Ηχητικά βιβλία στα ελληνικά

Ηχητικά βιβλία στα ελληνικά

Η Τάνια Καζαριάν και ο Αρμάν Μενετιάν έφτιαξαν την εταιρεία akouStoria και έχει ένα μεγάλο και φιλόδοξο στόχο να ακούς τα βιβλία που θα ήθελες να διαβάσεις ή να ξαναδιαβάσεις με ένα κλικ στο έξυπνο κινητό ή τη ταμπλέτα τους

H Τάνια Καζαριάν, είναι 31 ετών, από τη Θεσσαλονίκη και εργάζεται σε εταιρεία του χρηματοοικονομικού τομέα. Ο Αρμάν Μενετιάν, είναι 29 ετών, Αθηναίος και μουσικός. 

Οι δύο τους είναι συνιδρυτές της εταιρείας akouStoria. Η τελευταία δραστηριοποιείται στην παραγωγή και διάθεση ηχητικών βιβλίων (audiobook) στην ελληνική γλώσσα.

Η Τάνια και ο Αρμάν συνάντησαν στο δρόμο τους, στην αρχή της επιχειρηματικής διαδρομής τους δύο σημαντικούς συμπαραστάτες του έργου τους. Τον ιδιωτικά χρηματοδοτούμενο μη κερδοσκοπικό οργανισμό The People’s Trust αλλά και το πρόγραμμα egg.

Ο λόγος στη Τάνια Καζαριάν: «Μέσα από τη συμμετοχή μας στο Business Coaching Center της Praksis, γνωρίσαμε τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό The People’s Trust, ο οποίος πίστεψε στην akouStoria και μας βοηθάει στην εκπλήρωση του επιχειρηματικού μας σκοπού με οικονομική υποστήριξη για την κάλυψη σημαντικού μέρους των αρχικών αναγκών μας, καθώς και με συμβουλευτική υποστήριξη σε τομείς της επιχείρησης μας που θέλουμε να αναπτύξουμε». Φέτος, στις αρχές καλοκαιριού η akouStoria επιλέχθηκε και εντάχθηκε στο πρόγραμμα egg της Eurobank. 

Στο site του egg στην ενότητα για τις εταιρείες του 5ου κύκλου του προγράμματος βρίσκει κανείς ένα μικρό, περιεκτικό κείμενο με τις συστάσεις της ίδιας της εταιρείας: «Η akouStoria είναι μια εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή και διάθεση ηχητικών βιβλίων (audiobook) στην ελληνική γλώσσα, για να απολαμβάνουν βιβλιόφιλοι και μη, βιβλία στην ηχητική τους έκδοση, με ένα μόνο κλικ από την έξυπνη συσκευή τους. 

H akouStoria συνδυάζει ένα παραδοσιακό και καθιερωμένο μέσο ψυχαγωγίας, το βιβλίο, με την τεχνολογία, την καινοτομία και τα ψηφιακά ηλεκτρονικά μέσα. Παράλληλα, η εταιρεία υποστηρίζει και την παραγωγή ηχητικής έκδοσης λοιπού έγγραφου λόγου (άρθρα, περιοδικά, εφημερίδες, κ.α.).

Η γρήγορη και οικονομική παραγωγή των audiobook επιτυγχάνεται μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας αντιστοίχισης των κατόχων ηχητικών δικαιωμάτων των βιβλίων (εκδότες & συγγραφείς), με τους κατάλληλους αφηγητές (ηθοποιούς). Η μετατροπή ενός βιβλίου (και λοιπού έγγραφου λόγου) σε μια υψηλής ποιότητας ηχητική έκδοση, πραγματοποιείται μέσα από μια εξειδικευμένη μεθοδολογία παραγωγής που προσφέρει άνεση, ευελιξία και ευκολία στους συντελεστές παραγωγής.

Τα audiobook διατίθενται στους χρήστες μέσω μιας εφαρμογής για έξυπνες συσκευές. Σκοπός είναι η παροχή στο χρήστη της δυνατότητας απόλαυσης περισσότερων βιβλίων, εκμετάλλευσης του αναξιοποίητου - «χαμένου» χρόνου του (π.χ. στις μετακινήσεις) και μετατροπής των καθημερινών του υποχρεώσεων σε ευχάριστο χρόνο».

Η Τάνια Καζαριάν μας μιλά για την έμπνευση της ιδέας και την πραγμάτωση της: «Ως φανατική χρήστης αγγλικών audiobook, έβλεπα τη χρησιμότητα τους στη καθημερινότητα μου και μετέφερα τον ενθουσιασμό μου για αυτά σε γνωστούς, φίλους και συγγενείς. Η ερώτηση που αναπόφευκτα μου έκαναν ήταν αν υπάρχουν ελληνικά audiobook και όταν τους έλεγα ότι υπάρχουν ελάχιστοι τίτλοι έβλεπα την απογοήτευση τους και απογοητευόμουν κι εγώ που δεν μπορούσα να τους μυήσω στον “θαυμαστό” αυτό κόσμο των audiobook. Κάπως έτσι γεννήθηκε το όνειρο του να “συστήσω” τα audiobook στην ελληνική αγορά. Από την άλλη, έχοντας αφιερώσει τόσα χρόνια σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, όντας ανήσυχο πνεύμα, ένιωσα την ανάγκη να ασχοληθώ και με κάτι πιο δημιουργικό. Κατ’ επέκταση, βλέποντας ότι αυτό το καινοτόμο προϊόν είναι σχεδόν άγνωστο στην Ελλάδα και νιώθοντας την ανάγκη να δημιουργήσω κάτι δικό μου, γεννήθηκε η ιδέα αυτή, την οποία μοιράστηκα με έναν ταλαντούχο άνθρωπο που εμπιστεύομαι, τον Αρμάν και βάλαμε πλώρη για τη δημιουργία και την διάθεση audiobook στην ελληνική γλώσσα».

Την περίοδο αυτή η ιδρυτική ομάδα είναι «σε επικοινωνία με εκδοτικούς οίκους που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μια νέα πηγή εσόδου μέσω της μετατροπής βιβλίων τους και σε audiobook, αλλά και με ηθοποιούς που τους ενδιαφέρει η απασχόληση στον κλάδο της αφήγησης».

ΣΧΟΛΙΑ (2)

;;;

Το κινητό μου (iPhone generation 6) ήδη διαβάζει ότι θέλω στα ελληνικά και αγγλικά . Φαντάζομαι και σε πολλές άλλες γλώσσες

S

Το audiobook είναι βασικά ηχογραφημένο βιβλίο. Εσύ εννοείς το πρόγραμμα που σου διαβάζει κείμενα στο διαδίκτυο ή της λειτουργίες του τηλεφώνου; Αν ναι, καμία σχέση. Επίσης τα audiobook είναι παλιά ιστορία που δεν έπιασε στην Ελλάδα για δύο λόγους. 1ον στο εξωτερικό θα ακούσεις το audiobook στο αυτοκίνητο λόγω μεγάλων αποστάσεων (εδώ το πολύ να διανύσεις 1-2 ώρες με το αυτοκίνητο σε κακούς δρόμους κιόλας) παλιά στην Ελλάδα διάβαζαν βιβλία στο ραδιόφωνο, πάνω κάτω το ίδιο ήταν. 2ον Η χώρα ετσι κι αλλιώς δεν είναι βιβλιόφιλη. Θα αγοράσουν cd Παντελή και φιστίκια Αιγίνης, μέχρι εκεί. Δεν διαβάζουμε καν παραμύθια στα παιδιά. Το θεωρούμε δεύτερο. Θέλουμε τα παιδιά να μαθαίνουν ποδόσφαιρο και να γαλουχηθούν ανεγκέφαλοι μελλοντικοί οπαδοί, ή να τα μάθουμε να ακολουθούν την μόδα και πως να χτενίζουν μαλλί. Προτείνω στα παιδιά να σπρώξουν το προιον και έξω στους λίγους ξένους που μαθαίνουν νέα ελληνικά ή σε ομογενείς δεύτερης και τρίτης γενιάς. Θα βοηθούσε πάρα πολύ και θα μπορούσατε να είχατε μονοπώλιο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

paul

Ελεύθερη ή η κλασσική με την διχάλα ακόμη και με περίτεχνα καλοκαιρινά σχέδια και style σαγιονάρες των επώνυμων (καθιερωμένων και εναλλακτικών) διεθνούς φήμης σχεδιαστών και brand names κλέβουν τη παράσταση

george-polk

Τον Μάϊο του 1948 δολοφονήθηκε στη Θεσσαλονίκη ο 35χρονος Αμερικανός δημοσιογράφος Τζωρτζ Πολκ, ανταποκριτής του CBS στην Αθήνα. Ήταν μια πολιτική δολοφονία στην καρδ Εμφυλίου, που παρέμεινε ανεξιχνίαστη.
Σήμερα, 70 χρόνια μετά, οι δημοσιογράφοι Μιχάλης Ιγνατίου και Κώστας Παπαϊωάννου με το βιβλίο τους «Οι έξι θάνατοι του Τζωρτζ Πολκ» μας ξαναθυμίζουν το κύριο ερώτημα «ποιοι (και γιατί) σκότωσαν τον Πολκ» μαζί με ένα δεύτερο: το « γιατί οι κυβερνήσεις τριών κρατών (Ηνωμένων Πολιτειών, Ελλάδας και Βρετανίας) συνεργάστηκαν στενά (και διαχρονικά) για να συγκαλύψουν τους δράστες»

1
keza

Η Λώρη Κέζα «κάθε μέρα βλέπει από το παράθυρό της έναν σκίουρο. Για όνειρο βλέπει ότι κολυμπάει από νησί σε νησί στις Κυκλάδες» και «περνά τον ελεύθερο χρόνο της γράφοντας ιστορίες για μικρά και μεγάλα παιδιά».

cargos

4 φοιτητές από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αξιοποιώντας τις καινοτομίες της τεχνολογίας Internet of Things για να πετύχουν τον πλήρη έλεγχο των εμπορικών κοντέινερ κατά την διαδικασία μεταφοράς τους στο φοιτητικό διαγωνισμό Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας που διοργάνωσε και φέτος Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece.

the-performance-shop

Η Λία Χαράκη, από τις πιο σημαντικές και δραστήριες καλλιτεχνικές φωνές της Κύπρου, παρουσιάζει το «The Performance Shop», ένα περιστασιακό (pop-up) κατάστημα το οποίο θα δίνει την ευκαιρία σε κάθε περαστικό-θεατή να παρακολουθήσει ή να συμμετάσχει σε παραστάσεις διαφόρων τεχνοτροπιών –στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

hackathlon-eurobank

Στις εγκαταστάσεις της Eurobank στη Νέα Ιωνία θα φιλοξενηθεί και στις δύο φάσεις του ο 3ος κατά σειρά Περιφερειακός Διαγωνισμός FinTech “Beyond Hackathon”. Η πρώτη φάση θα γίνει το διήμερο 16-18 Ιουνίου 2018 και η δεύτερη και τελική φάση το διήμερο 22-24 Ιουνίου 2018

polis_stotetragono

Η δράση του Δήμου Αθηναίων «Κατάστημα στο Κέντρο»- που εντάσσεται στο πρόγραμμα ΠΟΛΗ² και υλοποιείται από την Εταιρία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων- προβλέπει το πιλοτικό «άνοιγμα» κλειστών καταστημάτων σε συγκεκριμένους δρόμους ή πλατείες του κέντρου της πόλης, ώστε να στεγάσουν επιχειρηματικές και δημιουργικές δραστηριότητες