Τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, όταν γύριζε την ταινία «Σπιρτόκουτο», θυμήθηκε ο Γιάννης Οικονομίδης. Ο σκηνοθέτης εξομολογήθηκε ότι κοντέψει να καταστραφεί οικονομικά και όχι μόνο Παρά τα εμπόδια που συνάντησε όμως, δεν πτοήθηκε, αφού ήταν μεγάλη του επιθυμία του να την ολοκληρώσει.
Μιλώντας για το «Σπιρτόκουτο» στην εκπομπή «Στούντιο 4», το απόγευμα της Τρίτης 18 Νοεμβρίου, ο Γιάννης Οικονομίδης μοιράστηκε ότι μετά από τη συγκεκριμένη ταινία πίστευε ότι δεν θα ακολουθούσε άλλη. «Δεν περίμενα ότι θα έκανα δεύτερη ταινία. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Το “Σπιρτόκουτο” έγινε πάρα πολύ δύσκολα, με λύσσα, με άχτι, με απελπισία. Έφτασα πολύ στον γκρεμό και στην καταστροφή με αυτή την ταινία. «Οικονομικά, σε επίπεδο ρίσκου. Όταν την έκανα, είχα μπει σε ένα τρελό mind game. Ήθελα τόσο πολύ να την τελειώσω», σημείωσε.
Δείτε το βίντεο
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο σκηνοθέτης αναφέρθηκε στον Βασίλη Μπισμπίκη, με τον οποία συνεργάζεται για μία ακόμη φορά στη νέα του ταινία «Σπασμένη Φλέβα». Ο ίδιος στάθηκε όχι μόνο στην επαγγελματική τους σχέση, αλλά και στη φιλία που τους δένει, κάνοντας λόγο για έναν δοτικό, γενναιόδωρο και μεγαλόψυχο άνθρωπο.
«Είναι φίλος, αγαπημένος και ηθοποιός με τον οποίο έχω μεγάλο σεβασμό. Είναι μοναδικός ο Βασίλης. Είναι μεγαλοψυχος, δοτικός. Βοήθησε πάρα πολύ στο γύρισμα. Εκτός του ότι ήταν πρωταγωνιστής, ήταν και το δεξί μου χέρι. Έκανε όλες τις δουλειές. Δεν είναι ποτέ ανταγωνιστικός, είναι γενναιόδωρος», επισήμανε.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.