Η μεγάλη στροφή του Θανάση Αθανασούλη

Η μεγάλη στροφή του Θανάση Αθανασούλη

Πλώρη για νέες επιχειρηματικές «πολιτείες» βάζει ο Θανάσης Αθανασούλης. Ο πρόεδρος της Altec, κάτω από το βάρος των αλλαγών στον κλάδο της Πληροφορικής και υπό την πίεση των αποτελεσμάτων, όλα δείχνουν ότι έχει μετακινήσει το προσωπικό του ενδιαφέρον στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και της λιανικής. Νέα αγαπημένη του ασχολία δεν είναι άλλη από την αλυσίδα καταστημάτων Microland, η οποία, σύμφωνα με πηγές, αναμένεται στο επόμενο διάστημα να δημιουργήσει τουλάχιστον 30 καινούρια σημεία πώλησης. Μ

Η μεγάλη στροφή του Θανάση Αθανασούλη

Πλώρη για νέες επιχειρηματικές «πολιτείες» βάζει ο Θανάσης Αθανασούλης. Ο πρόεδρος της Altec, κάτω από το βάρος των αλλαγών στον κλάδο της Πληροφορικής και υπό την πίεση των αποτελεσμάτων, όλα δείχνουν ότι έχει μετακινήσει το προσωπικό του ενδιαφέρον στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και της λιανικής. Νέα αγαπημένη του ασχολία δεν είναι άλλη από την αλυσίδα καταστημάτων Microland, η οποία, σύμφωνα με πηγές, αναμένεται στο επόμενο διάστημα να δημιουργήσει τουλάχιστον 30 καινούρια σημεία πώλησης. Μια δραστηριότητα η οποία όμως αφήνει ερωτήματα ως προς την τελική τύχη της Altec, την οποία φήμες τη φέρουν να βρίσκεται μπροστά στο ενδεχόμενο της πώλησης.
Ηδη από την καλοκαιρινή δραστηριότητά του και την αντίστοιχη επικοινωνία προς τα ΜΜΕ και τους θεσμικούς επενδυτές ο επιχειρηματίας είχε αφήσει να διαφανεί η αλλαγή πλεύσης στην οποία ήδη προχωρά. Μάλιστα, η παρουσία του μπροστά σε κοινό θεσμικών επενδυτών δημιούργησε τους πρώτους ψιθύρους, όχι μόνο για τη στροφή που επιχειρεί από τον κλάδο της Πληροφορικής στις τηλεπικοινωνίες, αλλά και τη μεγάλη απόφαση: την επένδυση στο μοντέλο της Microland.
Ολοένα περισσότεροι είναι αυτοί που το τελευταίο διάστημα τονίζουν πως η περίπτωση Αθανασούλη θυμίζει κάτι από Πάνο Γερμανό. Ο τελευταίος, γνωρίζοντας από πρώτο χέρι τις επικείμενες εξελίξεις και την τελική πώληση της εταιρείας του στην Cosmote, από πριν είχε ξεκινήσει μια διαδικασία ενδυνάμωσης του brand Multirama. Διαδικασία η οποία οδήγησε στη σημερινή δυναμική εικόνα της αλυσίδας που ουσιαστικά υπήρξε το όχημα «διαφυγής» του επιχειρηματία.

Προς 350 καταστήματα

Είτε οι ομοιότητες είναι μεγάλες είτε κάποιοι αναγνωρίζουν πως πολύ απλά ο Θανάσης Αθανασούλης απλά…το σκέφτεται, ένα είναι σίγουρο. Η πορεία ενδυνάμωσης της παρουσίας στην ελληνική αγορά του σήματος Microland κρύβει εξελίξεις και δεν είναι τυχαία.
Η Microland θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως έχει αλλάξει επιχειρηματικό μοντέλο. Ανοίγει μόνο μικρά καταστήματα με χαμηλό λειτουργικό κόστος, ιδιόκτητα κατά προτίμηση, δίνοντας έμφαση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις προκειμένου και να περιορίσει τα αποθέματα και να είναι διαθέσιμη στον καταναλωτή καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου. Ο σχεδιασμός προβλέπει την ανάπτυξη αλυσίδας 350 καταστημάτων. Νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο το οποίο θα καταστήσει τον κ. Αθανασούλη ως έναν από τους σημαντικότερους retailers της χώρας.
Στα παραπάνω δεν θα πρέπει να λησμονήσουμε πως ο επιχειρηματίας παράλληλα αξιοποιεί το δίκτυο της Altec με τις προσφορές σε φθηνούς υπολογιστές, καθώς και όλες τις υπόλοιπες συνέργιες που προέρχονται από τις εταιρείες του.

Και μαζική επικοινωνία
Ομως και σε διαφημιστικό επίπεδο η Altec και η Microland τείνουν να μιμηθούν τη Γερμανός παλαιότερα και τη Multirama σήμερα. Επενδύοντας στο μοντέλο Καφετζόπουλος - Φερεντίνος, η εταιρεία παρουσίασε πριν από λίγο καιρό τον γνωστό παρουσιαστή ειδήσεων κ. Νίκο Ευαγγελάτο θέλοντας επάνω του να δομήσει την εικόνα της αλλαγής της και να καταστεί πιο φιλική στον τελικό καταναλωτή. Η προσπάθεια αυτή με τα επώνυμα πρόσωπα αποδεικνύει πως ο Θανάσης Αθανασούλης θέλει να κινηθεί πιο… μαζικά, σε μια κίνηση που σαφώς παραπέμπει σε μεγάλο λιανέμπορο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης