Copernicus: Ο φετινός ήταν ο θερμότερος Μάρτιος που έχει καταγραφεί ποτέ στην Ευρώπη
Εκτός από τις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες, ο φετινός Μάρτιος χαρακτηρίστηκε από έντονα αντιφατικά υδρολογικά φαινόμενα στην Ευρώπη
Ο φετινός Μάρτιος καταγράφηκε ως ο θερμότερος στην Ευρώπη από την έναρξη των μετρήσεων, με μέση επιφανειακή θερμοκρασία αέρα 14,06°C, σύμφωνα με το μηνιαίο δελτίο του Copernicus, της ευρωπαϊκής υπηρεσίας παρακολούθησης του κλίματος. Το φαινόμενο αυτό έρχεται να προστεθεί σε μια αλυσίδα συνεχόμενων ρεκόρ, με τους επιστήμονες να προειδοποιούν για τις εντεινόμενες επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.
«Ο Μάρτιος του 2025 ήταν ο θερμότερος Μάρτιος που έχει καταγραφεί ποτέ για την Ευρώπη, γεγονός που υπογραμμίζει για ακόμη μία φορά τη συνεχή άνοδο των θερμοκρασιών», δήλωσε η Σαμάνθα Μπέργκες, αναπληρώτρια διευθύντρια της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής του Copernicus.
Εκτός από τις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες, ο φετινός Μάρτιος χαρακτηρίστηκε από έντονα αντιφατικά υδρολογικά φαινόμενα στην Ευρώπη. Όπως ανέφερε η Μπέργκες, «πολλές περιοχές βίωσαν τον πιο ξηρό Μάρτιο των τελευταίων δεκαετιών, ενώ άλλες τον πιο υγρό εδώ και τουλάχιστον 47 χρόνια».
Σε παγκόσμια κλίμακα, ο Μάρτιος του 2025 ήταν ο δεύτερος θερμότερος Μάρτιος στην ιστορία, πίσω μόνο από τον περσινό. Η μέση θερμοκρασία του πλανήτη ήταν κατά 1,6 βαθμούς Κελσίου υψηλότερη από τα προβιομηχανικά επίπεδα.
Οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι κάθε δέκατο του βαθμού που προστίθεται στη μέση θερμοκρασία ενισχύει τα ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως ξηρασίες, πλημμύρες και καύσωνες, με ολοένα και πιο σοβαρές επιπτώσεις για τις κοινωνίες και τα οικοσυστήματα.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.