Ποιος έδωσε τα περισσότερα για την Αττική Οδό;

Ποιος έδωσε τα περισσότερα για την Αττική Οδό;

Στα ύψη οι προσφορές για την Αττική Οδό. Ποια είναι η μεγαλύτερη;

Ποιος έδωσε τα περισσότερα για την Αττική Οδό;

Σήμερα έγινε η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.

Οι προσφορές που κατέθεσαν τα συνολικά έξι επενδυτικά σχήματα είναι οι εξής:

Remaining Time-0:00
Fullscreen
Mute
  • ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A. – 2.700.000.000 ευρώ.
  • ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – 3.270.000.000 ευρώ.
  • Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE MIDCO, B.V. –INTRAKAT A.E. – 2.050.050.908,21 ευρώ.
  • Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. – FINCOP INFRASTRUCTURE LTD – 2.350.000.000 ευρώ.
  • Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. – 3.106.000.000 ευρώ.
  • Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – MERIDIAM EASTERN EUROPE INVESTMENTS 4 S.A.S. – 2.548.000.000 ευρώ.
Από τα παραπάνω προκύπτει πως η υψηλότερη είναι αυτή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ ακολουθεί αυτή των VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S., με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 164 εκατομμύρια ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies

Μάθετε περισσότερα εδώ

Αποδοχή