Οι φαρμακευτικές εταιρείες Pfizer και Moderna θα αυξήσουν τηντιμή των εμβολίων κατά της Covidπου θα παραδώσουν στην Ευρωπαϊκή Ενωση διότι θα τα έχουν προσαρμόσει στις παραλλαγές του ιού, δήλωσε ο υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Γαλλίας Στεφάν Μπον επιβεβαιώνοντας σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times.
«Θα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε όλα αυτά κατά ορθολογικό τρόπο, προφανώς να μην εξαπατηθούμε, αλλά να έχουμε πιο απαιτητικά συμβόλαια, με προϊόντα προσαρμοσμένα στις παραλλαγές. Πιθανώς ναι, θα είναι λίγο πιο ακριβά όχι μόνο για την Ευρωπαϊκή Ενωση αλλά για όλους τους αγοραστές », αποκάλυψε ο Κλεμάν Μπον στο δίκτυο RFI, χωρίς να διευκρινίζει το ποσόν της αύξησης.
Το εμβόλιο της Pfizerθα περάσει από τα 15,5 ευρώ και 19,5 ευρώ και το εμβόλιο της Moderna από τα 19 ευρώ στα 21,5 ευρώ, αναφερόταν στο χθεσινό δημοσίευμα των Financial Times που επικαλείται στο περιεχόμενο των συμβολαίων με την ΕΕ.
«Τα προσαρμόζουν, αυτό απαιτείται από τα υπό διαπραγμάτευσιν συμβόλαια, στις παραλλαγές. Ζητείται επίσης το κύριο μέρος της παραγωγής, περίπου 300 συστατικών των εμβολίων, να παράγεται στο ευρωπαϊκό έδαφος», διευκρίνισε ο γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων.
Η αύξηση των τιμών συμπίπτει με την ανησυχία για την διάδοση της παραλλαγής Δέλτα, ενώ οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα εμβόλια των Modernaκαι Pfizer/BioNTech παραμένουν αποτελεσματικά απέναντι στην παραλλαγή αυτή.
Από το πρόγραμμα της από κοινού προμήθειας εμβολίων, η ΕΕ έχει προμηθευθεί 330 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου των BioNTech/Pfizer, 100 εκατομμύρια του εμβολίου της AstraZeneca, 50 εκατομμύρια εμβόλια της Moderna και 20 εκατομμύρια του εμβολίου της Johnson & Johnson.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.