Μετά τις αποχωρήσεις της Αλεξάνδρας και της Ξένιας από το GNTM 3, οι 17 διαγωνιζόμενοι που συνεχίζουν στο ριάλιτι μοντέλων του Star έχουν να αντιμετωπίσουν απόψε ένα φωτογραφικό concept «για γερό στομάχι».
Tα επίδοξα μοντέλα θα βρεθούν αντιμέτωπα -κυριολεκτικά- με τις φοβίες τους, καθώς τα κλικς είναι πορτρέτα ομορφιάς με αξεσουάρ προσώπου… ζωύφια. Το ζητούμενο είναι να ποζάρουν ως “ξεπεσμένοι” αριστοκράτες στο φακό του Αποστόλη Κουκουσά, διατηρώντας παράλληλα την ψυχραιμία τους απέναντι στους ανεπιθύμητους και ενδεχομένως αποκρουστικούς «παρτενέρ» τους.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.