Πετσέτα από τον τόπο σου...

Πετσέτα από τον τόπο σου...

Ο Γρηγόρης και ο Κωνσταντίνος Σαμαράς δίνουν άλλη δυναμική στο beach lifestyle, σχεδιάζοντας πρωτότυπες πετσέτες θαλάσσης, με υψηλή ποιότητα και εντυπωσιακά χρώματα 

Έχοντας ως αφετηρία τους μοτίβα του Ελληνικού καλοκαιριού και χρησιμοποιώντας ποιοτικά νήματα, ο Γρηγόρης κι ο Κωνσταντίνος Σαμαράς, δημιούργησαν πριν από τέσσερα χρόνια τις ξεχωριστές τους πετσέτες θαλάσσης, οι οποίες κάνουν θραύση το τελευταίο διάστημα και απλώνονται από ...ακρογιαλιά σε ακρογιαλιά. Εμείς βρεθήκαμε με τους δημιουργούς του εν λόγω brand και μιλήσαμε για το επαγγελματικό τους εγχείρημα, τις βλέψεις τους για επέκταση στη διεθνή αγορά και φυσικά για το lifestyle της παραλίας, που τα τελευταία χρόνια φαίνεται να απασχολεί και πάλι τους Έλληνες.



Ποιος είχε την αρχική ιδέα γι' αυτό το επαγγελματικό εγχείρημα; Υπήρξε κάποια ιδιαίτερη αφορμή;
«Ήταν κοινό ζητούμενο να επεκτείνουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα με την δημιουργία ενός brand. Λόγω της πολύχρονης ενασχόλησής μας στην αγορά υφασμάτων μπορέσαμε να εντοπίσουμε γρήγορα το κενό που υπήρχε στον τομέα των ελληνικών beach lifestyle brands».

Το "beach lifestyle" δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στη χώρα μας, αν και τελευταία έχει αρχίσει να αλλάζει η κατάσταση. Γιατί, λοιπόν, αποφασίσατε να ασχοληθείτε με ένα τόσο εποχικό προϊόν, όπως οι πετσέτες θαλάσσης;
«Επιτρέψτε μας να σημειώσουμε ότι μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έχει σημειωθεί ραγδαία ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα. Τόσο το καταναλωτικό κοινό, όσο και οι νέοι επιχειρηματίες εκπαιδεύονται και σήμερα μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει παρουσία ελληνικών brands που επάξια κερδίζουν μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς.
Όταν αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε την ιδέα μας υπήρχαν ελάχιστα ελληνικά premium brands που πρότειναν το συγκεκριμένο προϊόν. Άρα, η ελληνική αγορά είχε χώρο για νέες προτάσεις και για brands βασισμένα στον όρο "value for money". Παράλληλα, δε θεωρούμε ότι η εποχικότητα είναι ανασταλτικός παράγοντας, από τη στιγμή που στόχος μας δεν είναι μόνο η αγορά της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού».



Από τι υλικά είναι φτιαγμένες οι πετσέτες σας; Τι σας εμπνέει στα σχέδια και τα χρώματα που διαλέγετε;
«Οι Sea You Soon παράγονται από υψηλής ποιότητας νήματα, tencel και βαμβάκι. Η παραγωγή γίνεται κατά 70% στην Ελλάδα, ενώ οι πετσέτες υφαίνονται εξολοκλήρου σε αργαλειό από ντόπιους υφαντουργούς και ειδικούς τεχνίτες που πλέκουν τα κρόσσια χειροποίητα. Η προσθήκη του νήματος tencel τις καθιστά 20% πιο απορροφητικές από βαμβάκι, πιο μαλακές από μετάξι και πιο δροσερές από λινό και είναι ιδιαίτερα ελαφριές -400γρ- παρόλο που είναι oversized (200 x 100 εκ). Κάθε συλλογή μας χαρακτηρίζεται από minimal αισθητική και περιλαμβάνει tribal μοτίβα, ρίγες και μονοχρωμίες σχεδιασμένες ακόμα και στην πιο μικρή τους λεπτομέρεια από εμάς τους ίδιους. Σε ότι αφορά την επιλογή των χρωμάτων, η παλέτα μας δανείζεται τους ζεστούς και ήπιους τόνους της φύση».

Θα ήθελα να μου περιγράψετε με τρεις λέξεις τις πετσέτες που φτιάχνετε.
«Πρακτικές, ποιοτικές και απαραίτητες για τον σύγχρονο ταξιδιώτη».



Πόσο δύσκολο είναι για έναν νέο επιχειρηματία να μείνει στην Ελλάδα εν καιρώ οικονομικής κρίσης και να αγωνιστεί εδώ για το μέλλον του;
«Πεποίθησή μας είναι ότι η κρίση γεννάει ευκαιρίες. Πρέπει να τις εντοπίσεις, να τις μελετήσεις και να τις υλοποιήσεις. Όσο πιο δύσκολες οι εποχές, τόσο μεγαλύτερη η πρόκληση. Φυσικά, δεν σας κρύβουμε ότι ο νέος Έλληνας επιχειρηματίας πρέπει να είναι οπλισμένος με επιμονή και θάρρος για να κάνει την υπέρβαση και να επενδύσει σε μία αγορά που βάλλεται συνεχώς».

Θα φεύγατε, για να ζήσετε μόνιμα στο εξωτερικό; Το τελευταίο μάλιστα διάστημα επεκταθήκατε και εκτός συνόρων. Έχουν απήχηση τα προϊόντα σας στο εξωτερικό;
«Δε θα μπορούσαμε να αποχωριστούμε τον ελληνικό ήλιο και τη θάλασσα. Παρόλο που εμείς σε προσωπικό επίπεδο επιμένουμε ελληνικά, η “Sea You Soon”, προς μεγάλη μας ικανοποίηση ταξιδεύει εκτός συνόρων και σημειώνει συνεχή ανάπτυξη συνεργασιών και τοποθετήσεων σε χώρες όπως η Αμερική, η Σιγκαπούρη, η Ευρώπη, η Ουρουγουάη και πρόσφατα η Αυστραλία». 

Πιστεύετε ότι τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση των αγαθών σας;
«Ο ρόλος των social media ειδικά στον τομέα της μόδας είναι πλέον αναμφισβήτητος. Η δύναμή τους έχει ξεπεράσει το επίπεδο της απλής παρουσίας και συναγωνίζεται αυτό της εικόνας και της ποιότητας. Από την εμπειρία μας μπορούμε να πούμε ότι επηρεάζουν δραστικά την εξέλιξη της επιχείρησης, τόσο στο brand awareness, όσο και στην αύξηση των πωλήσεων».



Υπάρχει ανταγωνισμός στον κλάδο σας; Κι αν ναι, ποιο είναι το ιδιαίτερο στοιχείο σας, που σας ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους;
«Αν ως ανταγωνισμό ορίζετε brands με πετσέτες θαλάσσης σαφώς και ναι. Όπως προαναφέραμε ο τομέας των summer essentials έχει αλλάξει δραστικά από την ημέρα που ξεκινήσαμε, και αυτό είναι ένδειξη υγείας για την αγορά μας. Δε νιώθουμε ωστόσο ότι ανταγωνιζόμαστε ή μας ανταγωνίζονται. Υπάρχει χώρος για όλους. Ας μην ξεχνάμε ότι τον τελευταίο λόγο τον έχει πάντα ο καταναλωτής».

Σκέφτεστε μελλοντικά να προχωρήσετε και στην παρασκευή νέων προϊόντων;
« Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία με summer essentials προϊόντα, όπως τσάντες θαλάσσης, μαγιό κτλ.»

Info
Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα της Sea You Soon εδώ

ΣΧΟΛΙΑ (3)

οι πετσετες σας πετανε κιολας?

και φυσικα οι τιμες απευθυνονται σε τουριστες....κουλ -.-

χαρης

oi τιμες και τα προιόντα απευθύνονται σε ανθρωπους που τα αξίζουν και οχι σε ζωντανά που έχουν πεισει τους εαυτούς τους πως η ζωη αρχίζει και τελειώνει στα lidl. Οτι εισαι σε αυτην την ζωη, αυτο παίρνεις. Αν ονειρευεσαι και δίνεις την προσπάθειά σου μεχρι το γερμανικό ΣΜ, αυτο θα έχεις. Παντούφλα και κάλτσα μεχρι το γονατο με 9,99. Αν θελεις ποιότητα πρέπει να γινεις ποιότητα. Αρκετα με την φαγουρα και τη γκρίνια. Η ζωη δεν ήταν ποτε δίκαιη και ουτε θα μπορεσει ποτε κάποιος να την κάνει. Αν σας έχει πεισει κάποιος γιαυτο τοτε ειστε μεγαλα κοροιδα αδερφακια μου

Γεωμέτρης

Καλά τα λες. Θα πάω να δώσω 45 για μια πετσέτα, για να το παίξω μάγκας σε εσένα. Σε πληροφορώ ότι με 45 βρίσκω άνετα, εισιτήριο με επιστροφή για Ρώμη αυθημερόν!!! Εσύ βλήμα, δώστε για να το παίξεις μάγκας στην παραλία. Μάθατε και την ποιότητα. Την είχατε και στο χωριό σας που πήζατε το γάλα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

epidavros-2019

Η κάθοδος στο θέατρο της αργολικής γης της Κομεντί Φρανσαίζ με την παράσταση Ηλέκτρα / Ορέστης του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Ίβο βαν Χόβε, η καινούρια παράσταση Οιδίπους του Μπομπ Γουίλσον, φτιαγμένη αποκλειστικά για αρχαία θέατρα αλλά και η εμφάνιση της Κάθρην Χάντερ, η οποία θα παίξει τον επώνυμο ρόλο στον Προμηθέα Δεσμώτη σε συμπαραγωγή του Φεστιβάλ με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας αποτελούν το βαρύ πυροβολικό για την Επίδαυρο του 2019

deli-new

Ο αγαπημένος τραγουδοποιός και παθιασμένος σινεφίλ γίνεται φέτος ο πρώτος ambassador της Αγοράς, ο οποίος θα φέρει σε επαφή τους διεθνείς επαγγελματίες του χώρου με την ελληνική κινηματογραφική κοινότητα, ενώ θα παρουσιάσει την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου την τελετή απονομής των βραβείων της Αγοράς του 59ου ΦΚΘ

mpekas

Ο Γιάννης και η Λίνα μαζί με τα παιδιά τους, τον Δημήτρη και την Αθηνά έχουν καταφέρει να βάλουν τα προϊόντα από βουβαλινό γάλα στην ελληνική αγορά και να παρουσιάζουν την μία καινοτομία μετά την άλλη στη σειρά των προϊόντων τους

1
ivan

Ο Ταξιάρχης Δεληγιάννης γεννήθηκε στην Χαλκίδα και ζει στο Λοκάρνο της Ελβετίας εργαζόμενος ως σεφ. Ο ίδιος μαζί με τον Βασίλη Τσιουβάρα υπογράφουν το σενάριο της μικρού μήκους ταινίας με τίτλο IVAN του Παναγιώτη Κουντουρά με σολίστα τον Χρήστο Στέργιογλου που κάνει πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Leeds

gynaika-empnefsi

Η εικόνα της Ελληνίδας στη νεοελληνική τέχνη τον 19ο και τον 20ο αιώνα, παρουσιάζεται σε μια έκθεση στους χώρους του Ιδρύματος Β. & Μ. Θεοχαράκη

quarter-libres

Η Ιβοριανή περφόρμερ Nadia Beugré παρουσιάζει το “Quartiers Libres”, μια εικαστική δημιουργία που εστιάζει στην υπερκατανάλωση πλαστικών συσκευασιών στις χώρες της αφρικανικής ηπείρου