Πράσινη ανάπτυξη = το τέλος των αγορών
Τάκης Τρακουσέλλης

Τάκης Τρακουσέλλης

Πράσινη ανάπτυξη = το τέλος των αγορών

Ανάστατη είναι η αγορά αυτοκινήτου από την αποκάλυψη της εφημερίδας μας, περί αντικατάστασης του άδικου και εξωπραγματικού στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ), με έναν νέο φόρο, ο οποίος θα προκύπτει από τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων. Κι εκεί που έλεγες ότι αυτός είναι ένας νόμος σαφώς πιο σύγχρονος από το απαρχαιωμένο ΕΤΤ, προστίθεται και ένας συντελεστής, που ουσιαστικά αποδεικνύει ότι ο μόνος σκοπός αυτού του νόμου είναι η ακόμα μεγαλύτερη φορολόγηση μίας αγοράς που ήδη αιμορραγεί. Κι αυτό γιατί απλά με τον νόμο αυτό αυξάνονται τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα. Είναι απίστευτη η συμπεριφορά της κυβέρνησης απέναντι στις αγορές και κατά προέκταση στους εργαζομένους.

Στην περίπτωση του αυτοκινήτου, βλέποντας ότι οι αγοραστές έχουν μετακινηθεί σε αυτοκίνητα κάτω των 1.400cc, λόγω της υπερφορολόγησης -τόσο της αγοράς όσο και της χρήσης- που έχουν επιβάλει στα «μεγάλου» κυβισμού (ναι, η κυβέρνηση θεωρεί μεγάλου κυβισμού τα 2λιτρα!), ετοιμάζονται να υπερφορολογήσουν τις μικρές κατηγορίες αυτοκινήτων με έναν νόμο-έκτρωμα, τον οποίο θα βαφτίσουν «πράσινο». Τελικά, οι αγορές αρχίζουν τώρα να καταλαβαίνουν τη σημαίνει η πολυαναμενόμενη πράσινη ανάπτυξη που διακηρύττει η κυβέρνηση εδώ και δύο χρόνια: φόροι και πάλι φόροι…

Το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής με ζηλευτά αντανακλαστικά, έσπευσε σε τρεις γραμμές να διαψεύσει το δημοσίευμά μας. Αυτό είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις. Σημειώστε δε πως η διάψευση ισχύει, αφού ο νόμος αυτός δεν θα κατατεθεί από το εν λόγω υπουργείο, αλλά από το Οικονομικών. Το υπουργείο Περιβάλλοντος τον εισηγείται. Παράλληλα μαθαίνω ότι ο κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου είναι έξαλλος από τη διαρροή αυτή, αφού δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να χρεωθεί ακόμα ένα πολιτικό κόστος, ως αντίκτυπο μίας ακόμα φορολογικής επιδρομής. Αλλωστε τώρα ηγείται του Περιβάλλοντος, όχι του Οικονομικών. Οπως και να ’χει, το σχέδιο νόμου είναι έτοιμο να κατατεθεί, ακόμα και μέσω του φορολογικού νομοσχεδίου.
Και εφόσον περάσει, θα μιλάμε για την οριστική ταφόπλακα μιας αγοράς που απασχολεί 100.000 ανθρώπους και συμβάλει στο 4% των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού.
Κάποιος επιτέλους πρέπει να τους σταματήσει…

Ανάστατη είναι η αγορά αυτοκινήτου από την αποκάλυψη της εφημερίδας μας, περί αντικατάστασης του άδικου και εξωπραγματικού στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ), με έναν νέο φόρο, ο οποίος θα προκύπτει από τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων. Κι εκεί που έλεγες ότι αυτός είναι ένας νόμος σαφώς πιο σύγχρονος από το απαρχαιωμένο ΕΤΤ, προστίθεται και ένας συντελεστής, που ουσιαστικά αποδεικνύει ότι ο μόνος σκοπός αυτού του νόμου είναι η ακόμα μεγαλύτερη φορολόγηση μίας αγοράς που ήδη αιμορραγεί. Κι αυτό γιατί απλά με τον νόμο αυτό αυξάνονται τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα. Είναι απίστευτη η συμπεριφορά της κυβέρνησης απέναντι στις αγορές και κατά προέκταση στους εργαζομένους.

Στην περίπτωση του αυτοκινήτου, βλέποντας ότι οι αγοραστές έχουν μετακινηθεί σε αυτοκίνητα κάτω των 1.400cc, λόγω της υπερφορολόγησης -τόσο της αγοράς όσο και της χρήσης- που έχουν επιβάλει στα «μεγάλου» κυβισμού (ναι, η κυβέρνηση θεωρεί μεγάλου κυβισμού τα 2λιτρα!), ετοιμάζονται να υπερφορολογήσουν τις μικρές κατηγορίες αυτοκινήτων με έναν νόμο-έκτρωμα, τον οποίο θα βαφτίσουν «πράσινο». Τελικά, οι αγορές αρχίζουν τώρα να καταλαβαίνουν τη σημαίνει η πολυαναμενόμενη πράσινη ανάπτυξη που διακηρύττει η κυβέρνηση εδώ και δύο χρόνια: φόροι και πάλι φόροι…

Το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής με ζηλευτά αντανακλαστικά, έσπευσε σε τρεις γραμμές να διαψεύσει το δημοσίευμά μας. Αυτό είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις. Σημειώστε δε πως η διάψευση ισχύει, αφού ο νόμος αυτός δεν θα κατατεθεί από το εν λόγω υπουργείο, αλλά από το Οικονομικών. Το υπουργείο Περιβάλλοντος τον εισηγείται. Παράλληλα μαθαίνω ότι ο κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου είναι έξαλλος από τη διαρροή αυτή, αφού δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να χρεωθεί ακόμα ένα πολιτικό κόστος, ως αντίκτυπο μίας ακόμα φορολογικής επιδρομής. Αλλωστε τώρα ηγείται του Περιβάλλοντος, όχι του Οικονομικών. Οπως και να ’χει, το σχέδιο νόμου είναι έτοιμο να κατατεθεί, ακόμα και μέσω του φορολογικού νομοσχεδίου.
Και εφόσον περάσει, θα μιλάμε για την οριστική ταφόπλακα μιας αγοράς που απασχολεί 100.000 ανθρώπους και συμβάλει στο 4% των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού.
Κάποιος επιτέλους πρέπει να τους σταματήσει…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης