Ο Πέτρος Γαϊτάνος ξέρει, γιατί έκανε (και φέτος) τη viral διαφήμιση για το Πάσχα

Ο Πέτρος Γαϊτάνος ξέρει, γιατί έκανε (και φέτος) τη viral διαφήμιση για το Πάσχα

Ο τραγουδιστής εξήγησε ότι πέρυσι προτεραιότητα ήταν το χιούμορ, ενώ φέτος η κοινωνική αλληλεγγύη

Petros_Gaitanos
Στην εκπομπή «OPEN Ελλάδα» με τον Σπύρο Χαριτάτο και τον Γιώργο Καραμέρο εμφανίστηκε ζωντανά μέσω skype ο Πέτρος Γαϊτάνος ο οποίος αναφέρθηκε στα πρόσφατα διαφημιστικά σποτ για τα καταστήματα Jumbo, όπου πρωταγωνιστεί για δεύτερο συνεχόμενο Πάσχα.

«Δεν έκανα αυτά τα σποτάκια, πέρσι και φέτος, επειδή σκέφτομαι ότι θα υπάρχει κάτι καλό ή κακό σε σχέση με μένα. Το περσινό έγινε γιατί υπήρχε μια διάθεση να κάνουμε κάτι με χιούμορ, το οποίο όμως ήταν και αρκετά προσεγμένο» εξήγησε ο ίδιος.

Και συνέχισε: «Φέτος, όμως, έγινε τελευταία στιγμή λόγω του ότι ήταν κλειστά τα μαγαζιά. Μου ζήτησαν οι άνθρωποι να γίνει ένα σποτάκι που να εκφράζουμε την κοινωνική μας αλληλεγγύη και τη διάθεση να ενταχθούμε σε αυτό που λέει το Μένουμε Σπίτι. Ότι κρατάμε δηλαδή τους κανόνες υγιεινής. Ήταν μια πολύ ωραία ευκαιρία να γίνει αυτό με σκοπό να χαλαρώσει λίγο ο κόσμος. Εκεί δηλαδή που πέφτουν εμπορικές διαφημίσεις να πέφτει και αυτό το σποτάκι που έμμεσα όχι άμεσα, έχει εμπορικό χαρακτήρα και μπορεί λίγο τον κόσμο να τον κάνει να χαμογελάσει και να χαλαρώσει».

Πέτρος Γαϊτάνος: "Έκανα το τελευταίο διαφημιστικό γιατί υπήρχε η ανάγκη χαλάρωσης"
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης