LIVE

Κορωνοϊός

Αυτοί είναι οι νέοι κινητήρες της Volkswagen

Volkswagen-Golf-2017-1600-0c

Mε στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και την αύξηση της απόδοσης, η VW παρουσιάζει δύο νέα μηχανικά σύνολα. Ας δούμε τις πρώτες λεπτομέρειες γύρω από αυτά.

Στην παλέτα των μηχανικών συνόλων που διαθέτουν οι Γερμανοί προστίθεται ένα νέο μοτέρ που καταναλώνει φυσικό αέριο. Με την κωδική ονομασία EA211 Evo, o 1,5 ΤGI έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG και αποδίδει 130 άλογα & 200 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ.  

Η κατανάλωσή του υπολογίζεται σε 3,5 κιλά/ 100 χλμ., προσφέροντας στο Golf αυτονομία με φυσικό αέριο στα 490 χιλιόμετρα (με βενζίνη θα μπορεί να διανύσει απόσταση 190 Km.).

Στο πεδίο του ντίζελ τώρα, η VW ανακοίνωσε την άφιξη ενός νέου 2,0 TDI (EA288 Evo). Το εν λόγω τετρακύλινδρο μοτέρ θα συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα με μπαταρίες ιόντων λιθίου και τάση λειτουργίας στα 12V. Oι μηχανικοί της εταιρείας υπόσχονται μειωμένους ρύπους και κατανάλωση, μέσω βελτίωσης των απωλειών που υπάρχουν λόγω τριβών, ενώ παράλληλα έχουν τοποθετήσει νέο φίλτρο DPF και παγίδες ΝΟx.

Aρχικά το πετρελαιοκίνητο μηχανικό σύνολο θα εφοδιάσει μοντέλα της Audi με τοποθέτηση κινητήρα στον διαμήκη άξονα και μετέπειτα θα το δούμε σε αυτοκίνητα της VW που χρησιμοποιούν την MQB (ο κινητήρας τοποθετημένος κατά τον εγκάρσιο άξονα). Όσον αφορά την ισχύ του θα κυμαίνεται από τα 136 έως τα 204 άλογα.

Τέλος, να σημειώσουμε πως η VW έχει προγραμματίσει την κατασκευή ενός νέου υβριδικού συστήματος 48V, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στην επόμενη γενιά του Golf.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης