ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
F1: Εκκινήστε ξανά!

F1: Εκκινήστε ξανά!

Οι αλλαγές στους αθλητικούς κανονισμούς που αποφασίστηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA φέρνουν από το 2015 λιγότερες μονάδες ισχύος, στατικές εκκινήσεις μετά από αυτοκίνητο ασφαλείας, περισσότερους περιορισμούς στην αεροδυναμική εξέλιξη, στις δοκιμές και άλλα.

F1: Εκκινήστε ξανά!
Το πνεύμα των αλλαγών στους κανονισμούς αφορά στη μείωση του κόστους αλλά και τη βελτίωση του θεάματος. Συνοπτικά οι αλλαγές των αθλητικών κανονισμών είναι:

Μονάδες ισχύος
Από το 2015 οι οδηγοί θα έχουν 4 μονάδες ισχύος στη διάθεσή τους για όλη τη σεζόν αντί για 5. Αν οι αγώνες υπερβούν τους 20 τότε θα δοθεί και 5η μονάδα ισχύος.
Όποιος χρειαστεί επιπλέον μονάδα ισχύος θα εκκινεί τελευταίος.

Κλείσιμο
Αεροδυναμική εξέλιξη
Η λειτουργία της αεροσήραγγας οριοθετείται από τις 80 στις 65 ώρες τη βδομάδα.
Η ροή αέρα από 30 σε 25 ώρες τη βδομάδα
Τα δεδομένα του CFD (Computational Fluid Dynamics) περιορίζονται από 30 σε 25 Teraflop.
Χρήση μόνο μιας αεροσήραγγας ανά έτος

Δοκιμές εξέλιξης
Μόνο στην Ευρώπη το 2015, 3 περίοδοι 4 ημερών πριν το ξεκίνημα της σεζόν.
Εντός σεζόν μόνο δυο διήμερα δοκιμών στην Ευρώπη, οι μισές μέρες εξ’ αυτών με νέους οδηγούς

Parc Ferme
Τα μονοθέσια θα μπαίνουν σε καθεστώς παρκ φερμέ πριν την έναρξη των ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου. Υπό αυτό το καθεστώς επιτρέπονται μόνο αλλαγές για λόγους ασφαλείας. Σήμερα αυτό ισχύει από τις κατατακτήριες δοκιμές. Μ' αυτό τον τρόπο μειώνεται η δουλειά των μηχανικών μετά το FP3 και αποκτά περισσότερη σημασία το FP1 και το FP2. Πιθανότατα οι ομάδες θα είναι πιο δραστήριες την Παρασκευή.

Εκκινήσεις
Όταν χρησιμοποιηθεί αυτοκίνητο ασφαλείας τα μονοθέσια θα ακινητοποιούνται στην εκκίνηση με τη σειρά κατάταξης του προηγούμενου γύρου και θα εκκινούν ξανά. Αυτό δε θα εφαρμόζεται στους πρώτους 2 γύρους μετά την εκκίνηση και στους 5 τελευταίους.



Αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς


•    Απαγορεύονται μέσω κανονισμών σχέδια που οδηγούν σε άσχημες απολήξεις του ρύγχους όπως οι φετινές σε πολλές περιπτώσεις.
•    Εφαρμόζονται ποδιές από τιτάνιο στο κάτω μέρος του μονοθεσίου ώστε να πετιούνται σπίθες για λόγους θεάματος.
•    Οι δίσκοι των φρένων πρέπει να περιστρέφονται με την ταχύτητα των τροχών.
•    Ασφάλιση του τροχού σε δυο στάδια

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης