Φέτος τα Χριστούγεννα γίνονται… μαγικά με 300.000 δώρα! Εσύ άνοιξες το Magic Box;
Εντός πόλης το Volvo είναι πιο ξεκούραστο για τον οδηγό λόγω καλύτερης ορατότητας και της άνεσης της ανάρτησης. Στον αυτοκινητόδρομο το S60 διατηρεί αβίαστα υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα χωρίς να κουράζει τους επιβάτες, με την 320 να κινείται σε παρόμοια επίπεδα.
Σε δρόμο με στροφές το μεσαίο Volvo πατάει σταθερά, έχοντας επαρκή πληροφορία στο τιμόνι και πολλά περιθώρια πρόσφυσης/κρατήματος. Στην 3αρα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του σπορ χαρτογράφηση που συνεπικουρεί στη πιο σπορτίφ συμπεριφορά, σε αλλεπάλληλες αλλαγές πορείας. Βέβαια οι θιασώτες της καθαρόαιμης πισωκίνητης συμπεριφοράς θα ζητήσουν κάτι παραπάνω σε δύναμη ώστε να είναι πιο απολαυστικός ο δυναμικός έλεγχος της πλαγιολίσθησης.
Η πλήρης απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών σηματοδοτεί τον διαφορετικό προσανατολισμό της 3αρας στην σπορ οδήγηση. Ο κινητήρας του Volvo έχει περισσότερη δύναμη αλλά και περισσότερα κιλά να κινήσει, τη στιγμή που η καμπύλη ροπής του κινητήρα της BMW δίνει πιο ομοιογενή συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές.
Εν κατακλείδι μιλάμε για δύοπολύ δυνατές προτάσεις στη μεσαία πολυτελή κατηγορία, μεταξύ των οποίων δύσκολα θα αναδειχτεί νικητής.
Βέβαια η διαφορά τιμής ανάμεσα στα δυο μοντέλα είναι σημαντική.
Αυτή, ξεκινάει από 5700 ευρώ και έχει διακυμάνσεις ανάλογα με τον εξοπλισμό. Με το εν λόγω ποσό για παράδειγμα μπορείς να βάλεις καύσιμο για 50.000 χιλιόμετρα στο S60.
Η BMW 320 αναμφίβολα αξίζει τα λεφτά της, όμως το Volvo S60 έχει σαφώς καλύτερη σχέση αξίας τιμής, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα.
Η τελική επιλογή είναι δική σας, αφήστε το συναίσθημα να διαλέξει, χαμένοι δε θα βγείτε σε καμία, από αυτές τις δύο περιπτώσεις…
|
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ |
Volvo S60 1.6lt, 180PS |
BMW 320i 1.6lt 170PS |
|
Κινητήρας (cc) |
1.596 |
1.598 |
|
Ισχύς (PS/rpm) |
180/5.700 |
170/4.800 |
|
Ροπή (kgm/rpm) |
24,6/1.600 – 5000 |
25,7/1.500 – 4500 |
|
Μετάδοση |
Στους εμπρός τροχούς |
Στους πίσω τροχούς |
|
Κιβώτιο |
Μηχανικό 6 σχέσεων |
Μηχανικό 6 σχέσεων |
|
Τελική ταχύτητα |
225 km/h |
230 km/h |
|
Επιτάχυνση 0-100 km |
8,3 sec |
7,6 sec |
|
Μικτή κατανάλωση (/100 km) |
8,2 lt (δοκιμής) |
8,5 lt (δοκιμής) |
|
Εκπομπές CO2 (g/km) |
134 |
134 |
|
Βάρος (kg) |
1.570 |
1.460 |
|
Διαστάσεις Μ/Π/Υ |
4.635/1.825/1.484 mm |
4.624 x 1.811 x 1.429 mm |
|
Χώρος αποσκευών |
380 lt |
480 lt |
|
Τέλη Κυκλοφορίας |
147 € |
147 € |
|
Τιμή (με απόσυρση) |
28.000€ (26.570 απόσυρση) |
33.700€ (32.270 απόσυρση) |

| ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | Volvo S60 1.6lt, 180PS | BMW 320i 1.6lt 170PS |
| Κινητήρας (cc) | 1.596 | 1.598 |
| Ισχύς (PS/rpm) | 180/5.700 | 170/4.800 |
| Ροπή (kgm/rpm) | 24,6/1.600 – 5000 | 25,7/1.500 – 4500 |
| Μετάδοση | Στους εμπρός τροχούς | Στους πίσω τροχούς |
| Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | Μηχανικό 6 σχέσεων |
| Τελική ταχύτητα | 225 km/h | 230 km/h |
| Επιτάχυνση 0-100 km | 8,3 sec | 7,6 sec |
| Μικτή κατανάλωση (/100 km) | 8,2 lt (δοκιμής) | 8,5 lt (δοκιμής) |
| Εκπομπές CO2 (g/km) | 134 | 134 |
| Βάρος (kg) | 1.570 | 1.460 |
| Διαστάσεις Μ/Π/Υ | 4.635/1.825/1.484 mm | 4.624 x 1.811 x 1.429 mm |
| Χώρος αποσκευών | 380 lt | 480 lt |
| Τέλη Κυκλοφορίας | 147 € | 147 € |
| Τιμή (με απόσυρση) | 28.000€ (26.570 απόσυρση) | 33.700€ (32.270 απόσυρση) |
| ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | Volvo S60 1.6lt, 180PS | BMW 320i 1.6lt 170PS |
| Κινητήρας (cc) | 1.596 | 1.598 |
| Ισχύς (PS/rpm) | 180/5.700 | 170/4.800 |
| Ροπή (kgm/rpm) | 24,6/1.600 – 5000 | 25,7/1.500 – 4500 |
| Μετάδοση | Στους εμπρός τροχούς | Στους πίσω τροχούς |
| Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | Μηχανικό 6 σχέσεων |
| Τελική ταχύτητα | 225 km/h | 230 km/h |
| Επιτάχυνση 0-100 km | 8,3 sec | 7,6 sec |
| Μικτή κατανάλωση (/100 km) | 8,2 lt (δοκιμής) | 8,5 lt (δοκιμής) |
| Εκπομπές CO2 (g/km) | 134 | 134 |
| Βάρος (kg) | 1.570 | 1.460 |
| Διαστάσεις Μ/Π/Υ | 4.635/1.825/1.484 mm | 4.624 x 1.811 x 1.429 mm |
| Χώρος αποσκευών | 380 lt | 480 lt |
| Τέλη Κυκλοφορίας | 147 € | 147 € |
| Τιμή (με απόσυρση) | 28.000€ (26.570 απόσυρση) | 33.700€ (32.270 απόσυρση) |