Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις βομβαρδίζουν σχεδόν καθημερινά την Ουκρανία από τον Φεβρουάριο του 2022, όταν ξεκίνησε η επίθεση της Ρωσίας στη γειτονική της χώρα
Η Rosatom προειδοποιεί για κίνδυνο «χωρίς επιστροφή» στον μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό της Ευρώπης, ενώ το εργοστάσιο συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του