

Στην παλέτα των μηχανικών συνόλων που διαθέτουν οι Γερμανοί προστίθεται ένα νέο μοτέρ που καταναλώνει φυσικό αέριο. Με την κωδική ονομασία EA211 Evo, o 1,5 ΤGI έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG και αποδίδει 130 άλογα & 200 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ.
Στο πεδίο του ντίζελ τώρα, η VW ανακοίνωσε την άφιξη ενός νέου 2,0 TDI (EA288 Evo). Το εν λόγω τετρακύλινδρο μοτέρ θα συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα με μπαταρίες ιόντων λιθίου και τάση λειτουργίας στα 12V. Oι μηχανικοί της εταιρείας υπόσχονται μειωμένους ρύπους και κατανάλωση, μέσω βελτίωσης των απωλειών που υπάρχουν λόγω τριβών, ενώ παράλληλα έχουν τοποθετήσει νέο φίλτρο DPF και παγίδες ΝΟx.
Aρχικά το πετρελαιοκίνητο μηχανικό σύνολο θα εφοδιάσει μοντέλα της Audi με τοποθέτηση κινητήρα στον διαμήκη άξονα και μετέπειτα θα το δούμε σε αυτοκίνητα της VW που χρησιμοποιούν την MQB (ο κινητήρας τοποθετημένος κατά τον εγκάρσιο άξονα). Όσον αφορά την ισχύ του θα κυμαίνεται από τα 136 έως τα 204 άλογα.
Τέλος, να σημειώσουμε πως η VW έχει προγραμματίσει την κατασκευή ενός νέου υβριδικού συστήματος 48V, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στην επόμενη γενιά του Golf.
Η Alfa Romeo έχει υποσχεθεί κάτι εντελώς καινούργιο στην έκθεση της Γενεύης – και ελπίζουμε αυτό να είναι η νέα επικείμενη GTV Coupe.