Ο… 2κύλινδρος 1,4TSi της VW!

Ο… 2κύλινδρος 1,4TSi της VW!

Με γνώμονα την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ερευνούν και εφαρμόζουν τεχνολογίες τις οποίες τοποθετούν κυρίως στους κινητήρες τους. Ετσι η VW τολμάει να μετατρέψει τον τετρακύλινδρο TSi κινητήρα των 1,4lt, σε δικύλινδρο...

Ο… 2κύλινδρος 1,4TSi της VW!
Με γνώμονα την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ερευνούν και εφαρμόζουν τεχνολογίες τις οποίες τοποθετούν κυρίως στους κινητήρες τους. Ετσι η VW τολμάει να μετατρέψει τον τετρακύλινδρο TSi κινητήρα των 1,4lt, σε δικύλινδρο!
Για να είμαστε πιο ακριβείς αυτό θα γίνεται στιγμιαία, εφαρμόζοντας την τεχνολογία «cylinder on demand» της Audi -που χρησιμοποιείται και στο νέο S6- η οποία απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους όταν αυτοί δεν χρειάζονται, για λόγους οικονομίας.
Αυτό θα γίνεται μέχρι την ταχύτητα των 50km/h, μεταξύ 1.400 με 4.000 rpm και εφόσον το αυτοκίνητο δεν είναι πολύ φορτωμένο. Ετσι θα επιτυγχάνεται μια μείωση κατανάλωσης 0,6 lt/100 km, κατά μέσο όρο. Παράλληλα με αυτό το σύστημα ο συγκεκριμένος κινητήρας πιάνει από τώρα τις προδιαγραφές ρύπων Euro6!

Κλείσιμο
Σημειώστε πως παρόμοια τεχνολογία χρησιμοποιεί εδώ και καιρό σε κάποιους κινητήρες της και η Mercedes. Όμως πρώτη φορά θα εφαρμοστεί σε μικρό μηχανικό σύνολο.
Ο κινητήρας αναμένεται να είναι διαθέσιμος στις αρχές του 2012…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης