LIVE από Ισπανία: οδηγούμε το CR-V με το νέο 1.6 diesel

LIVE από Ισπανία: οδηγούμε το CR-V με το νέο 1.6 diesel

Βρισκόμαστε στην πρωτεύουσα της Καταλονίας, τη Βαρκελώνη, για μία πρώτη “γνωριμία” με το ανανεωμένο Honda CR-V MY2015.

LIVE από Ισπανία: οδηγούμε το CR-V με το νέο 1.6 diesel
Αν και τα βελτιωμένα ή νέα στοιχεία του SUV της ιαπωνικής μάρκας είναι πολλά, αναμφίβολα αυτό που ξεχωρίζει είναι ο νέος 1600άρης Turbo Diesel κινητήρας 160 PS που το εφοδιάζει. Με αυτόν θα έρθει σε δύο μήνες στη χώρα μας και με επιλογές συνδυασμού είτε με εξάρι χειροκίνητο, είτε με το νέο 9άρι αυτόματο της ZF. Αμφότερες με τετρακίνηση αλλά και στο επίπεδο εξοπλισμού Elegance.

Η τιμή απόκτησης της έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο είναι στα 32.270 ευρώ με απόσυρση ενώ με το αυτόματο, που θα έρθει στα μέρη μας τον Ιούνιο, στα 35.270 ευρώ με απόσυρση. Το πακέτο εξοπλισμού θα περιλαμβάνει το ανανεωμένο σύστημα Honda Connect που έχοντας ως πεδίο… παιχνιδιού μία 7άρα οθόνη αφής, παρέχει πληροφορίες για το όχημα, τη θέα από την κάμερα οπισθοπορείας, δυνατότητα πρόσβασης στο ίντερνετ εννέα προεγκαταστημένες εφαρμογές, απεικόνιση των λειτουργιών του ηχοσυστήματος κ.α.

Κλείσιμο


Το Honda CR-V MY2015 έχει νέο εμπρός προφυλακτήρα που αυξάνει το πλάτος του οχήματος, ανασχεδιασμένους προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέου σχεδιασμού μάρκα ενώ συναντάμε ανασχεδιασμό και στα πίσω φώτα LED. Βέβαια αυτά μπορεί να δίνουν μία… αίσθηση φρεσκάδας αλλά η ουσία κάτω από το καπό. Γράψαμε ήδη χιλιόμετρα με τον νέο τετρακύλινδρο 1.6 lt i-DTEC diesel της ιαπωνικής μάρκας που αποτελεί το νέο καμάρι της σειράς Earth Dreams Technology. Προσφέρει 160 PS και 35.7 kgm ροπής από 2000 rpm, δίνοντας αρμοστή ισχύ σε ένα όχημα 1630 κιλών.

Το καλό τράβηγμα από νωρίς δίνει στο CR-V αυτό το κάτι που του έλειπε, ενώ συνδυάζεται από σχετικά αθόρυβη λειτουργία αφού στη Honda δούλεψαν πολύ στον τομέα της ηχομόνωσης. Το μειωμένο του βάρος σε σχέση με τον diesel 2.2 lt που αντικαθιστά, επέτρεψε στους Ιάπωνες να επέμβουν αισθητά στην εμπρός ανάρτηση. Οι εκεί αναβαθμίσεις σε συνδυασμό με τις επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του οχήματος.

Το ατού των… χώρων περίσσευμα και της καλής ποιότητας υλικών και συναρμογής παραμένουν. Όλα τα παραπάνω αναμένεται να βοηθήσουν να συνεχιστεί η επιτυχημένη πορεία του CR-V που από το 1997 που μας “συστήθηκε” για πρώτη φορά, έχει πουλήσει 7.2 εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως και 13.500 στη χώρα μας.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης