Η ιδανική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας

Η ιδανική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας

Το περιοδικό Monocle φαντάζεται την επιχείρηση που θα αναζωογονούσε τον χώρο της κρουαζιέρας στη χώρα μας

Η ιδανική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας

Το περιοδικό Monocle φαντάζεται την επιχείρηση που θα αναζωογονούσε τον χώρο της κρουαζιέρας στη χώρα μας


Με μία μοναδική ακτογραμμή, γεμάτη νησιά, παραλιακές πόλεις και ονειρικές θάλασσες, η χώρα μας παραμένει ιδανικός προορισμός για τον χώρο της κρουαζιέρας. Παρ’ όλα αυτά, ελάχιστες εταιρείες κρουαζιέρας έχουν ως έδρα τους την Ελλάδα - γι’ αυτό και το διεθνές περιοδικό Monocle, η βίβλος των απανταχού θιασωτών του πιο προχωρημένου lifestyle, αποφάσισε να προχωρήσει σε μια υπόθεση εργασίας: να δημιουργήσει τη δική του φανταστική εταιρεία κρουαζιέρας.

Στόχος της θα ήταν να συμβάλλει στην ανάκαμψη της εθνικής οικονομίας και να συστήσει τις κρυμμένες ομορφιές της Ελλάδας σε ένα περισσότερο premium κοινό. Για να επιτύχει τον στόχο αυτό θα κατέφευγε στη λύση των μικρών πλοίων, με 50 καμπίνες για 100 επιβάτες. Κι αυτό γιατί έτσι τα καράβια θα είχαν τη δυνατότητα να δέσουν σε λιμάνια μικρών νησιών - κάτι που τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια δεν μπορούν εκ των πραγμάτων να κάνουν.

Δεδομένου τώρα ότι μια κρουαζιέρα πρέπει να έχει ως αφετηρία της περιοχή με διεθνές αεροδρόμιο, ώστε να εξυπηρετούνται οι επιβάτες από το εξωτερικό, η εκκίνηση των δρομολογίου θα γινόταν από την Κέρκυρα και οι στάσεις θα περιλάμβαναν τους Παξούς, τους Αντίπαξους, τα Σύβοτα, την Ιθάκη και την Κεφαλλονιά. Τους φθινοπωρινούς μήνες τα πλοία θα σταματούσαν και στην Ηγουμενίτσα, ώστε από εκεί οι επιβάτες να επισκεφθούν τα Ιωάννινα, το Μέτσοβο και το Ζαγόρι. Μια εναλλακτική διαδρομή θα είχε ως αφετηρία την Καλαμάτα και προορισμούς την Πύλο, την Κορώνη, το Γύθειο, τη Μονεμβασιά και τα Κύθηρα.

Σε κάθε τρεις επιβάτες θα αντιστοιχούσε ένα μέλος πληρώματος, ώστε να διασφαλιστεί το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Παράλληλα την επιμέλεια του φαγητού θα αναλάμβανε ο σεφ Λευτέρης Λαζάρου και τη δανειστική βιβλιοθήκη οι ιδιοκτήτες του βιβλιοπωλείου Ατλαντίδα στη Σαντορίνη. Όσον αφορά το branding της εταιρείας, την επιμέλεια θα είχε το γραφείο Busybuilding, που θα της έδινε το όνομα “White Dot”, ενώ παντού θα κυριαρχούσε ο λιτός και εκλεπτυσμένος σχεδιασμός. Τις στολές, τέλος, του πληρώματος θα δημιουργούσε η εταιρεία Zeus + Dione που χρησιμοποιεί ελληνικά υφάσματα. Μακρινό όνειρο; Ναι, αλλά ποιος είπε ότι είναι κακό να ονειρεύεσαι;
{{{ articlebanner-330x100-triple-1 }}}
{{{ articlebanner-330x100-triple-2 }}}
{{{ articlebanner-330x100-triple-3 }}}

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης