Το περιοδικό TIME «διαγράφει» τον Ζούκερμπεργκ και το Facebook στο εξώφυλλό του
Οι αποκαλύψεις της πρώην εργαζόμενης Φράνσις Χάουγκεν και το «κρασάρισμα» των εφαρμογών της Facebook για έξι ώρες έφεραν τον Ζούκερμπεργκ στο προσκήνιο για τους λάθος λόγους
Με ένα νέο ευρηματικό εξώφυλλο κυκλοφορεί το αμερικανικό περιοδικό ΤΙΜΕ, που επέλεξε τον ιδρυτή του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ, για λόγους που ο τελευταίος μάλλον δεν θα επιθυμούσε.
Η τελευταία εβδομάδα ήταν δύσκολη για το Facebook. Οι αποκαλύψεις της πρώην εργαζόμενης Φράνσις Χάουγκεν και η κατάρρευση όλων των εφαρμογών της εταιρείας για πάνω από έξι ώρες στοίχησαν στην πλατφόρμα όχι μόνο οικονομικά, αλλά και σε επίπεδο κύρους.
Το ΤΙΜΕ λοιπόν επέλεξε μία φωτογραφία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, προσθέτοντας την επιλογή «Διαγραφή του Facebook;» και από κάτω υπήρχαν οι επιλογές της διαγραφής και της ακύρωσης.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.