Έλληνες εφοπλιστές: Έδωσαν 832 εκατ. δολάρια για 59 πλοία το α' τρίμηνο του 2018

wana_bhum-9308663-container_ship-8-140842

Ακολουθούν οι Κινέζοι με 50 πλοία συνολικής αξίας 560,5 εκατομμυρίων δολαρίων και στην τρίτη θέση είναι οι Γερμανοί που έχουν δώσει 272,7  εκατ. δολάρια για 43 πλοία

Το 20% του ποσού που έχουν επενδύσει οι πλοιοκτήτες παγκοσμίως τους τρεις πρώτους μήνες του 2018 για την αγορά συνολικά 388 πλοίων δόθηκε από εταιρείες ελληνικών συμφερόντων.

Πιο συγκεκριμένα, σε σύνολο 4,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων οι Έλληνες έχουν δώσει τα 832,3 εκατομμύρια για 59 πλοία σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research.

Από αυτά τα 37 είναι φορτηγά αξίας 482,7 εκατ., 15 δεξαμενόπλοια αξίας 324,9 εκατ. έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 10,5 εκ. και ένα υγραεριοφόρο αξίας 14,2 εκατ.

Ακολουθούν οι Κινέζοι με 50 πλοία συνολικής αξίας 560,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Από αυτά τα 44 είναι φορτηγά αξίας 506,8 εκατ., δύο δεξαμενόπλοια αξίας έξι εκατομμυρίων, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 21,2 εκατ. και ένα υγραεριοφόρο αξίας 19,5 εκατομμυρίων.

Στην τρίτη θέση είναι οι Γερμανοί που έχουν δώσει 272,7 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσουν 43 πλοία εκ των οποίων ένα φορτηγό, 13 δεξαμενόπλοια και 29 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Συνολικά μέσα στον πρώτο τρίμηνο του 2018, έχουν αγοραστεί 388 πλοία εκ των οποίων 149 φορτηγά, 82 δεξαμενόπλοια, 79 containerships και 10 υγραεριοφόρα συνολικής αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων .

Πηγή: newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (13)

Ναυτικαντζα

Αντε βρε Τουρκογυφτε που θα μας πεις για καλυτερη εμπειρια ! Κατ'αρχας ΟΛΕΣ οι πτησεις των εταιρειων Star Alliance -και αρα και της Turkish- λογω του code sharing ειναι ΤΙΓΚΑ ! Δεν υπαρχει ΜΙΑ κενη Θεση. Κυριολεκτικα σαν σαρδελλες...Κατα δευτερον ολες οι εταιρειες του γκρουπ εχουν στενες θεσεις. Βαλε τωρα και την βρωμα απο τα Τουρκικα φαγητα και μαρτυρησα ωσπου να παω Cape Town. Οι εταιρειες Emirates, Qatar ειναι πολυ καλυτερες ! πληρωσε 150 δολλαρια παραπανω και ταξιδεψε σαν ανθρωπος !

ΗΠΑ ΞΗΠΑ

Ναι ρε ματσακονι θα σου πω εγω που βαζω 130.000 μιλια τον χρονο, που εμαθες και το Star Alliance, γιδι. Δεν ξερω πως τι γινετε στα πισω καθισματα αλλα εδω μπροστα στην Α θεση ολα ειναι μια χαρα. Emirates and Qatar συμφωνω αν και για μενα η καλυτερη ειναι η Singapore Airlines Α' θεση και η Emirates για business αλλα για SKG βολευει η Turkish.

Γιωργος

Αν σκεφτείτε πόσοι εργαζόμενοι δουλεύουν στις ναυτιλιακές και στα πλοία που διαχειρίζονται οι εταιρειες θα καταλαβετε τι προσφερουν.Σιγουρα θα μπορουσαν να προσφερουν πολλα περρισοτερα οπως αλλοι ευεργετες στο παρελθον αλλα Πρεπει κάποια στιγμή να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε εμείς και να σταματήσουμε να ρίχνουμε το φταίξιμο σ όλους τους άλλους για να προοδεύσουμε ως Χωρα.Ψαξτε να δείτε ποιος απ' τους υπουργούς εμπορικής Ναυτιλίας ήταν άξιος να διαχειρισθεί αυτού του μεγέθους υπουργείο.Ο μόνος που έκανε κάτι αν και δεν μου είναι συμπαθής είναι δηστυχως ο μπουμπουκος.Αν θέλετε να καταλάβετε τι εστί υπουργείο εμπορικής Ναυτιλίας πηγαίνετε στην υπηρεσία μητρώων ναυτικών και θα ντραπητε ειλικρινά Μ αυτά που θα δειτε

Η μόνη αλήθεια

Πέρα από εργασία σε προσωπικό ξηράς και καταναλωτικά προϊόντα όπως iPhones και Porsche, δεν προσφέρουν τίποτα άλλο.

Fidel

Για την Ελλάδα έδωσε τίποτα η πλέον προδοτική σήμερα αστική τάξη της χώρας ?

Γιωργος

Μακάρι να ειμασταν ένα σοβαρό κράτος να εκμεταλλεύομασταν το κεφάλαιο ελληνική ναυτιλία.Εχω δουλέψει με Έλληνες εφαρμοστές του Σκαραμαγκά και ήταν αριστοι,το πρόβλημα όπως μου έλεγαν ήταν ότι οι συνδικαλιστές έπαιρναν χρήματα για να κλείνουν τα ναυπηγεία απ' τον ιδιοκτήτη των Τουρκικων ναυπηγείων.Εχω πάει και στο ναυπηγειο της Τούζλα - Τουρκία και δεν μπορώ να πω ότι η τεχνογνωσία τους είχε σχέση με των Ελλήνων.Το θέμα είναι ότι αν είχαμε τα ναυπηγεία πολλοί από τους εφοπλιστές θα έχτιζαν βαπόρια στην Ελλάδα και στη χειροτερη θα τα έφερναν για επισκευή Μ αποτέλεσμα να μην υπήρχε άνεργος στον Πειραιά.

Για

την κατεστραμμενη χωρα τους δινουν ''οικειοθελως'' οικονομικη βοηθεια , τα πληρωματα τους ειναι περισσοτερα ξενοι ναυτικοι, οι σημαιες στα βαπορια τους ξενες , και αμα τους στριμωξει κανεις εχουνε ετοιμη την καραμελλα '' πρεπει να ειμαστε ανταγωνιστικοι'', συνεπως γιατι να λεμε ''Ελληνες εφοπλιστες'' , καλυτερα τους παει ''Ανθελληνες''.

Τάκης

Ας δώσουν και για καμια φρεγάτα στο Π.Ν. που προστατεύει και τα καράβια τους

Papanikitas Theofanis

Κάποιο λάθος στα δις δολλαρια.Για εκατομμύρια μάλλον θέλετε να πείτε . Με εκτίμηση

ναυτικαντζα

καλα να ειναι οι εφοπλιστες μας να παιρνουν καραβια και να τα ξοδευουν σε γκομεναρες ( Αλλοιμονου, Σταματη κλπ) αλλα τα χαμουρια τουλαχιστον να μην πανε τα καραβια τους στα Τουρκικα ναυπηγεια και να μην χρησιμοποιουν σχεδον αποκλειστικα την Τουρκις Αιρλαιν για τα πληρωματα τους.....πληρωνουν τους Τουρκους για να μας ριχνουν τους πιλοτους μας ,να εμβολιζουν το σκαφος του Λιμενικου και να αιχμαλωτιζουν 2 Στρατιωτικους μας

ΗΠΑ ΞΗΠΑ

Η χειροτερη εμπειρια ΝΥ - Αθηνα, Ολυμπιακη 2004. Η Καλυτερη Τurkish 2014,15,16,17

DSX

832 εκατομμύρια οχι δισεκατομμύρια,μην γινεστε συριζαιοι και πολακηδες

SSSSSS

Έλληνες εφοπλιστές: Έδωσαν 832 δισ. δολάρια για 59 πλοία το α' τρίμηνο του 2018 Nomizw you mean ekatomyria oxi dis!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

1dbcd12c278801918b752a1ee9961ad1_XL

O Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς απευθυνόμενος στους επιτυχόντες του Project Future, επισήμανε ότι, όσο βελτιώνεται το μακροοικονομικό περιβάλλον, τόσο θα ενισχύονται οι προοπτικές στην ελληνική αγορά εργασίας