Η startup που «σήκωσε» και νέα επένδυση
Η startup που «σήκωσε» και νέα επένδυση
Λέγεται Pockee και είναι η μόνη εφαρμογή για κουπόνια σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα
Δουλεύοντας σε μία από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων σούπερ μάρκετ, ο 33χρονος σήμερα Ζήσης Τσαϊρέλης
Αποφάσισαν λοιπόν, έπειτα από ώριμη σκέψη, να παραιτηθούν από τις θέσεις τους με στόχο να δημιουργήσουν έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο παροχής εκπτώσεων που θα περνά μέσα από τα κινητά τηλέφωνα. Ετσι τον Μάρτιο του 2014 ίδρυσαν την Pockee, έβαλαν μπροστά το σχέδιό τους, και ένα μήνα αργότερα βρήκαν στο πρόσωπο του Jeremie Openfund II τον σύμμαχο που τους παρείχε χρηματοδότηση ύψους 100.000 ευρώ. «Με αυτό το κεφάλαιο καταφέραμε να αναπτύξουμε το προϊόν μας, ώστε να μπορούμε να το βγάλουμε στον ‘αέρα’ τον Αύγουστο του 2014, σε λιγότερο από τέσσερις μήνες δηλαδή», σχολιάζει ο Ζήσης Τσαϊρέλης και συνεχίζει: «Δεδομένου ότι τα έξοδα σούπερ μάρκετ είναι ένα βασικό κομμάτι του προϋπολογισμού κάθε νοικοκυριού, επιλέξαμε να εστιάσουμε στο πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν σημαντικά ποσά από τα καθημερινά τους έξοδα».
και ο 30χρονος Κώστας Ντούβρας έκαναν την εξής απλή παρατήρηση: ο μόνος τρόπος, μέχρι τότε, να παρέχει ένα brand εκπτωτικά κουπόνια στους καταναλωτές ήταν είτε μέσω ταχυδρομείου, είτε μέσω εκτύπωσης από website, είτε με διανομή μέσα στα καταστήματα. Ο καταναλωτής, για να λάβει την έκπτωση, έπρεπε να θυμάται να τα κουβαλάει μαζί του -παρέα πολλές φορές με κάρτες, κωδικούς κλπ- αφήνοντας στην όλη διαδικασία πολλά περιθώρια βελτίωσης.Αποφάσισαν λοιπόν, έπειτα από ώριμη σκέψη, να παραιτηθούν από τις θέσεις τους με στόχο να δημιουργήσουν έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο παροχής εκπτώσεων που θα περνά μέσα από τα κινητά τηλέφωνα. Ετσι τον Μάρτιο του 2014 ίδρυσαν την Pockee, έβαλαν μπροστά το σχέδιό τους, και ένα μήνα αργότερα βρήκαν στο πρόσωπο του Jeremie Openfund II τον σύμμαχο που τους παρείχε χρηματοδότηση ύψους 100.000 ευρώ. «Με αυτό το κεφάλαιο καταφέραμε να αναπτύξουμε το προϊόν μας, ώστε να μπορούμε να το βγάλουμε στον ‘αέρα’ τον Αύγουστο του 2014, σε λιγότερο από τέσσερις μήνες δηλαδή», σχολιάζει ο Ζήσης Τσαϊρέλης και συνεχίζει: «Δεδομένου ότι τα έξοδα σούπερ μάρκετ είναι ένα βασικό κομμάτι του προϋπολογισμού κάθε νοικοκυριού, επιλέξαμε να εστιάσουμε στο πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν σημαντικά ποσά από τα καθημερινά τους έξοδα».
Τα ευχάριστα νεά για την ομάδα ωστόσο δεν σταματούν εδώ. Οπως ανακοίνωσαν τα μέλη της πριν λίγες μέρες, η Pockee «σήκωσε» νέα επένδυση ύψους 400.000 ευρώ από το Jeremie Openfund II, ενώ παράλληλα ανανέωσαν τη συνολική εικόνα της εφαρμογής. Τα στοιχεία εξάλλου που έδωσαν στη δημοσιότητα είναι αν μη τι άλλο ενθαρρυντικά: από τους πρώτους κιόλας μήνες λειτουργίας μετρούν περισσότερους από 30.000 χρήστες, έχουν εντάξει στο δίκτυό τους 14 αλυσίδες σούπερ μάρκετ με περισσότερα από 1.200 καταστήματα και περισσότερα από 30 brands, προσφέροντας περισσότερα από 170 κουπόνια για είδη καθημερινής χρήσης.
Παράλληλα, με τη νέα εφαρμογή ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τα κουπόνια σούπερ μάρκετ είτε από το σπίτι του είτε στο κατάστημα, και να κερδίσει την αξία των κουπονιών του σε μετρητά. Ορισμένα από τα νέα χαρακτηριστικά που κάνουν την εφαρμογή πιο ανταγωνιστική είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα καταστήματα ακόμη και χωρίς σήμα κινητού (είτε λόγω μειωμένης κάλυψης είτε λόγω έλλειψης πακέτου δεδομένων), ενώ ο καταναλωτής μπορεί να προετοιμάσει τα ψώνια του δημιουργώντας λίστες κουπονιών καθώς και να προσθέτει αγαπημένα καταστήματα και κουπόνια μειώνοντας δραστικά τον χρόνο αναζήτησης και αυξάνοντας την ευκολία χρήσης της εφαρμογής.
Τι είναι η Pockee
Χάρη στην εφαρμογή ο χρήστης αντί να αναζητεί προσφορές, να εκτυπώνει κουπόνια και να πρέπει να θυμάται να τα έχει μαζί του, έχει όλες τις εκπτώσεις στο κινητό του. Τα κουπόνια ανανεώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, με βασικό μέλημα της ομάδας να είναι πάντοτε η ύπαρξη διαθέσιμων κουπονιών, σε κάθε επίσκεψη των χρηστών στο σούπερ μάρκετ. «Ο καταναλωτής δε χρειάζεται να κάνει κάτι επιπλέον, απλώς κατεβάζει την εφαρμογή και αμέσως βλέπει τα κουπόνια προϊόντων που μπορεί να χρησιμοποιήσει με τη βοήθεια του Pockee. Απευθυνόμαστε σε όλους όσοι επισκέπτονται το σούπερ μάρκετ και αναζητούν τρόπο να εξοικονομήσουν χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές, να κάνουν δηλαδή ‘έξυπνη οικονομία’ όπως μας αρέσει να λέμε», καταλήγει ο Ζήσης Τσαϊρέλης.Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα