Η πρώτη αντίδραση για τη συμμετοχή του Παναγιώτη Ψωμιάδη στην αποκριάτικη διαφήμιση του Jumbo δεν άργησε να έρθει και μάλιστα ήρθε από γνωστό καλλιτέχνη. Ο Γιάννης Βαρδής, γιος του αείμνηστου Αντώνη Βαρδή ξέσπασε με ανάρτησή του στο Twitter.
«Για να θυμάστε και να θυμόμαστε που ρίχνουμε την ψήφο. Τι σκουπίδια έχουμε θρέψει. Άλλοι κρύβονται αλλά και άλλοι φαίνονται. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο όμως. Όταν είσαι καρναβάλι σου ταιριάζει η αποκριά».
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.