Η Ιταλική ομάδα επιβεβαίωσε πως το ατύχημα του Βραζιλιάνου πιλότου στον 29ο γύρο του GP Μονακό οφείλονταν σε σπασμένο στοιχείο της εμπρός αριστερά ανάρτησης.
Τάκης Πουρναράκης
Η Ιταλική ομάδα επιβεβαίωσε πως το ατύχημα του Βραζιλιάνου πιλότου στον 29ο γύρο του GP Μονακό οφείλονταν σε σπασμένο στοιχείο της εμπρός αριστερά ανάρτησης.
Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari βρέθηκε δυο φορές στα προστατευτικά στην είσοδο της Saint Devote. Η πρώτη φορά που συνέβη ήταν στα ελεύθερα του Σαββάτου και η επίσημη δικαιολογία από την πλευρά της Ferrari έκανε λόγω για οδηγικό λάθος παρότι η τηλεοπτική εικόνα άφηνε κάποιες αμφιβολίες για του λόγου το αληθές.
Το ίδιο ακριβώς επαναλήφθηκε και την Κυριακή στον 29ο γύρο.
Κλείσιμο
Ο Μάσα διερχόμενος από την καμπή εκκίνησης τερματισμού με 280km/h πάτησε φρένο για την πρώτη στροφή η F138 τράβηξε αριστερά χτύπησε στις μπαριέρες και ο Βραζιλιάνος ανεξέλεγκτα πλέον βρέθηκε να περιστρέφεται μέχρι την επαφή με τα προστατευτικά.
Η σχετική ανακοίνωση της Scuderia αναφέρει:
«Επιβεβαιώνοντας την αρχική εικόνα που είχαν οι μηχανικοί, η ενδελεχής ανάλυση των στοιχείων έδειξε πως ο Μάσα έχασε τον έλεγχο της F138 όταν έσπασε μέρος της εμπρός αριστερής ανάρτησης. Τα καλύτερα νέα είναι πως ο Φελίπε δεν έχει κάποιο πρόβλημα».
Ο Μάσα βγήκε μόνος του από το μονοθέσιο αντιμετωπίζοντας πόνους στον αυχένα. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους αλλά μετά τις απαραίτητες εξετάσεις πήρε εξιτήριο.
Από τη Ferrari θεωρούν βέβαιο πως ο Μάσα θα είναι στο grid του Καναδικού GP στις 9 Ιουνίου. Αυτό που δύσκολα θα μάθουμε είναι το αίτιο που συνέβη αυτό στην ανάρτηση. Επίσης δύσκολα μπορεί να πιστέψει κανείς ότι δεν ήταν ο ίδιος λόγος και το Σάββατο απλά δεν το παραδέχονται γιατί θα κατηγορηθούν για συμβιβασμούς σε θέματα ασφαλείας. Σίγουρα ο Μάσα που γνωρίζει την αλήθεια δεν θα έχει την καλύτερη ψυχολογία στον επόμενο αγώνα.