Από τις 30 Αυγούστου όλοι θα μπορούν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους
Τέλος στο περίφημο «Swipe Up» των links βάζει το Instagramαπό τις 30 Αυγούστου.
Αυτό σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους, θα μπορούν να το κάνουν με το κατάλληλο sticker.
Το μήνυμα που παρουσιάζει το Instagram όταν κάποιος θέλει να κάνει swipe up
To αυτοκόλλητο θα είναι διαθέσιμο σε όλους, κάτι που σημαίνει πως δε θα υπάρχει πλέον η διαφορά μεταξύ απλών χρηστών και influencers με πάνω από 10.000 ακολούθους ή verified λογαριασμούς.
Αυτά τα αυτοκόλλητα θα λειτουργούν όπως το swipe-up link, μόνο που οι χρήστες θα κάνουν tap αντί για swipe.
Έτσι οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν στα stories που περιέχουν αυτοκόλλητο, κάτι που δε συνέβαινε με τα stories με swipe-up link.
Το πρόγραμμα Female Founders Hub @ Hospitality, από το WHEN και με την ουσιαστική υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, προσφέρει ευκαιρίες μάθησης, mentoring και δικτύωσης σε γυναίκες επαγγελματίες του HORECA.
Οι μοναδικές φόρμουλες της LA VIE EN ROSE κάνουν κάθε στιγμή ομορφιάς να μοιάζει με μικρή γιορτή – Ποιες είναι οι κορυφαίες επιλογές που θα μονοπωλήσουν τη φετινή λίστα δώρων.
Σε μια εποχή που όλα τρέχουν, πιέζουν και μικραίνουν, θα ήθελες να υπάρχουν κάποιες μικρές απολαύσεις που θα μπορείς να τις απολαμβάνεις λίγο περισσότερο, όπως τη νέα ΙΟΝ Σοκοφρέτα Double Choco