Πάτρα: Καθηγητής χαστούκισε 14χρονο για τον κάνει... άντρα - Σοκάρει η καταγγελία της μητέρας
Παρούσα στο σκηνικό ήταν η υποδιευθύντρια του σχολείου η οποία προσπάθησε να απομακρύνει τον μαθητή - Ο καθηγητής όχι μόνο δεν την άφηνε αλλά της επιτέθηκε βρίζοντάς την
Σε μία απίστευτη καταγγελία προχώρησε μία μητέρα ενός μαθητή Γυμνασίου στην Πάτρα. Σύμφωνα με τη μητέρα του παιδιού ο καθηγητής κακοποίησε τον 14χρονο και μάλιστα παρουσία άλλων συμμαθητών του αλλά και της υποδιευθύντριας του σχολείου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Patras Tv που δημοσιεύει την είδηση το περιστατικό συνέβη στις αρχές Νοεμβρίου ενώ σε βάρος του καθηγητή εκκρεμούν ένορκες διοικητικές εξετάσεις για παρόμοια περιστατικά βίας σε βάρος μαθητών του. Στην καταγγελία της η μητέρα αποκαλύπτει: «Με ενημέρωσε η υποδιευθύντρια του σχολείου πως ο καθηγητής συνόδευε το δικό μου το παιδί και ένα άλλο στη βρύση. Κάποια στιγμή έδωσε στο παιδί μου ένα χαστούκι και το τραβούσε από τους ώμους και του έλεγε "ζήτα συγγνώμη, ζήτα συγγνώμη"». Μάλιστα σύμφωνα με τα όσα μεταφέρει η μητέρα του αγοριού ο εκπαιδευτικός έλεγε στο παιδί να πει: «είμαι χαζό, δεν θέλω χαστούκι».
Παρούσα στο σκηνικό ήταν η υποδιευθύντρια του σχολείου η οποία προσπάθησε να απομακρύνει τον μαθητή. Ωστόσο ο καθηγητής -σύμφωνα πάντα με την καταγγελία- όχι μόνο δεν την άφηνε αλλά της επιτέθηκε βρίζοντάς την. Ο καθηγητής φέρεται να παραδέχθηκε την πράξη του υποστηρίζοντας ότι το έκανε για να κάνει τον 14χρονο «άντρα».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.