολογικοί θησαυροί», λέει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Γιώργος Καλούδης και συνεχίζει: «Το γεγονός ότι το  ιωβηλαίο του συγκεκριμένου μουσείου ταυτίστηκε με τον Γιώργο Χωραφά μόνο ως θετική συγκυρία μπορούμε να το δούμε».

Μνήμες από την «Πολίτικη κουζίνα»

Τη μουσική του συγκεκριμένου σποτ συνέθεσε ο βραβευμένος συνθέτης Σταύρος Ξαρχάκος, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Τάκης Ζερβουλάκης, υπεύθυνος φωτογραφίας στην ταινία «Πολίτικη κουζίνα», η οποία και ουσιαστικά σύστησε τον Γιώργο Χωραφά στο ελληνικό κοινό. «Είναι ωραίο να ξανασυναντάς ανθρώπους με τους οποίους έχεις ταυτιστεί σε υπέροχες δουλειές», λέει ο Ελληνας ηθοποιός και συμπληρώνει: «Τα γυρίσματα της “Πολίτικης κουζίνας” έχουν μείνει σε όλους μας αξέχαστα!». Την ημέρα της δημιουργίας του διαφημιστικού σποτ ο Γιώργος Χωραφάς ήταν από τους πρώτους που έφτασαν στο μουσείο.



Αφού περιηγήθηκε στους χώρους του και μελέτησε τα σχόλια που υπάρχουν δίπλα σε κάθε εύρημα, ετοιμάστηκε για το γύρισμα ακούγοντας προσεκτικά τις οδηγίες του σκηνοθέτη. Τα γυρίσματα που κράτησαν τρεις ώρες δεν τον έκαναν να δυσανασχετήσει ούτε στο ελάχιστο, μιας και το καλό αποτέλεσμα προείχε για εκείνον. Αλλωστε, είναι οπαδός της άποψης ότι η αγάπη για την ιστορία μας δεν έχει εξαντληθεί από την ιδιοσυγκρασία μας. «Το DNA μας αποδείχτηκε πιο δυνατό από την παγκοσμιοποίηση και τα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα. Είμαστε ένας υπέροχος λαός και η πολιτιστική μας κληρονομιά έχει τη δύναμη να συγκινεί τη διεθνή κοινότητα ακόμη και σήμερα», δήλωσε ο διεθνής Ελληνας ηθοποιός. Εμείς δεν έχουμε παρά να πιστέψουμε ότι λέει την αλήθεια...  
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης