Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Lexus RX
Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Lexus RX
Εκεί… ψηλά, στην κατηγορία των μεγάλων και πολυτελών SUV, ο ανταγωνισμός ζαλίζει: BMW X5, Volvo XC90, Mercedes GLE. Έχει άραγε το νέο Lexus RX ελπίδες απέναντί τους;
Το RX είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην ιστορία της Lexus, με περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια μονάδες να έχουν διατεθεί σε όλο τον κόσμο. Η τέταρτη γενιά του έρχεται σε μια εποχή όπου η ύφεση διεθνώς υποχωρεί και τα premium SUV επανακάμπτουν τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική.
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της, που αντιμετωπίζουν την υβριδική έκδοση ως εναλλακτική πρόταση, για τη Lexus είναι η κύρια και, σύμφωνα με την πρόβλεψη, θα αντιστοιχεί σε πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων του RX. Άλλωστε το RX 450h είναι το μοναδικό που διατίθεται προς το παρόν στη χώρα μας, παρά το γεγονός ότι η θυγατρική της Toyota δημιούργησε και την έκδοση 200t, με τον 2λιτρο turbo αλλά και δυνατότητα επιλογής κίνησης μόνο στους μπροστινούς τροχούς.
Με την πρώτη ματιά, το RX σε μαγνητίζει με την εμφάνισή του και στη συνέχεια σε εντυπωσιάζει με τον υπερπλήρη εξοπλισμό του. Το υβριδικό σύστημα του 450h αποτελείται από βενζινοκινητήρα 3.5 V6, απόδοσης 262 PS, συν τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα (167 PS το εμπρός και 68 το πίσω). Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 313 PS, ενώ η μετάδοση της ροπής γίνεται μέσω κιβωτίου CVT.
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το υβριδικό Lexus RX τόσο στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Πορτογαλίας όσο και στους αυτοκινητόδρομους γύρω από τη Λισαβόνα. Οι εντυπώσεις από την ποιότητα κύλισης του πολυτελούς SUV είναι άριστες. Αξιοσημείωτες είναι η άνεση της ανάρτησης και η απουσία εμφανών κλίσεων στις στροφές, ιδίως στην έκδοση F Sport με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Κατά τη διάρκεια της έντονης επιτάχυνσης γίνεται, πάντως, αντιληπτό το μεγάλο βάρος του RX, το οποίο φθάνει τα 2.200 kg.
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της, που αντιμετωπίζουν την υβριδική έκδοση ως εναλλακτική πρόταση, για τη Lexus είναι η κύρια και, σύμφωνα με την πρόβλεψη, θα αντιστοιχεί σε πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων του RX. Άλλωστε το RX 450h είναι το μοναδικό που διατίθεται προς το παρόν στη χώρα μας, παρά το γεγονός ότι η θυγατρική της Toyota δημιούργησε και την έκδοση 200t, με τον 2λιτρο turbo αλλά και δυνατότητα επιλογής κίνησης μόνο στους μπροστινούς τροχούς.
Με την πρώτη ματιά, το RX σε μαγνητίζει με την εμφάνισή του και στη συνέχεια σε εντυπωσιάζει με τον υπερπλήρη εξοπλισμό του. Το υβριδικό σύστημα του 450h αποτελείται από βενζινοκινητήρα 3.5 V6, απόδοσης 262 PS, συν τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα (167 PS το εμπρός και 68 το πίσω). Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 313 PS, ενώ η μετάδοση της ροπής γίνεται μέσω κιβωτίου CVT.
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το υβριδικό Lexus RX τόσο στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Πορτογαλίας όσο και στους αυτοκινητόδρομους γύρω από τη Λισαβόνα. Οι εντυπώσεις από την ποιότητα κύλισης του πολυτελούς SUV είναι άριστες. Αξιοσημείωτες είναι η άνεση της ανάρτησης και η απουσία εμφανών κλίσεων στις στροφές, ιδίως στην έκδοση F Sport με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Κατά τη διάρκεια της έντονης επιτάχυνσης γίνεται, πάντως, αντιληπτό το μεγάλο βάρος του RX, το οποίο φθάνει τα 2.200 kg.
Θα θέλαμε καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι και πιο άμεσες αλλαγές σχέσεων από το αυτόματο κιβώτιο, ιδίως στη θέση λειτουργίας Sport+, που δίνει έμφαση στη δυναμική οδήγηση. Ταξιδεύοντας με σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, είναι εφικτή η επίτευξη κατανάλωσης κάτω από 9 lt/100 km, με γρήγορο ρυθμό σε επαρχιακούς δρόμους η σχετική ένδειξη θα ξεπεράσει, όμως, τα 12 lt/100 km. Η χωρητικότητα των μπαταριών μπορεί να προσφέρει μόλις 3 km με μηδενικούς ρύπους, πολύ μακριά από τον ανταγωνισμό.
Το RX 450h είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά, από τα 79.900 ευρώ για το επίπεδο εξοπλισμού Dynamic έως τα 103.900 ευρώ για το κορυφαίο F Sport. Πρόκειται για τιμές που τρομάζουν τους περισσότερους από εμάς, προφανώς όμως όχι τους παραδοσιακά πιστούς πελάτες της μάρκας οι οποίοι εκτιμούν το κύρος και την τεχνολογία που συνοδεύει κάθε αυτοκίνητο της Lexus.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 3.456 cc
Ισχύς: 262 PS/6.000 rpm
Ροπή: 34,2 kgm/4.600 rpm
Συνδυαστική ισχύς: 313 PS
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο CVT
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,7 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,3 lt/100 km (εργοστασιακή)
Εκπομπές CO2: 122 g/km
Βάρος: 2.210 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.890/1.895/1.685 mm
Χώρος αποσκευών: 539 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 134,2 ευρώ
Τιμή: Από 79.900 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα