Μάρκος Μαχαιρόπουλος: Ο μάστερ του γιορτινού decor
Από παραμυθένιους γάμους και πολυσυζητημένα εταιρικά events μέχρι τα πιο μαγικά χριστουγεννιάτικα σκηνικά
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Συνέντευξη στη Μαρία Λεμονιά
Φωτογραφίες: Νικόλας Κομίνης
Είναι κοινό μυστικό στους κοσμικούς κύκλους ότι πίσω από μια επιτυχημένη εκδήλωση με θαυμαστό art de la table και ονειρικά στολισμένους χώρους βρίσκεται ο μετρ των glamorous events Μάρκος Μαχαιρόπουλος. Ανάμεσα στα εντυπωσιακά projects που αναλαμβάνει, ο ίδιος επιμελείται τα χριστουγεννιάτικα τραπέζια για ορισμένες από τις πιο γνωστές επιχειρηματικές οικογένειες της χώρας, επίσημα τραπέζια και décor σε ξενοδοχεία και χώρους εστίασης όπως τα «Electra Palace», «Βeef Bar» κ.ά.
«Οι γιορτές των Χριστουγέννων απαιτούν υψηλή αισθητική και λάμψη. Εχουμε ανάγκη από καλοστρωμένα τραπέζια που εκπέμπουν χαρά αλλά και αίγλη. Μετά από τόση ψυχολογική πίεση έφτασε ο καιρός της εξωστρέφειας. Η εποχή επιβάλλει ακόμη περισσότερο glam», επισημαίνει και εξηγεί: «Τα τραπεζομάντιλα αλλά και τα πιάτα μπορεί να είναι τυπωμένα με κάποιο μοτίβο ή στο τραπέζι να τοποθετηθούν ιδιαίτερα διακοσμητικά. Αγαπάμε τις custom made δημιουργίες που μπορεί να αγγίζουν από τις πετσέτες μέχρι το πιατάκι του ψωμιού. Ενα γιορτινό τραπέζι θέλει χρώμα και φαντασία. Το σημαντικό είναι ο σωστός συνδυασμός. Πρέπει η ομορφιά να συνδυάζεται και με τη χρηστικότητα, ιδιαίτερα στα καλέσματα με πολύ κόσμο».
Κλείσιμο
Ο Μάρκος Μαχαιρόπουλος εγκατέλειψε την ενασχόληση με τη ζαχαροπλαστική, την τέχνη των γονιών του, για να ασχοληθεί με το event planning, διοργανώνοντας τα πιο επιτυχημένα καλέσματα τα τελευταία χρόνια σε Ελλάδα και εξωτερικό. «Ο κόσμος πάντα ένιωθε την ανάγκη να περιποιηθεί τους φίλους του. Και αυτό γίνεται ακόμη πιο έντονο την περίοδο των γιορτών που τα καλέσματα είναι περισσότερα. Δεχόμαστε κόσμο και στολίζουμε τους χώρους δημιουργώντας σκηνικά που παλαιότερα θα συναντούσαμε μόνο στο εξωτερικό ή θα χαζεύαμε σε περιοδικά. Η Ελλάδα διαθέτει πλέον επαγγελματίες που ξέρουν να προσδίδουν αισθητική».
Ανάμεσα στην πληθώρα πολυσυζητημένων καλεσμάτων που έχει αναλάβει ο Mάρκος Μαχαιρόπουλος σε Ελλάδα και εξωτερικό ξεχωρίζουν και εταιρικά events, όπως της σαμπάνιας Moët & Chandon και της διαφημιστικής εταιρείας Orange, μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών, αλλά και κάποια για τα οποία δεν θα μάθουμε ποτέ λεπτομέρειες. «Για πολλά από τα events που αναλαμβάνουμε δεν μπορώ να μιλήσω αφού συνήθως ισχύει το σύμφωνο εχεμύθειας. Πρόκειται για καλέσματα σε αυστηρά ιδιωτικούς χώρους ή με ονόματα καλεσμένων που δεν πρέπει να διαρρεύσουν, κάτι που σεβόμαστε απόλυτα», διευκρινίζει.
Ο Μάρκος Μαχαιρόπουλος διοργανώνει γάμους στους οποίους οι καλεσμένοι καταφτάνουν με έλκηθρα και οι μελλόνυμφοι θυμίζουν ήρωες παραμυθιού. Μαζί με την ομάδα του εμπνέεται concepts που τα υλοποιεί μέσα σε ελάχιστες ημέρες κι ας χρειάζεται κάποιες πρώτες ύλες να ταξιδέψουν από το εξωτερικό. Σταθερός στόχος του η δημιουργία άρτιων αισθητικά σκηνικών που αξίζουν μια θέση στις σελίδες upper class διεθνών εντύπων όπως τα «Vanity Fair» και «Tattler». Επισημαίνω ότι το φετινό γιορτινό κάλεσμα της Moët & Chandon στο ξενοδοχείο «Four Seasons» ήταν κάτι μαγικό, συνδυάζοντας ένα μοναδικό χριστουγεννιάτικο ντεκόρ με το elegant ποτό. «Ο ποιοτικός αφρώδης οίνος είναι πάντα καλή έμπνευση. Και είναι ιδιαίτερα κολακευτικό για μένα κάθε χρόνο να μου δίνεται η δυνατότητα να διοργανώνω ένα glamorous Christmas dinner που γράφει τη δική του ιστορία όπως δείχνει η πληθώρα αναρτήσεων στα social media», αναφέρει.
Για τον μετρ του art de la table το σωστό στρώσιμο του τραπεζιού απαιτεί φαντασία, χρώμα, πολλά φωτάκια και ειλικρινή διάθεση να περιποιηθούμε τους καλεσμένους μας. «Φέτος ας είμαστε τολμηροί με τα χρώματα. Ας ξεφύγουμε από το κλασικό κι ας πάμε σε κάτι πιο ευφάνταστο. Ας τολμήσουμε με το χρώμα στα τραπεζομάντιλα και στο ντεκόρ. Σημαντικά είναι τα καρτελάκια με τα ονόματα στο τραπέζι, καθώς ένα τέτοιο στήσιμο προσφέρει μια αίσθηση επισημότητας. Το όνομα του καλεσμένου δίνει ένα μοναδικό άγγιγμα στο τραπέζι. Από κει και πέρα ο οικοδεσπότης μπορεί να δημιουργήσει μια ζεστή ατμόσφαιρα παίζοντας με τον φωτισμό. Μια σειρά από σωστά στημένα αρωματικά κεριά θα χαρίσουν μία ακόμη πιο εορταστική χροιά στη βραδιά. Οπως και να ’χει, αυτά τα Χριστούγεννα ας τολμήσουμε την υπέρβαση, οι δυσκολίες της εποχής δείχνουν ότι το έχουμε ανάγκη». προτείνει.
Γνωρίζοντας πλέον ότι για ένα εντυπωσιακό κάλεσμα, εκτός από τα εδέσματα, σημαντική είναι η εικόνα του τραπεζιού αλλά και του περιβάλλοντος χώρου, ας δώσουμε όλη μας την προσοχή στο πώς θα δημιουργήσουμε την ατμόσφαιρα που θα κάνουν τις φετινές γιορτές μοναδικές και αξέχαστες για τα πρόσωπα που αγαπάμε. «Το κλειδί βρίσκεται στη διάθεση για δημιουργία και στον χρόνο που θα αφιερώσουμε στην προετοιμασία», καταλήγει ο Μάρκος Μαχαιρόπουλος.
Η επική βιογραφία του Κρίστοφερ Νόλαν για τον πατέρα της ατομικής βόμβας Ρόμπερτ Οπενχάιμερ, που σάρωσε τα βραβεία και ανέδειξε τον Κίλιαν Μέρφι σε αστέρα πρώτου μεγέθους, έρχεται στις 16 Ιουνίου στη Nova για να συναρπάσει.
Μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική αειφορίας και δράσεις που δημιουργούν ουσιαστική αξία στο περιβάλλον και στη χώρα μας, η LIDL Ελλάς αποτελεί ένα έξοχο παράδειγμα για το πώς η βιωσιμότητα μπορεί να γίνει τρόπος σκέψης και καθημερινή πρακτική ενταγμένη αρμονικά στο σύνολο της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
H ELPEDISON απέσπασε μία ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, καθώς αναδείχθηκε ανάμεσα στις 13 κορυφαίες Εταιρείας στην Ελλάδα, στη βαθμίδα Platinum της λίστας ESG Transparency Index, που παρουσιάστηκε από το περιοδικό Forbes σε συνεργασία με την ΕΥ και αποτυπώνει το επίπεδο διαφάνειας και δημοσιότητας σε θέµατα ESG των 100 µεγαλύτερων ελληνικών επιχειρήσεων ως προς τον κύκλο εργασιών