Γυναίκες που πουλούνται ως υπηρέτριες δίπλα σε εμπορεύματα σε μεγάλο εμπορικό κέντρο της Σιγκαπούρης, αποκάλυψε μεγάλη έρευνα του τηλεοπτικού δικτύοτ Αλ Τζαζίρα.
Με καταγωγή από τις γειτονικές χώρες, Μαλαισία, Ινδονησία και Σρι Λάνκα, οι γυναίκες έρχονται στη Σιγκαπούρη για να βρουν δουλειά και καταλήγουν σκλάβες, που διατίθενται σαν να ήταν ρούχα και παπούτσια, έπιπλα και κάθε είδους αντικείμενα.
Τις βάζουν δίπλα σε πινακίδες όπως «οικονόμος» και «υπηρέτρια» και στέκονται ως εκθέματα μέχρι να βρεθούν οι επίδοξοι αγοραστές. Μάλιστα, για να τις διαφημίσουν ακόμα περισσότερο, οι υπέυθυνοι του καταστήματος βάζουν και ταμπέλες που γράφουν πως οι γυναίκες «διατίθενται» έναντι «χαμηλού αντιτίμου» ή ακόμα και «χωρίς ρεπό».
Οι δημοσιογράφοι του δικτύου είδαν τις γυναίκες αυτές να κάνουν πως σιδερώνουν πουκάμισα ασταμάτητα, να κρατούν ψεύτικα μωρά και σπρώχνουν αναπηρικά καροτσάκια, σε μια θλιβερή απόπειρα να διαφημίσουν τις ικανότητές τους.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.