Ξεκίνησε η παραγωγή του Volvo V40

Ξεκίνησε η παραγωγή του Volvo V40

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου V40, του μικρομεσαίου αυτοκινήτου της Volvo. Μάλιστα οι Σουηδοί αναφέρουν οτι το 85% της παραγωγής προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Το Volvo V40 από τον Ιούλιο θα μπει σφήνα στην κατηγορία των BMW Σειρά 1, Audi A3 και Mercedes A-Class...

Ξεκίνησε η παραγωγή του Volvo V40
Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου V40, του μικρομεσαίου αυτοκινήτου της Volvo. Μάλιστα οι Σουηδοί αναφέρουν οτι το 85% της παραγωγής προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά.
Το Volvo V40 από τον Ιούλιο θα μπει σφήνα στην κατηγορία των BMW Σειρά 1, Audi A3 και Mercedes A-Class.

Το νέο μοντέλο της Volvo είναι ένα καθαρόαιμο hatchback αυτοκίνητο. Σχεδιαστικά, στο εμπρόσθιο μέρος έχει ακολουθηθεί η... θριαμβευτικά αποδεκτή σχεδιαστική γραμμή του S60, ενώ στο οπίσθιο οι Σουηδοί έχουν «πατήσει» στο XC60, έχοντας ένα υπέροχο σχεδιαστικά αποτέλεσμα. Βέβαια... περί ορέξεως ουδείς λόγος. Ομως ο hatchback χαρακτήρας είναι εμφανής, ενώ και ο τρίτος όγκος του δένει αρμονικά με το υπόλοιπο σπορτίφ σχέδιο του αμαξώματος. Από εκεί και πέρα το μήκος του είναι στα 4.369 mm, όντας κατά περίπου 300 mm μικρότερο από το S60.
Ο χώρος των αποσκευών αναμένεται να είναι περίπου στα 400 lt (δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα), ενώ και οι χώροι, σύμφωνα με τις εσωτερικές διαστάσεις που μας έδωσε η Volvo, θα είναι ιδιαίτερα ευρύχωροι για πέντε επιβάτες.

Κλείσιμο
Το νέο Volvo V40 διαθέτει ένα κορυφαίο για την κατηγορία του πακέτο ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού, συμπεριλαμβανομένης της πρωτοποριακής ανίχνευσης πεζών με πλήρως αυτόματο φρενάρισμα (Pedestrian Detection with Full Auto Brake) της Volvo.

Στα καινούρια συστήματα περιλαμβάνεται ο πρώτος στον κόσμο αερόσακος πεζών, η υποβοήθηση διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Keeping Aid) με άμεση παρέμβαση στο τιμόνι και η «έξυπνη» υποβοήθηση παρκαρίσματος (Park Assist Pilot), που καθιστά ευκολότερο το παράλληλο παρκάρισμα. Το City Safety, το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με τυπικές ταχύτητες πόλης, έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και λειτουργεί τώρα σε ταχύτητες μέχρι 50 km/h.

Η γκάμα των κινητήρων είναι ευρύτατη, ξεκινώντας από τον μικρότερο 1.6 D2 turbo-diesel με εκπομπές CO2 μόλις 94 g / km (κατανάλωση στα 3,6lt/100km!) και καταλήγοντας στον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.5 Τ5 με 254 ίππους και επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα. Ολες οι εκδόσεις διαθέτουν «Start-Stop» και σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης ανεξάρτητα από το εάν είναι εφοδιασμένες με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (6 σχέσεων και τα δύο).

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc):
1.560 Diesel, 1.596, 1.596, 1.984 Diesel, 2.497
Ισχύς (PS/rpm): 115/3.600, 150/5.700, 180/5.700, 150-177/3.500, 254/5.400
Ροπή (kgm/rpm): 27,0/1.750, 24,0/1.600, 24.0/1.600, 35,0-40,0/1.500, 36,0/1.800
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,3 sec, 8,8 sec, 7,7 sec, 9,6-8,6 sec, 6,5 sec
Τελική ταχύτητα: 190 km/h, 210 km/h, 225 km/h, 210-220 kh/h, 250 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 3,6 lt, 5,8 lt, 5,9 lt, 4,4 lt, 7,9 lt
Εκπομπές CO2: 94g/km, 134g/km, 138g/km, 117g/km, 185g/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.369 / 2.041(με καθρέπτες) / 1.445 mm


TWITTER: @trakousellis
FACEBOOK: Takis Trakousellis














Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης