
Με πίστη στην ποιότητα, η ΜΕΓΑ συνεχίζει να πρωτοπορεί εδώ και 45 χρόνια, φέρνοντας μια νέα πρόταση που συνδυάζει ελληνική καινοτομία, τεχνογνωσία και αγάπη για κάθε στάδιο της ζωής μας.
Η δυνατότητα προκράτησης με επιστρεπτέα προκαταβολή (100 ή 250 δολάρια) ενίσχυσε το hype, όμως μόνο ένα μικρό ποσοστό αυτών των κρατήσεων μετατράπηκε τελικά σε παραγγελίες. Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, η Tesla πέτυχε conversion rate κάτω του 5%, ποσοστό μεν αναμενόμενο για τον κλάδο, αλλά πολύ μακριά από τις προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν.
Παρά τη δυναμική του ντεμπούτου, οι πωλήσεις του Cybertruck παρουσιάζουν στασιμότητα. Τον Ιανουάριο του 2025, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Tesla μετακίνησε εργαζόμενους από τη γραμμή παραγωγής του Cybertruck σε εκείνη του Model Y, το οποίο εξακολουθεί να αποτελεί το «χρυσό αυγό» της εταιρείας.
Στη διάρκεια εσωτερικής συνάντησης στις 20 Μαρτίου, ο Μασκ δεν στάθηκε στο Cybertruck ή στην πτώση των πωλήσεων. Αντίθετα, επέλεξε να στρέψει τα φώτα στο νέο του πάθος: το ανθρωποειδές ρομπότ Optimus. Δήλωσε ότι στόχος είναι η παραγωγή 5.000 ρομπότ μέσα στο 2025, αλλά στη συνέχεια… απογειώθηκε, λέγοντας πως μπορεί να φτάσουν τα 100 εκατομμύρια ετησίως (!). Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Θα είναι σαν μια λεγεώνα ρομπότ. Και θα είμαι κάπως έτσι: wow.»
Tα ζητήματα παραγωγής, η αυξημένη τιμή και οι καταναλωτικές αμφιβολίες φαίνεται να καθυστερούν τη μαζική διείσδυσή του στην αγορά. Παράλληλα, ο Musk μοιάζει να αναζητά το επόμενο «μεγάλο στοίχημα», όχι πια σε τέσσερις τροχούς, αλλά σε… δύο πόδια, μέσω της ρομποτικής.
Η Tesla έχει αποδείξει ότι μπορεί να αλλάξει κανόνες. Ο Ίλον Μασκ έχει ήδη γραφτεί στα βιβλία της επιχειρηματικής ιστορίας. Το ερώτημα είναι: το Cybertruck θα μείνει στην ιστορία ως τεχνολογική επανάσταση ή ως ακόμη μια φιλόδοξη ιδέα που δεν πέρασε το τεστ της αγοράς; Και τελικά, τι θα θυμόμαστε για τον Μασκ; Τις καινοτομίες του ή τις υπερβολές του;