Το παρόν και το μέλλον του cloud

Tο cloud computing θα συμβάλει στην αλλαγή της εμπειρίας των καταναλωτών. Καθώς θα εξελίσσεται, θα αναμειχθεί με άλλες νέες smart τεχνολογίες δημιουργώντας έτσι καινούργιες διαστάσεις στο customer experience.

Η υιοθέτηση του cloud απο τις επιχειρήσεις αλλαξε ραγδαία τον τρόπο λειτουργίας τους. Ενώ παλιότερα όλες οι επιχειρήσεις έτρεχαν τις διάφορες εφαρμογές τους απο έναν τοπικό σέρβερ που βρισκόταν κατά πασα πιθανότητα στις εγκαταστάσεις τις εταιρίας, πλέον μπορούν να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες απο οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη, απλά με μια σύνδεση ίντερνετ.

Μερικά απο τα πλεονεκτήματα του cloud παρούσα στιγμή είναι τα εξής:

  1. Η μείωση του κόστους συντήρησης των συστημάτων ΙΤ. Εφόσον η συντήρηση γίνεται κεντρικά απο τον πάροχο της υπηρεσίας, μειώνεται η ανάγκη για αντίστοιχες θέσεις εργασίας στην εταιρία και άρα το μισθολογικό κόστος.
  2. Ευελιξία στις αλλαγές. Συχνά οι εταιρίες έχουν ανάγκη για κλιμάκωση ή αποκλιμάκωση του μεγέθους των εργασιών, ανάλογα με το επιχειρηματικό πλάνο. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι ευκολότερη η μετάβαση απο ένα πρόγραμμα σε ένα άλλο μέσω ενός παρόχου που θα αναλάβει τη δουλειά ο ίδιος, παρά μια πολυέξοδη επένδυση σε εξοπλισμό.
  3. Προστασία βάσης δεδομένων. Η προστασία των δεδομένων είτε απο καταστροφή λόγω ηλεκτρονικού προβλήματος ή ακόμα και λόγω φυσικών καταστροφών μπορεί να επιτευχθεί με μια λύση cloud. Το ίδιο ισχύει και για την ασφάλεια των δεδομένων, έναν τομέα που αποτελεί προτεραιότητα για τους παρόχους.
  4. Ευκολία στην κοινή χρήση αρχείων. Οσοι εργάζονται σε ενα κοινό πρότζεκτ απο πολλές διαφορετικές τοποθεσίες, έχουν την ικανότητα να μοιράζονται τα ίδια κοινά αρχεία σε πραγματικό χρόνο αλλα και να έχουν τη δυνατότητα για διαβαθμισμένη πρόσβαση.
  5. Αυτόματη αναβάθμιση των συστημάτων. Οι πάροχοι αναβαθμίζουν συνεχώς τα συστήματά τους με τις τελευταίες εξελίξεις τις τεχνολογίας είτε σε λογισμικό είτε σε υλικό και έτσι οι χρήστες απολαμβάνουν άμεσα τις πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις.

 Το Google Cloud είναι η καλύτερη επιλογή ολοκληρωμένων υπηρεσιών cloud που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές και οι επαγγελματίες της πληροφορικής για τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διαχείριση εφαρμογών μέσω του παγκόσμιου δικτύου δεδομένων της Google. Στην Ελλάδα ο main partner της Google για το Cloud είναι η Cloudevo. Μέσω του Google Cloud και της Cloudevo η αξιοπιστία των έργων μεγάλης κλίμακας είναι εγγυημένη. 

Οι τάσεις του cloud computing φανερώνουν σε ποιους τομείς θα κινηθεί το μέλλον η εξέλιξη των εφαρμογών.

Οι υβριδικές λύσεις βρίσκονται σε άνοδο. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες απολαμβάνουν τα οφέλη των ιδιωτικών σύννεφων και των δημόσιων ταυτόχρονα.

Η τεχνολογία ανοιχτού κώδικα, η τεχνολογία δηλαδή που επιτρέπει στους χρήστες την διαλειτουργικότητα (interoperation), θα γίνει περισσότερο διαδεδομένη.

Θα αυξηθεί η ζήτηση για εργαζόμενους με γνώσεις και δεξιότητες σχετικές με το cloud computing. Τέτοιες δεξιότητες περιλαμβάνουν τη γνώση API, γνώση για πρακτικές data integration , αυτοματοποίηση και άλλες.

Ιδιαίτερο βάρος θα δωθεί στην ασφάλεια. Ειδικά εφόσον πλέον οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ένα μείγμα από ιδιωτικό και δημόσιο cloud καθώς και τοπικά μέσα, ο αριθμός των παρόχων αυξάνεται με αποτέλεσμα να μειώνεται η δυνατότητα καλής διαχείρισης και διασφάλισης του ελέγχου.

Τέλος, το cloud computing θα συμβάλει στην αλλαγή της εμπειρίας των καταναλωτών. Καθώς θα εξελίσσεται, θα αναμειχθεί με άλλες νέες smart τεχνολογίες δημιουργώντας έτσι καινούργιες διαστάσεις στο customer experience. Όταν θα συνδυάζεται και με τεχνητή νοημοσύνη, analytics και internet of things θα αλλάζει τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands.

ΣΧΟΛΙΑ (11)

ψαξτε το

Πρώτη η amazon...

Ποια Google

" Το Google Cloud είναι η καλύτερη επιλογή ολοκληρωμένων υπηρεσιών cloud που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές και οι επαγγελματίες της πληροφορικής για τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διαχείριση εφαρμογών μέσω του παγκόσμιου δικτύου δεδομένων της Google. Στην Ελλάδα ο main partner της Google για το Cloud είναι η Cloudevo. " Η απόλυτη ψευτιά και διαφήμιση...δεν ντρεπεστε λίγο να λετε ψεμματα; Η Amazon Web Services αυτη τη στιγμή είναι πρώτη στο cloud ...και ακολουθαει η microsoft με το azure και μετα η Google... Και σεις παραμυθιάζετε τον καθε άσχετο.... Δεν θα το ανεβασετε , αλλα δεν εχετε ιδέα απο τεχνολογία και ανεβαζετε αρθρα οτι να ναι

Geek

Μα σε αυτο που έγραψες δεν λέει ότι το Google Cloud είναι πρώτο.

Τζολιας

Γιωργαρε δεν τα λες και άσχημα. Ειμαι σίγουρος όμως οτι ξέρεις και την αλλη πλευρά. Π.χ. οι μπαταρίες χρειάζονται κοβάλτιο. Το 70% της παγκόσμιας παραγωγής κοβαλτιου παει σε μπαταρίες. Για να γίνουν ολα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά (χωρίς να μοιάζουν με τρόλεϊ) χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 φορές περισσότερες μπαταρίες. Με την παρουσα τεχνολογια απλά δεν γίνεται. Και αυτο είναι μοναχα ενα από τα ορυκτά που χρειάζονται οι μπαταρίες. Προφανώς η ανακύκλωση είναι μια λύση, αλλά ο διαχωρισμός ειναι τρομερα ενεργοβόρος που πάλι δεν συμφερει. Η λύση θα έρθει απο την τεχνολογία, και η αγορά θα προσαρμοστεί αντίστοιχα. Ολα τα άλλα είναι θεωρίες συνωμοσίας.

Οι ΑΠΕ μπορουν να παραγουν

και κυψελες υδρογονου καθαρου καυσιμου

George

Με τρόλεϊ δεν θα μοιάζουν γιατί μπορεί να φορτίζουν επαγωγικά κατά το ταξίδι κινούμενα πάνω σε ειδικές λωρίδες για όσο χρειάζεται. Οπότε και με μικρής χωρητικότητας μπαταρίες θα μπορούν στο μέλλον να ταξιδεύουν χωρίς στάση. Το κοβάλτιο όντως είναι τοξικό και σχετικά περιορισμένο, τουλάχιστον με βάση τα υπάρχοντα ορυχεία. Να μην ξεχνάμε και τα μικρά παιδιά που δουλεύουν σε ορυχεία κοβαλτίου στην Αφρική, που είναι από τα αρνητικά της υπόθεσης. Αλλά ευτυχώς καταργείται στις μπαταρίες. Ήδη στην πιο πρόσφατη γενιά μπαταριών χρησιμοποιείται αρκετά μικρότερη ποσότητα και οι εταιρίες με την προχωρημένη τεχνολογία έχουν έτοιμη για παραγωγή την τεχνολογία χωρίς καθόλου κοβάλτιο. Το νικέλιο κι ο χαλκός είναι τα άλλα 2 μέταλλα που χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό. Θα χρειαστούν ίσως περισσότερη παραγωγή για ένα διάστημα. Μετά θα αναλάβει η ανακύκλωση που έτσι κι αλλιώς γίνεται. Φυσικά δεν υπήρχε προηγούμενη έρευνα για κοιτάσματα γιατί πιάστηκαν στον ύπνο και είναι λογικό να υπάρχει έλλειψη ακόμη. Όσο για το λίθιο, υπάρχει άπειρη ποσότητα και μπορείς να το πάρεις ακόμη και από θαλασσινό νερό. Και υπάρχουν κι άλλες τεχνολογίες που δεν περιέχουν καθόλου αυτά τα μέταλλα και δεν είναι καθόλου τοξικές, όπως οι flow batteries, αλλά κάνουν για άλλες χρήσεις κυρίως σταθερής βάσης, χωρίς όμως να αποκλείω και τα μεγάλα πλοία.

👍

🤣

ΟΧΙ στο cloud

Το cloud ήταν μια ζωή πολύ "λίγο" και πολύ πίσω από τις πραγματικές ανάγκες. Η δύναμη θα είναι πάντα στο local desktop PC. Σώζουμε δεδομένα μόνο εκεί. Ποτέ στο cloud.

Vas

Google Cloud...εντελως παιδικο. Μονο Oracle Cloud Compute ...για τους επαγγελματιες.

George

Όταν το σύστημα που ελέγχεται από τις πετρελαϊκές και τις αδερφές αυτοκινητοβιομηχανίες θέλει να περάσει κάτι, βγάζει ένα άρθρο καθαρά συστημικό, σε ένα site όπου δεν επιτρέπεται να γίνουν σχόλια. Αναφέρομαι στο άρθρο για τους ρύπους των ηλεκτρικών (που είναι σε κάποιο link) κι ελπίζω να το περάσετε. Ας ξεχάσουμε ότι θεωρούν δεδομένο ότι ένα αυτοκίνητο θα πεθάνει στα 10 χρόνια και 150.000 χλμ. γιατί έτσι τους βολεύει για να μαγειρέψουν καλύτερα τα νούμερα. Αν λοιπόν μετρήσουμε από την αρχή τα πράγματα, σε όλα τα οχήματα για να έχουμε συγκρισιμότητα, και όχι από το ρεζερβουάρ και έπειτα στα συμβατικά, τότε ένα συμβατικό εκπέμπει 1 κιλό CO2 ανά χιλιόμετρο καθώς αφενός η αποδοτικότητα από την πετρελαιοπηγή μέχρι τον τροχό είναι μικρότερη από 10% και αφετέρου έχουν επίσης υψηλούς εκπεμπόμενους ρύπους κατά την κατασκευή τους. Και επιτηδευμένα ξεχνάνε όλους τους άλλους ρύπους (πέρα από το CO2) που κοστίζουν πολύ περισσότερο σε χρήμα κι ανθρώπινες ζωές. Κι όλα αυτά βασισμένα στις υπεραισιόδοξες εκτιμήσεις των εργαστηριακών δοκιμών κατά NEDC στην Ευρώπη (μιας και μιλάμε για diesel) που όλοι ξέρουμε πόσο απατηλές είναι και πόσες φορές τις ξεπερνάνε στην πραγματικότητα τα αυτοκίνητα. Από την άλλη, το ρεύμα με το οποίο φορτίζουν τα ηλεκτρικά, γίνεται καθημερινά λιγότερο ρυπογόνο λόγω της αύξησης του μεριδίου των ΑΠΕ. Κάτι που δεν συμβαίνει με το diesel. Σε κάποιες χώρες μάλιστα μπορεί κάποιος να επιλέξει εταιρία που πουλάει ρεύμα που προέρχεται κατά 100% από ΑΠΕ. Ή και να το φορτίζει από τα δικά του φωτοβολταϊκά ακόμη. Υπάρχουν μάλιστα μελέτες που αποδεικνύουν ότι ακόμη κι αν χρεώσεις στο όχημα τους ρύπους ενός εργοστασίου ρεύματος (πράγμα φαιδρό), κι ακόμη κι αν όλο το ρεύμα παράγεται από λιγνίτη, τότε το ηλεκτρικό εξακολουθεί να "ρυπαίνει" λιγότερο από το συμβατικό. Κάποια στιγμή όλα τα εργοστάσια κατασκευής θα λειτουργούν με ρεύμα μόνο από ΑΠΕ, και τα πλοία που μεταφέρουν αυτοκίνητα θα λειτουργούν με ηλεκτροκινητήρες που θα τροφοδοτούνται από κυψέλες υδρογόνου (από ηλεκτρόλυση) ή από γεννήτριες που θα χρησιμοποιούν ανανεώσιμα βιοκαύσιμα, μέχρι οι μπαταρίες να είναι αρκετά φθηνές και διαθέσιμες σε τόσο μεγάλη κλίμακα, οπότε ο μόνος ρυπογόνος παράγοντας θα είναι η καύση ορυκτών καυσίμων σε κινητήρες. Και τότε η αναλογία ρύπανσης συμβατικού προς ηλεκτρικό θα τείνει στο άπειρο.

Χάρυ Κλυν

Πολύ νόημα ρε παιδί μου.... ρε πολύ νόημα.....εγώ μαζί σου ρε μάγκα, μαζί σου ....

Σε ψυχίατρο έχεις πάει?

Ξέρεις ότι σου συμβαίνει φαντάζομαι

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

pierrakakis_sinema

«Τρεις μήνες μετά τη συμφωνία με τον ανάδοχο, η διαδικασία αναβάθμισης έχει ξεκινήσει ή και ολοκληρωθεί στο 1/3 των επιλεγέντων σχολείων και εκτιμούμε ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει ολοκληρωθεί το σύνολο των διαδικασιών» ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης