Άλλωστε το πρωτότυπο 20V20 πάνω στο οποίο βασίστηκε σχεδιαστικά το Ateca και παρουσιάστηκε πέρυσι στη Γενεύη, είναι διαστάσεων που ταιριάζουν σε ένα μεγαλύτερο SUV (φωτό). Αφού λοιπόν υπάρχει η βάση, αφού έχουν ήδη παρθεί οι δύσκολες αποφάσεις που αφορούσαν στην είσοδο σε αυτή την ανταγωνιστική κατηγορία, όλα θα είναι πιο εύκολα.
Για αυτό το ενδεχόμενο μίλησε στο βρετανικό περιοδικό Autocar, ο επικεφαλής της SEAT στη Γηραιά Αλβιώνα, Ρίτσαρντ Χάρισον: «Η ιδέα ενός μεγάλου SUV είναι ενδιαφέρουσα. Όταν είδαμε το πρωτότυπο, όλοι σκεφτήκαμε πως θέλουμε να πουλήσουμε ένα τέτοιο μοντέλο».
Υπάρχει όμως και αντίλογος. Ο Βρετανός παραδέχθηκε πως οι αυξημένες διαστάσεις θα ανέβαζαν και το κόστος απόκτησης του οχήματος, πέρα από το πλαίσιο στο οποίο κινείται έως τώρα η ισπανική μάρκα.