Κάντε το Ελληνικό πάρκο, ΤΩΡΑ
Τάκης Τρακουσέλλης

Τάκης Τρακουσέλλης

Κάντε το Ελληνικό πάρκο, ΤΩΡΑ

Μια μοναδική ευκαιρία πρόκειται να χαθεί για τη χώρα μας, αν κάποιοι δεν κινηθούν άμεσα. Με το σχέδιο νόμου για την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό που κατέθεσε ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου είναι εμφανές ότι το 40% του «φιλέτου» θα προοριστεί για κατοικίες, ένα μεγάλο ποσοστό για διάφορα άλλα κτίρια, όπως εμπορικά, μουσεία κ.λπ., ενώ για πράσινο θα απομείνει ένα ιδιαίτερα μικρό τμήμα του. Χάνεται δηλαδή μια μοναδική ευκαιρία να δημιουργηθεί ένας πνεύμονας πρασίνου για την πολύπαθη Αττική, η οποία έχει το μικρότερο ποσοστό πρασίνου -σε σχέση με τον πληθυσμό της- από όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης.

 Ο υπουργός Περιβάλλοντος, λοιπόν, αντί να προωθήσει το νομοσχέδιο με το μεγαλύτερο ποσοστό της έκτασης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό να γίνει πράσινο υψηλής βλάστησης, επιβάλλει τσιμέντο και κτίρια πολλών μέτρων. Και στο ερώτημα που θέτουν κάποιοι πώς θα συντηρηθεί οικονομικά το πράσινο και οι γύρω υποστηριχτικοί χώροι με τους χρεοκοπημένους δήμους της περιοχής, η απάντηση είναι μία και μοναδική: με μια πίστα προδιαγραφών F1. Και επειδή κάποιοι συγχύζονται στο άκουσμα της λέξης «πίστα» και μπορεί να έχουμε διαδηλώσεις έξω από τα γραφεία του «ΘΕΜΑτος», ας χρησιμοποιήσουμε τη λέξη «διαδρομή».

Μια μοναδική ευκαιρία πρόκειται να χαθεί για τη χώρα μας, αν κάποιοι δεν κινηθούν άμεσα. Με το σχέδιο νόμου για την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό που κατέθεσε ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου είναι εμφανές ότι το 40% του «φιλέτου» θα προοριστεί για κατοικίες, ένα μεγάλο ποσοστό για διάφορα άλλα κτίρια, όπως εμπορικά, μουσεία κ.λπ., ενώ για πράσινο θα απομείνει ένα ιδιαίτερα μικρό τμήμα του. Χάνεται δηλαδή μια μοναδική ευκαιρία να δημιουργηθεί ένας πνεύμονας πρασίνου για την πολύπαθη Αττική, η οποία έχει το μικρότερο ποσοστό πρασίνου -σε σχέση με τον πληθυσμό της- από όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης.

 Ο υπουργός Περιβάλλοντος, λοιπόν, αντί να προωθήσει το νομοσχέδιο με το μεγαλύτερο ποσοστό της έκτασης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό να γίνει πράσινο υψηλής βλάστησης, επιβάλλει τσιμέντο και κτίρια πολλών μέτρων. Και στο ερώτημα που θέτουν κάποιοι πώς θα συντηρηθεί οικονομικά το πράσινο και οι γύρω υποστηριχτικοί χώροι με τους χρεοκοπημένους δήμους της περιοχής, η απάντηση είναι μία και μοναδική: με μια πίστα προδιαγραφών F1. Και επειδή κάποιοι συγχύζονται στο άκουσμα της λέξης «πίστα» και μπορεί να έχουμε διαδηλώσεις έξω από τα γραφεία του «ΘΕΜΑτος», ας χρησιμοποιήσουμε τη λέξη «διαδρομή».

Μια διαδρομή που θα διέρχεται μέσα από το πάρκο, και μία φορά τον χρόνο, για μία εβδομάδα, θα διεξάγεται σε αυτήν ένα GP, τα έσοδα του οποίου θα συντηρούν το πάρκο. Κάτι παρόμοιο είχε προταθεί και στη… μνημειώδη κυβέρνηση Καραμανλή από το αφεντικό της F1 Μπέρνι Εκλεστόουν. Ο ισχυρός άντρας της F1 και ένας από τους πλουσιότερος στον κόσμο είχε προτείνει τότε να αναλάβει τη χρήση του χώρου για 100 χρόνια, παρότι έχει πατήσει προ πολλού τις επτά δεκαετίες. Πρότεινε, λοιπόν, την κατασκευή διαδρομής F1 αλλά και ενός τεράστιου πάρκου, το οποίο θα περιστοιχιζόταν από καζίνo, εμπορικά κέντρα, μουσεία κ.λπ., ενώ -για να χαρούν και οι μεγαλοκατασκευαστές- έδινε και ένα μικρό κομμάτι για κατοικίες. Η απάντηση της τότε κυβέρνησης; Ουδεμία! Ούτε καν ένα «όχι» δεν είπαμε στον Εκλεστόουν, ενώ το άγχος των τότε ιθυνόντων της κυβέρνησης να μη δημοσιευτεί η υπόθεση ήταν εμφανές. Φυσικά, το «ΘΕΜΑ» αποκάλυψε τα πάντα…

Τώρα λοιπόν έχουμε τη μοναδική ευκαιρία να αποκτήσει η Αττική έναν πνεύμονα πρασίνου. Στο κάτω-κάτω το χρωστάμε στις επόμενες γενιές που θα έρθουν. Ακούει κάνας πολιτικός;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης