LIVE

Κορωνοϊός

Οι άντρες σκέφτονται το σεξ κάθε έξι δευτερόλεπτα και γι' αυτό ευθύνονται δύο μόνο κύτταρα!

Ο εγκέφαλός τους είναι προγραμματισμένος να βάζει ως προτεραιότητα το σεξ έναντι άλλων βασικών αναγκών, όπως το φαγητό - Το σκέφτονται κάθε έξι δευτερόλεπτα!

Περίπου κάθε έξι δευτερόλεπτα, το ανδρικό μυαλό σκέφτεται το σεξ. Αυτό δεν είναι μία απλή θεωρία των γυναικών αφού πλέον αποδεικνύεται και επιστημονικά από έρευνες Βρετανών και Αμερικανών ερευνητών.

Οι μελέτες έδειξαν ξεκάθαρα ότι ο εγκέφαλος των ανδρών είναι προγραμματισμένος να βάζει ως προτεραιότητα το σεξ έναντι άλλων βασικών αναγκών όπως το φαγητό. Κι αυτό γιατί ο ανδρικός εγκέφαλος διαθέτει περισσότερα εγκεφαλικά κύτταρα από τον γυναικείο.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Daily Mail», ερευνητές από το «City College του Λονδίνου» και το Κολέγιο Ιατρικής «Albert Einstein» στη Νέα Υόρκη έκαναν πειράματα σε σκουλήκια, τα «C elegans».

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνάς τους, τα οποία δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο «Science», ο εγκέφαλος των εκπροσώπων του ισχυρού φύλου θέτει ως προτεραιότητα το σεξ, βάζοντας στο περιθώριο άλλες βασικές ανάγκες όπως το φαγητό.

Για τους Βρετανούς και τους Αμερικανούς επιστήμονες, η εμμονή των ανδρών για το σεξ οφείλεται σε δύο επιπλέον κύτταρα που υπάρχουν μόνο στον ανδρικό εγκέφαλο.

Για τον επικεφαλής της έρευνας Ρίτσαρντ Πουλ μπορεί η έρευνα να έγινε σε σκουλήκια, όμως τα ευρήματά μας μπορούν να μας βοηθήσουν να βγάλουμε συμπεράσματα και για το ανθρώπινο είδος.

Παρά το μικρό τους μέγεθος, ο βιολογικός μηχανισμός αυτού του είδους των σκουληκιών έχει πολλά κοινά με τον δικό μας. Τα σκουλήκια αυτά έχουν δύο φύλα, τα αρσενικά και τα ερμαφρόδιτα, ένα τροποποιημένο θηλυκό το οποίο δεν χρειάζεται να κάνει σεξ για να αναπαραχθεί.

Στο πλαίσιο της έρευνάς τους, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα αρσενικά σκουλήκια «C- elegans» είχαν δύο επιπλέον εγκεφαλικά κύτταρα από τα ερμαφρόδιτα.

Ρoή Ειδήσεων

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕΜΟΥ

xrhstos

Γειά σας είμαι ο Χριστός ΤΑΕΧΟΜΕΜΙΑΕΛΕΝΗΜΕΧΡΗΤΟΡΑΤΑΠΗΓΕΝΑΜΕΚΑΛΑΤΗΦΗΛΗΣΑΚΕΜΕΦΗΛΗΣΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΑ ΑΛΑΚΑΠΙΟΣΤΗΝ ΗΠΕΟΤΗΕΧΟΑΛΗ ΕΓΟΔΕΝ ΕΧΟΑΛΗΤΗΜΠΟΡΟΝΑΚΑΝΟ

ελεοοοοοοοοος

καθε 6 δευτερα ?? ΕΛΕΟς ΜΕ ΤΙς ΥΠΕΡΒΟΛΕς.- αυτο δεν ισχυει με τιποτα.- αποκλειεται.(αυτη η ερευνα που εγινε ? σε φυλακές ?)

@Σχετικός

Να συμπεράνω πως δεν εχεις μοιραστεί αυτή την άποψη με την σύζυγο/κοπέλα σου... Μην το κάνεις! Θα φας τηγάνι στο κεφάλι.

Σχετικος

Κανονικα οι άνδρες δεν θα έπρεπε να έχουν μόνο μια γυναίκα...Είναι εντελως διαφορετικη η αντιμετώπιση του σεξ...Η πολυγαμία μπορεί να βοηθήσει την κοινωνία

Μιχάλης Φ.

Μα υποθέσω πως οι επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν κάνει άνδρες όπως π.χ. Ο Αρχιμιδης ή ο Πυθαγόρας ή ο Αϊνστάιν είναι αποτελέσματα της σεξουαλικής τους σκέψης;

ΓΙΑΝΝΗΣ

@Γιαννης

πάπυλε, εισαι πιθηκαλώπηξ και ρωποπερπερήθρας. Το μυαλο σου το εχεις μονο στην ηδονοθήκη. Εισαι έκφαυλος και και κόβαλος. Φιλικά, Ο πόσθων.