Super League 1: Ο Ολυμπιακός είχε τον καλύτερο μέσο όρο εισιτηρίων ανά αγώνα τη σεζόν 2024-25 - Ρεκόρ στο ΠΑΟ-ΟΣΦΠ
Τη σεζόν 2024-25 κόπηκαν 6.694 ανά αγώνα και συνολικά 1.512.774
Οι ανοδικές τάσεις της παρουσίας των φιλάθλων στα γήπεδα της Super League συνεχίζονται και είναι χαρακτηριστικό πως οι επιδόσεις στα συνολικά εισιτήρια στις τρεις τελευταίες σεζόν βρίσκονται στην κορυφαία τριάδα σε βάθος δεκαπενταετίας. Το απόλυτο ρεκόρ ανήκει στη σεζόν 2022-23 (1.742.788 εισιτήρια) και η δεύτερη καλύτερη επίδοση είναι για τη σεζόν που τελείωσε (1.512.774).
Ακόμη και τα 1.290.793 εισιτήρια της σεζόν 2023-24 είναι περισσότερα από το ρεκόρ των προηγούμενων δέκα χρόνων που ήταν τα 1.282.138 εισιτήρια της σεζόν 2018-19.
Στους μέσους όρους ανά αγώνα, τα τρία τελευταία χρόνια έχουν κινηθεί πάνω, ή κοντά στις επτά χιλιάδες. Αυτή η σεζόν έκλεισε στα 6.694 εισιτήρια, ενώ το 2023-24 στα 7.683 και το 2022-23 στα 7.322, με την προηγούμενη καλύτερη επίδοση να είναι τα 6.626 του 2019-20.
Ο Ολυμπιακός είχε τον καλύτερο μέσο όρο εισιτηρίων ανά αγώνα (26.964), ενώ ακολούθησε η ΑΕΚ (23.943), ο Παναθηναϊκός (16.186) και ο ΠΑΟΚ (14.273). Οι τέσσερις αυτές ομάδες είχαν επιδόσεις με πενταψήφιο μέσο όρο, ενώ ακολούθησε ο Άρης με 7.246 εισιτήρια ανά αγώνα.
Ο ΟΦΗ είχε 3.773 εισιτήρια ανά αγώνα και φαίνεται αρκετά μακριά από τις επιδόσεις των άλλων ομάδων, αλλά σε σχέση με την χωρητικότητά του γηπέδου του είναι υψηλά και αυτό φαίνεται στον πίνακα με την πληρότητα των γηπέδων, όπου σκαρφαλώνει στην 3η θέση με 53,46% και μπροστά του είναι μόνο ο Ολυμπιακός (83,96%) και η ΑΕΚ (76,99%). Στην 4η θέση βρίσκεται ο ΠΑΟΚ με 49,22% και στην 5η θέση ο Παναιτωλικός με 46,81%.
Η Seneca Medical Group κατέκτησε 11 βραβεία στα Medical Beauty Awards 2025, σταθερή στη δέσμευσή της για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών μεταμόσχευσης μαλλιών
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Διαθέσιμο από την Παρασκευή 5/12 έως και την Τετάρτη 7/1, με 4 καθημερινές back-2-back προβολές ταινιών - Με πάνω από 130 ταινίες για όλη την οικογένεια και περισσότερες από 25 ταινίες σε Α’ τηλεοπτική προβολή