Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οδηγούμε στην Ιταλία τα Abarth Punto EVO & 500C
Οδηγούμε στην Ιταλία τα Abarth Punto EVO & 500C
Στην ιδιωτική πίστα δοκιμών της Fiat διαπιστώσαμε ότι τα νέα μοντέλα της Abarth προσφέρουν έντονες συγκινήσεις όταν οδηγούνται σε… εξαντλητικούς ρυθμούς
UPD:
Οταν πριν από περίπου δύο χρόνια η Fiat ανακοίνωνε την επαναλειτουργία της Abarth, οι περισσότεροι πιστέψαμε πως πρόκειται για ένα από τα κόλπα του marketing στο οποίο ειδικεύονται οι Ιταλοί. Ο αριθμός των 22.000 Abarth που κυκλοφορούν στους δρόμους, ωστόσο, αποδεικνύει ότι σε αυτή την περίπτωση το marketing λειτούργησε σωστά, ότι δηλαδή ανακάλυψε μια κρυφή ανάγκη που υπήρχε, αλλά δεν είχε εκδηλωθεί…
Μπορεί τα νέα Abarth Punto Evo και Abarth 500C να παρουσιάζονται μαζί, όμως πρόκειται για δύο διαφορετικά αυτοκίνητα….
Abarth Punto Evo
Το μεγαλύτερο από τα δύο καινούρια ιταλικά μοντέλα διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική, πιο έντονη σπορ εμφάνιση, σύστημα Start & Stop και διακόπτη με δύο προγράμματα λειτουργίας (Sport και Normal). Το σύστημα αυτό ελέγχεται από τον οδηγό και επενεργεί στον κινητήρα, τα φρένα και το τιμόνι. Στη θέση Sport, μάλιστα, ενεργοποιείται αυτόματα και το σύστημα ελέγχου διανομής της ροπής (TTC), το οποίο επί της ουσίας λειτουργεί σαν μπλοκέ διαφορικό.
Ολα αυτά βεβαίως δεν θα είχαν κανένα νόημα αν δεν υπήρχε το εξαιρετικό μοτέρ 1,4 Multiair που έχει αναπτύξει το τμήμα τεχνολογίας κινητήρων της Fiat. Με ισχύ 165 PS και μέγιστη ροπή 25,5 kgm στις 2.250 rpm, το μηχανικό σύνολο των Ιταλών σου δίνει την αίσθηση ότι η επιτάχυνση δεν θα σταματήσει ποτέ. Ακόμη και στην αρκετά απαιτητική πίστα του Μπαλόκο, ο κινητήρας είχε πάντα επαρκή αποθέματα ροπής και ισχύος ώστε να μας χαρίζει ένα τεράστιο χαμόγελο ικανοποίησης σε κάθε γύρο. Οσο για την ανάρτηση και το τιμόνι, έχουμε οδηγήσει αγωνιστικά αυτοκίνητα που δεν είναι τόσο απολαυστικά στην πίστα όσο το Abarth Punto Evo!
Abarth 500C
Ακούγοντας τους Ιταλούς στη δημοσιογραφική παρουσίαση να μιλούν για γυναικείο κοινό και lifestyle, περιμέναμε ότι το 500C θα ήταν υποδεέστερο του κλειστού Abarth 500. Ωστόσο το τερατάκι που οδηγήσαμε στην πίστα του Μπαλόκο μας απέδειξε ότι, εκτός από τη δίχρωμη εμφάνισή του, δεν έχει τίποτε άλλο που μπορεί να χαρακτηριστεί γυναικείο.
Το σημαντικό νέο στοιχείο στην περίπτωση του Abarth 500C είναι το ημιαυτόματο κιβώτιο Competizione έξι σχέσεων, με χειριστήρια αλλαγής πίσω από το τιμόνι. Αν και δεν είναι τόσο γρήγορο όσο τα σύγχρονα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (οι Ιταλοί, πάντως, υποσχέθηκαν ότι στο μέλλον θα δούμε και ένα τέτοιο κιβώτιο στα μοντέλα της Abarth), αποδείχτηκε αντάξιο των απαιτήσεων της πίστας. Με το TTC ενεργοποιημένο, φυσικά στο πρόγραμμα Sport και τον κινητήρα των 140 PS, το Abarth 500C είναι απολαυστικό στο όριο! Και η πανοραμική οροφή δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς ο θόρυβος και ο αέρας που φθάνουν στους επιβάτες είναι περιορισμένα, αν τα συγκρίνουμε με την εμπειρία οδήγησης των κλασικών γρήγορων cabrio.
Μπορεί τα νέα Abarth Punto Evo και Abarth 500C να παρουσιάζονται μαζί, όμως πρόκειται για δύο διαφορετικά αυτοκίνητα….
Abarth Punto Evo
Το μεγαλύτερο από τα δύο καινούρια ιταλικά μοντέλα διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική, πιο έντονη σπορ εμφάνιση, σύστημα Start & Stop και διακόπτη με δύο προγράμματα λειτουργίας (Sport και Normal). Το σύστημα αυτό ελέγχεται από τον οδηγό και επενεργεί στον κινητήρα, τα φρένα και το τιμόνι. Στη θέση Sport, μάλιστα, ενεργοποιείται αυτόματα και το σύστημα ελέγχου διανομής της ροπής (TTC), το οποίο επί της ουσίας λειτουργεί σαν μπλοκέ διαφορικό.
Ολα αυτά βεβαίως δεν θα είχαν κανένα νόημα αν δεν υπήρχε το εξαιρετικό μοτέρ 1,4 Multiair που έχει αναπτύξει το τμήμα τεχνολογίας κινητήρων της Fiat. Με ισχύ 165 PS και μέγιστη ροπή 25,5 kgm στις 2.250 rpm, το μηχανικό σύνολο των Ιταλών σου δίνει την αίσθηση ότι η επιτάχυνση δεν θα σταματήσει ποτέ. Ακόμη και στην αρκετά απαιτητική πίστα του Μπαλόκο, ο κινητήρας είχε πάντα επαρκή αποθέματα ροπής και ισχύος ώστε να μας χαρίζει ένα τεράστιο χαμόγελο ικανοποίησης σε κάθε γύρο. Οσο για την ανάρτηση και το τιμόνι, έχουμε οδηγήσει αγωνιστικά αυτοκίνητα που δεν είναι τόσο απολαυστικά στην πίστα όσο το Abarth Punto Evo!
Abarth 500C
Ακούγοντας τους Ιταλούς στη δημοσιογραφική παρουσίαση να μιλούν για γυναικείο κοινό και lifestyle, περιμέναμε ότι το 500C θα ήταν υποδεέστερο του κλειστού Abarth 500. Ωστόσο το τερατάκι που οδηγήσαμε στην πίστα του Μπαλόκο μας απέδειξε ότι, εκτός από τη δίχρωμη εμφάνισή του, δεν έχει τίποτε άλλο που μπορεί να χαρακτηριστεί γυναικείο.
Το σημαντικό νέο στοιχείο στην περίπτωση του Abarth 500C είναι το ημιαυτόματο κιβώτιο Competizione έξι σχέσεων, με χειριστήρια αλλαγής πίσω από το τιμόνι. Αν και δεν είναι τόσο γρήγορο όσο τα σύγχρονα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (οι Ιταλοί, πάντως, υποσχέθηκαν ότι στο μέλλον θα δούμε και ένα τέτοιο κιβώτιο στα μοντέλα της Abarth), αποδείχτηκε αντάξιο των απαιτήσεων της πίστας. Με το TTC ενεργοποιημένο, φυσικά στο πρόγραμμα Sport και τον κινητήρα των 140 PS, το Abarth 500C είναι απολαυστικό στο όριο! Και η πανοραμική οροφή δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς ο θόρυβος και ο αέρας που φθάνουν στους επιβάτες είναι περιορισμένα, αν τα συγκρίνουμε με την εμπειρία οδήγησης των κλασικών γρήγορων cabrio.
Τα νέα Abarth Punto Evo και Abarth 500C θα βρίσκονται από τις αρχές Ιουλίου στις δύο εκθέσεις της εταιρείας (Παζαρόπουλος: Λεωφόρος Πειραιώς 40, Μοσχάτο. Σφακιανάκης: 9ο χλμ. Θεσσαλονίκης - Μουδανιών). Οι τιμές που έχουν ανακοινωθεί είναι 20.250 ευρώ για το Punto Evo και 22.250 ευρώ για το 500C. Και τα δύο μοντέλα θα διατίθενται με πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει ESP και επτά αερόσακους.
ABARTH PUNTO EVO
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.368
Ισχύς (PS/rpm): 165/5.500
Ροπή (kgm/rpm): 25,5/2.250
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 213
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 7,9
Μικτή κατανάλωση (/100km): 6,0 l
Εκπομπές CO2: 142 g/km
ABARTH 500C
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.368
Ισχύς (PS/rpm): 140/5.000
Ροπή: (kgm/rpm): 21,0/2.000
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 205
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 8,1
Μικτή κατανάλωση (/100km): 6,5 l
Εκπομπές CO2: 155 g/km
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα