Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
H Skoda και η τέχνη της «απόκρυψης»
H Skoda και η τέχνη της «απόκρυψης»
Η Skoda γνωρίζει πολύ καλά ποια είναι η διαδικασία να παραμένει μυστική η εμφάνιση ενός μοντέλου δοκιμών.
Τα πρωτότυπα μοντέλα που κατά καιρούς κυκλοφορούν σε άγνωστες τοποθεσίες πάντα ιντρίγκαραν τους ανθρώπους του ειδικού Τύπου, είτε συντάκτες, είτε φωτογράφους. Βλέπετε, αυτή η περίεργη «ενδυμασία» που έχουν κινεί την περιέργεια των περαστικών. Αλλά μέχρι ένα σημείο, κάτι που ασπάζεται ευλαβικά η Skoda, με την εταιρεία να δημοσιεύει συχνά-πυκνά φωτογραφίες καμουφλαρισμένων μοντέλων που βρίσκονται σε διαδικασία δοκιμών εξέλιξης, που διαρκούν χιλιάδες ώρες, διανύοντας κατά μέσο όρο σχεδόν 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα, κάτω από ακραίες θερμοκρασίες, πριν μπουν στη γραμμή παραγωγής.
Σύμφωνα με δηλώσεις του υπεύθυνου εξέλιξης της εταιρείας, Florian Weymar το να τοποθετηθεί ο αντίστοιχος χρωματισμός σε ένα πρωτότυπο όχημα θα πρέπει να ακολουθηθεί ένα συγκεκριμένο πρωτόκολλο. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το θέμα της ασφάλειας, για τον λόγο αυτό δεν επιτρέπεται η κάλυψη τμημάτων όπως τα φλας, τα φώτα των φρένων ή οι αεραγωγοί. Μην φανταστείτε ότι ο χρωματισμός των μοντέλων δοκιμών είναι απλός. Το αντίθετο μάλιστα, καθώς οι σχεδιαστές και δημιουργοί των χρωμάτων παραλλαγής χρησιμοποιούν αρκετά γεωμετρικά μοτίβα και τρισδιάστατα εφέ για να παραπλανήσουν το μάτι και τον φωτογραφικό φακό, κυρίως σε κάποιες γωνίες του αμαξώματος, στην εμπρός μάσκα και στο πίσω τμήμα. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται ειδικά υλικά και επενδύσεις που καλύπτουν τμήματα όπως τον πίνακα οργάνων, την κεντρική κονσόλα, την οθόνη infotainment, τα χειριστήρια του κλιματισμού.
Το τελευταίο από τα «μυστικά» μοντέλα της φίρμας από το Mladá Boleslav που κυκλοφορεί στους δρόμους είναι το ηλεκτρικό SUV, Enyaq iV. Για τον ιδιαίτερο χρωματισμό του ξοδεύτηκαν 120 εργατοώρες και 18 τετραγωνικά μέτρα περιτυλίγματος, ενώ η επίσημη πρεμιέρα του αναμένεται στα τέλη του 2020. Πάντως η ομάδα των ειδικών στο καμουφλάζ των νέων μοντέλων της Skoda δεν σταματά την εργασία της, καθώς μέχρι το τέλος του 2022 αναμένουμε 10 αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα.
Σύμφωνα με δηλώσεις του υπεύθυνου εξέλιξης της εταιρείας, Florian Weymar το να τοποθετηθεί ο αντίστοιχος χρωματισμός σε ένα πρωτότυπο όχημα θα πρέπει να ακολουθηθεί ένα συγκεκριμένο πρωτόκολλο. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το θέμα της ασφάλειας, για τον λόγο αυτό δεν επιτρέπεται η κάλυψη τμημάτων όπως τα φλας, τα φώτα των φρένων ή οι αεραγωγοί. Μην φανταστείτε ότι ο χρωματισμός των μοντέλων δοκιμών είναι απλός. Το αντίθετο μάλιστα, καθώς οι σχεδιαστές και δημιουργοί των χρωμάτων παραλλαγής χρησιμοποιούν αρκετά γεωμετρικά μοτίβα και τρισδιάστατα εφέ για να παραπλανήσουν το μάτι και τον φωτογραφικό φακό, κυρίως σε κάποιες γωνίες του αμαξώματος, στην εμπρός μάσκα και στο πίσω τμήμα. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται ειδικά υλικά και επενδύσεις που καλύπτουν τμήματα όπως τον πίνακα οργάνων, την κεντρική κονσόλα, την οθόνη infotainment, τα χειριστήρια του κλιματισμού.
Το τελευταίο από τα «μυστικά» μοντέλα της φίρμας από το Mladá Boleslav που κυκλοφορεί στους δρόμους είναι το ηλεκτρικό SUV, Enyaq iV. Για τον ιδιαίτερο χρωματισμό του ξοδεύτηκαν 120 εργατοώρες και 18 τετραγωνικά μέτρα περιτυλίγματος, ενώ η επίσημη πρεμιέρα του αναμένεται στα τέλη του 2020. Πάντως η ομάδα των ειδικών στο καμουφλάζ των νέων μοντέλων της Skoda δεν σταματά την εργασία της, καθώς μέχρι το τέλος του 2022 αναμένουμε 10 αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα