Thomas Cook: Η Ελλάδα δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός για το καλοκαίρι

seitan-limania-beach-2636033_1920

Πρώτη η Ισπανία, μετά η χώρα μας

Η Ελλάδα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός της Thomas Cook γι αυτό το καλοκαίρι, μετά την Ισπανία (Βαλεαρίες και Κανάρια) που βρίσκεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στην πρώτη θέση, όσον αφορά τα επίπεδα πωλήσεων. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που παρουσιάζει ο τουρ οπερέιτορ για το καλοκαίρι του 2018, στη ζήτηση για Ελλάδα κυριαρχούν τα ζευγάρια με τις κρατήσεις αποκλειστικά για ενηλίκους να παρουσιάζουν αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι και αντιπροσωπεύουν το 64% του συνόλου κρατήσεων για Ελλάδα.

Η Τουρκία βρίσκεται προς το παρόν στην τρίτη θέση σε επίπεδα πωλήσεων πραγματοποιώντας όμως ισχυρή επάνοδο, με τις τρέχουσες πωλήσεις να παρουσιάζουν αύξηση άνω της ισπανικής ενδοχώρας και των Καναριων συνδυαστικά και μειώνοντας παράλληλα την απόσταση με την Ελλάδα. Η αύξηση των πακέτων διακοπών για Τουρκία κυμαίνεται στο 84% σε σχέση με πέρυσι.

Σύμφωνα με τον Thomas Cook, η επιτυχία της Τουρκίας οφείλεται στις χαμηλές τιμές και την ποιότητα των ξενοδοχείων all inclusive, και το κοινό που την επιλέγει αυτό το καλοκαίρι είναι κυρίως οικογένειες –φθάνουν το 61% των κρατήσεων οργανωμένων διακοπών στη χώρα.

Παρότι η Τουρκία δεν είναι ανάμεσα στους κορυφαίους όρους αναζήτησης, οι χρήστες του διαδικτύου που την αναζητούν πείθονται συχνότερα για κράτηση από ο,τι σε οποιονδήποτε άλλο προορισμό.

Η Αίγυπτος επιστρέφει επίσης, με αύξηση 89% των κρατήσεων. Το 51% των κρατήσεων για Αίγυπτο προέρχονται από οικογένειες.

Στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι ΗΠΑ και στην πέμπτη η Καραϊβική αντικαθιστώντας την Κύπρο από την περυσινή κατάταξη.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Brazil-Mykonos

Στην ατζέντα της συνάντησης οι φιλικές σχέσεις των δύο χωρών, Ελλάδας και Βραζιλίας αλλά και το πλαίσιο συνεργασίας των δύο Περιφερειών σε ευρωπαϊκό και Διεθνές Επίπεδο

gay_58

Με την Ελλάδα να βρίσκεται πλέον ανάμεσα στους δυναμικότερους προορισμούς για Gay ταξιδιώτες, το Travel by Interest την έφερε στο επίκεντρο της Gay September καμπάνιας, με σκοπό να βοηθήσει την ενίσχυση των κρατήσεων του Σεπτεμβρίου από το Gay κοινό

1