Τι τρέχει με τις παραδόσεις του Tesla Cybertruck;

Τι τρέχει με τις παραδόσεις του Tesla Cybertruck;

Οι παραδόσεις του αμερικάνικου ηλεκτρικού pick-up μέχρι σήμερα, είναι κάτω του… 5%. Τι συμβαίνει αλήθεια;

Τι τρέχει με τις παραδόσεις του Tesla Cybertruck;
Τον Οκτώβριο του 2023, ο Ίλον Μασκ δήλωνε ότι η Tesla είχε ξεπεράσει το φράγμα του 1 εκατομμυρίου κρατήσεων για το επιβλητικό και καινοτόμο Cybertruck.

Τα social media πήραν φωτιά, τα forums δεν σταμάτησαν να συζητούν για το «όχημα του μέλλοντος», και η Tesla υποσχόταν ότι αυτό το ατσάλινο θωρηκτό θα άλλαζε το παιχνίδι στην κατηγορία των pick-up. Όμως, ενάμιση χρόνο αργότερα, τα νούμερα δείχνουν μια τελείως διαφορετική εικόνα: μόλις 46.096 παραδόσεις έως τα τέλη Φεβρουαρίου 2025.

Η δυνατότητα προκράτησης με επιστρεπτέα προκαταβολή (100 ή 250 δολάρια) ενίσχυσε το hype, όμως μόνο ένα μικρό ποσοστό αυτών των κρατήσεων μετατράπηκε τελικά σε παραγγελίες. Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, η Tesla πέτυχε conversion rate κάτω του 5%, ποσοστό μεν αναμενόμενο για τον κλάδο, αλλά πολύ μακριά από τις προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν.

Παρά τη δυναμική του ντεμπούτου, οι πωλήσεις του Cybertruck παρουσιάζουν στασιμότητα. Τον Ιανουάριο του 2025, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Tesla μετακίνησε εργαζόμενους από τη γραμμή παραγωγής του Cybertruck σε εκείνη του Model Y, το οποίο εξακολουθεί να αποτελεί το «χρυσό αυγό» της εταιρείας.

Στη διάρκεια εσωτερικής συνάντησης στις 20 Μαρτίου, ο Μασκ δεν στάθηκε στο Cybertruck ή στην πτώση των πωλήσεων. Αντίθετα, επέλεξε να στρέψει τα φώτα στο νέο του πάθος: το ανθρωποειδές ρομπότ Optimus. Δήλωσε ότι στόχος είναι η παραγωγή 5.000 ρομπότ μέσα στο 2025, αλλά στη συνέχεια… απογειώθηκε, λέγοντας πως μπορεί να φτάσουν τα 100 εκατομμύρια ετησίως (!). Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Θα είναι σαν μια λεγεώνα ρομπότ. Και θα είμαι κάπως έτσι: wow.»

Tα ζητήματα παραγωγής, η αυξημένη τιμή και οι καταναλωτικές αμφιβολίες φαίνεται να καθυστερούν τη μαζική διείσδυσή του στην αγορά. Παράλληλα, ο Musk μοιάζει να αναζητά το επόμενο «μεγάλο στοίχημα», όχι πια σε τέσσερις τροχούς, αλλά σε… δύο πόδια, μέσω της ρομποτικής.

Η Tesla έχει αποδείξει ότι μπορεί να αλλάξει κανόνες. Ο Ίλον Μασκ έχει ήδη γραφτεί στα βιβλία της επιχειρηματικής ιστορίας. Το ερώτημα είναι: το Cybertruck θα μείνει στην ιστορία ως τεχνολογική επανάσταση ή ως ακόμη μια φιλόδοξη ιδέα που δεν πέρασε το τεστ της αγοράς; Και τελικά, τι θα θυμόμαστε για τον Μασκ; Τις καινοτομίες του ή τις υπερβολές του;

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης