Φρίκη στο Λονδίνο: Οικοδόμος απήγαγε, βίασε, σκότωσε και έκρυψε 20χρονη σε καταψύκτη
Σκεφτόταν να διαλύσει τα πτώματά της 20χρονης και μίας άλλης γυναίκας με οξύ - Τον βοήθησε ένας 28χρονος φίλος του - Η δεύτερη γυναίκα επέζησε παρά το ότι της έκοψε το λαιμό
Ήταν το περασμένο καλοκαίρι που η 20χρονη Celine Dookhran έπεσε θύμα απαγωγής από τον Mujahid Arshid και τον Vincent Tappu.
Αφού την κακοποίησαν σεξουαλικά όπως και μια άλλη γυναίκα, ο 33χρονος Mujahid τις μετέφερε σε ένα άλλο σπίτι στο Λονδίνο, στο οποίο εργαζόταν ως οικοδόμος.
Σκεφτόταν να διαλύσει τα πτώματά τους με οξύ ή να τις κρύψει σε καταψύκτη που είχε εγκαταστήσει στο σπίτι, δύο μέρες νωρίτερα.
Η άλλη γυναίκα κατάφερε να επιβιώσει παρά το γεγονός ότι της είχε κόψει τον λαιμό. Προσπάθησε να τον πείσει ότι θα μπορούσαν να είναι μαζί σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια επιβίωσης.
Κλείσιμο
Κατάφερε να σημάνει τον συναγερμό που οδήγησε στην ανακάλυψη του πτώματος της 20χρονης Celine Dookhran.
Ο δράστης, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο, είχε εμμονή με τη Celine που εργαζόταν σε τράπεζα στο Sutton αλλά ήξερε ότι είχε σχέση. Σχεδίαζε να απαγάγει τις δύο γυναίκες για 3 περίπου εβδομάδες.
Πήγε τις δύο γυναίκες στο σπίτι και τις έδεσε. Αφού πήρε τη μία γυναίκα στον πάνω όροφο και τη βίασε, της έκοψε τον λαιμό. Μετά έκανε το ίδιο και με την 20χρονη Celine. «Της έκοψε τον λαιμό ενώ είχε ακόμα στο στόμα της μια κάλτσα.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.